ZBLOKOWANA SKRZYNIA NA 5-BIEGU 2.8TDI POMOCY!!!

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 28, 2008 2:32 pm
Lokalizacja: SUWAŁKI

ZBLOKOWANA SKRZYNIA NA 5-BIEGU 2.8TDI POMOCY!!!

Post autor: PAJERO » pt lis 28, 2008 2:51 pm

WITAM. CZY KTOS SIE MOZE ORJETUJE CZY MOZNA WYBIC JAKOS BIEG BEZ WYCIAGANIA I ROZBIERANIA SKRZYNI? A MOZE JUZ SKRZYNI DO WYMIANY.?

JEST TAK ZE DRAZEK BIEGOW JEST W POZYCJI LUZU A MAM ZAPIETY 5-BIEG, MOGE WYKONYWAC RUCH TYLKO DO PRZODU I DO TYŁU ALE EFEKTEM TEGO JEST ZAPINANIE SIE DRUGIEGO BIEGU RAZEM Z 5-TKA,

SPRZEGLO DZIAŁĄ

POMOCY

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pt lis 28, 2008 2:56 pm

Wrzuc na neutral reduktor i dociagnij auto do warsztatu.

Mozna sie dostac od gory do skrzyni, zdejmujac mieszki i polowe tunelu srodkowego. Potem zdejmujesz wajche i dostaniesz sie do wodzikow.

Wypinasz piatke i lookasz dlaczego tak sie stalo, moze masz wytracona wajche, albo cos powazniejszego.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 28, 2008 2:32 pm
Lokalizacja: SUWAŁKI

Post autor: PAJERO » pt lis 28, 2008 3:06 pm

ROZKRECILEM TAK JAK MOWISZ I OD GORY JEST JAKBY PROWADNICA(WODZIK?) NA KTORA JEST WPINANY DRAZEK , ALE NIE MOGE GO WYBIC, PROBOWELEM WYBIC DO PRZODU NAWET MOCNO STUKAJAC MLOTKIEM PRZEZ PRET ALE BEZ SKUTKU.

BOJE SIE COS POLAMAC.

TRZEBA Z CAŁEJ SIŁY????

A POD TYM MECHANIZMEM JEST DUZE KOLO ZEBATE I JAKIES TRYBY

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » pt lis 28, 2008 3:12 pm

Naciśnij "Caps Lock".
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pt lis 28, 2008 4:02 pm

PAJERO pisze:ROZKRECILEM TAK JAK MOWISZ I OD GORY JEST JAKBY PROWADNICA(WODZIK?) NA KTORA JEST WPINANY DRAZEK , ALE NIE MOGE GO WYBIC, PROBOWELEM WYBIC DO PRZODU NAWET MOCNO STUKAJAC MLOTKIEM PRZEZ PRET ALE BEZ SKUTKU.

BOJE SIE COS POLAMAC.

TRZEBA Z CAŁEJ SIŁY????

A POD TYM MECHANIZMEM JEST DUZE KOLO ZEBATE I JAKIES TRYBY
Nic dziwnego, ze sa tryby, skoro jest to przekladnia zebata.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 28, 2008 2:32 pm
Lokalizacja: SUWAŁKI

Post autor: PAJERO » pt lis 28, 2008 4:37 pm

nie ma *caps lock*
gdzie to powinno byc?

elili
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pt lut 15, 2008 7:10 pm
Lokalizacja: dln. Śląsk

Post autor: elili » pt lis 28, 2008 4:38 pm

PAJERO pisze:nie ma *caps lock*
gdzie to powinno byc?
Jak nie ma jak jest :P
elili
L200 KAOT

PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 28, 2008 2:32 pm
Lokalizacja: SUWAŁKI

Post autor: PAJERO » pt lis 28, 2008 4:51 pm

gdzie jest? to przycisk?

Awatar użytkownika
brum
Posty: 674
Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
Lokalizacja: Chechło/Olkusz

Post autor: brum » pt lis 28, 2008 5:08 pm

PAJERO pisze:gdzie jest? to przycisk?
serio pytasz?
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl

PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 28, 2008 2:32 pm
Lokalizacja: SUWAŁKI

Post autor: PAJERO » pt lis 28, 2008 5:14 pm

serio serio. nie do smiechu mi, napiszcie gdzie powinien byc

elili
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pt lut 15, 2008 7:10 pm
Lokalizacja: dln. Śląsk

Post autor: elili » pt lis 28, 2008 5:15 pm

PAJERO pisze:gdzie jest? to przycisk?
Tak: Caps Lock to przycisk. Na klawiaturze :P
Włączający duże litery.
Nie wszyscy tutaj lubią krzyki. A duże litery na forum oznaczają skrajną desperację.

Ad rem: jeżeli skrzynia biegów dla Ciebie jest tylko zestawem trybików to lepiej oddaj swoje autko mechanikowi.
Do warsztatu możesz dowieźć je na lawecie lub zaholować po wrzuceniu N na reduktorze.

Weekend się zaczyna :)2
elili
L200 KAOT

PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 28, 2008 2:32 pm
Lokalizacja: SUWAŁKI

Post autor: PAJERO » pt lis 28, 2008 5:23 pm

ale zabłysnełem! w patrolu miałem przycisk 'diff lock' i przez to myslalem ze w pajero powinien byc jakis 'caps lock"- :lol: ale babuch

PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 28, 2008 2:32 pm
Lokalizacja: SUWAŁKI

Post autor: PAJERO » pt lis 28, 2008 5:27 pm

wolałbym sam to zrobic jezeli jest taka mozliwosc bez rozbierania skrzyni

seba136
 
 
Posty: 138
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 7:56 pm
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: seba136 » pt lis 28, 2008 9:46 pm

PAJERO pisze:nie ma *caps lock*
gdzie to powinno byc?
haaahhahhahahahaahahahhaahahahahahahhaha :)21 :)20 :)21 :)20 :)19

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt lis 28, 2008 9:55 pm

Tekst roku. Oprawić w ramkę i powiesić :lol: .
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
damonpr
 
 
Posty: 130
Rejestracja: sob sie 23, 2008 8:22 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: damonpr » pt lis 28, 2008 9:57 pm

Padłem, po prostu padłem :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pathfinder R50 3.3 V6 96’
EX:Pajero II 3.0 V6 Long 98'
EX: MB W123 280CE 84'
EX: Pajero 2.5TD 87'

PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 28, 2008 2:32 pm
Lokalizacja: SUWAŁKI

Post autor: PAJERO » sob lis 29, 2008 11:15 am

mam super selekt i w niej nie da rady od gory wybic biegu

elili
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pt lut 15, 2008 7:10 pm
Lokalizacja: dln. Śląsk

Post autor: elili » sob lis 29, 2008 11:54 am

PAJERO pisze:mam super selekt i w niej nie da rady od gory wybic biegu
Super Select jest typem skrzyni rozdzielczej.
Piąty bieg masz zablokowany w skrzyni biegów.

A swoją drogą jestem niezmiernie ciekaw czy można zdalnie opisać który wodzik przesunąć w zablokowanej skrzyni:
- bez jej demontażu,
- z dostępem tylko od góry,
- osobie mającej awersję do mechaników i humanistyczne podejście do mechaniki.

Po zaspokojeniu mojej ciekawości :P powstanie pytanie o pewność takiej naprawy oraz poprawność usunięcia przyczyny usterki.
elili
L200 KAOT

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » sob lis 29, 2008 3:34 pm

Na skrzyni biegów jest jeszcze jedna klapka (trochę bliżej silnika). Pod nią są wodziki właściwe I tam jest problem, ostatnio naprawiałem taką awarię. Niestety, bez ściągania skrzyni do niej nie dojdziesz. :evil:
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 28, 2008 2:32 pm
Lokalizacja: SUWAŁKI

Post autor: PAJERO » pn gru 01, 2008 2:31 pm

dzieki . bylo dokladnie tak jak napisales, tzn. dodatkowa klapka z przodu skrzyni .wybilem piatke i wlozylem skrzynie spowrotem bo wygladalo ze nic nie jes tam uszkodzone, narazie jest ok.

ps:skrzynie zblokowalem przez swoja glupote tzn:samochod byl zgaszony i stal na wstecznym biegu,a ja potrzebowalem wrzucic luz.wiec otworzylem drzwi od strony pasazera (bo blizej bylo) i bez sprzegla wybilem wsteczny tak ze wskoczyla 5-ka na stale :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość