L200 do ciężkiej pracy....
Moderator: Kosiarz
L200 do ciężkiej pracy....
Szukam auta do ciężkiej pracy, koledzy z forum odradzali mi już Patola na którego byłem zdecydowany. Auto będzie ciągnąc lawetę oraz przyczepę z końmi a na jego pace często będą towary po 500-600 Kg, używany będzie również jako "zwykła osobówka"
W stawce są również Land Cruiser oraz Pajero...
Cena 25-35 tys zł.
Co sądzicie o pomyśle z L200 ? Jaka jest awaryjność tego modelu, zachowanie na drodze, własności terenowe, spalanie itd itp...
Czym się rożni wersja magnum ?
Pozdrawiam D.
W stawce są również Land Cruiser oraz Pajero...
Cena 25-35 tys zł.
Co sądzicie o pomyśle z L200 ? Jaka jest awaryjność tego modelu, zachowanie na drodze, własności terenowe, spalanie itd itp...
Czym się rożni wersja magnum ?
Pozdrawiam D.
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: L200 do ciężkiej pracy....
Poszukaj pickupa Nissana D22zone_wlkp pisze: Cena 25-35 tys zł.

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Re: L200 do ciężkiej pracy....
D 22 to Navara ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7449246Igor909 pisze:Poszukaj pickupa Nissana D22zone_wlkp pisze: Cena 25-35 tys zł.
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: L200 do ciężkiej pracy....
Akurat Navara w D22 to rodzaj wyposażenia ....zone_wlkp pisze: D 22 to Navara ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7449246
... ale tak chodzi mi o ten samochód

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Re: L200 do ciężkiej pracy....
Uważasz że Navara będzie lepsza ale w czym ? Awaryjności, spalaniu ?Igor909 pisze:Akurat Navara w D22 to rodzaj wyposażenia ....zone_wlkp pisze: D 22 to Navara ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7449246
... ale tak chodzi mi o ten samochód
Re: L200 do ciężkiej pracy....
popatrz na to auto

w tej werji nadwozia jest u nas nie dostepny , ale ten modem mam od dwóch lat , przejechał "Kaszubię" jest to naprawdę wół roboczy , lejesz wachę i wio do roboty .
Na standardowych oponach pali w granicach 11-12l ON , prędkość max na pusto 165km/h , wersja Magnum ma klimę pełną elektrykę . Ładowność paki to 750kg , przyczepy do 2800kg

w tej werji nadwozia jest u nas nie dostepny , ale ten modem mam od dwóch lat , przejechał "Kaszubię" jest to naprawdę wół roboczy , lejesz wachę i wio do roboty .
Na standardowych oponach pali w granicach 11-12l ON , prędkość max na pusto 165km/h , wersja Magnum ma klimę pełną elektrykę . Ładowność paki to 750kg , przyczepy do 2800kg
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: L200 do ciężkiej pracy....
Miałem L200 z 99 roku. 100 konny silnik. Z ponad toną na pace dawał sobie radę w górach.
Auto proste i niezawodne, tanie zamienniki- klocki, tarcze, rozrzad itd.
Polecam
Ps. 100% blokada tylnego dyferencjału.
Auto proste i niezawodne, tanie zamienniki- klocki, tarcze, rozrzad itd.
Polecam

Ps. 100% blokada tylnego dyferencjału.
Patrol LS1 "Czarna Mamba"
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: L200 do ciężkiej pracy....
Myślę że spełni Twoje oczekiwania ... idealny jako holownikzone_wlkp pisze: Uważasz że Navara będzie lepsza ale w czym ? Awaryjności, spalaniu ?

L200 też dobry wybór

Teraz masz wybór
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Re: L200 do ciężkiej pracy....
To ja troche przynudze 
mam L200 - mało miejsca w środku i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola
nie wsopominajac o wielkim promieniu skrętu
ale to ma auto służyc do pracy wiec jest warte i dużo potrafi
a wersja magnum rózni sie od zwykłej poszerzeniami na błotnkach i blokada tylnego mostu
i zapraszam na jazde próbna
heheh

mam L200 - mało miejsca w środku i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola

nie wsopominajac o wielkim promieniu skrętu
ale to ma auto służyc do pracy wiec jest warte i dużo potrafi
a wersja magnum rózni sie od zwykłej poszerzeniami na błotnkach i blokada tylnego mostu
i zapraszam na jazde próbna

Re: L200 do ciężkiej pracy....
zaraz Cię tu zlinczująthorosz pisze:i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola
przeca tam jest NIEZALEŻNY zawias z przodu - musi byc komfortowo, przynajmniej niczym w s-klasse

kolega miał... właśnie tak z rocznika 99 chyba, pare lat wstecz, Narzekał na dramatyczne spalanie po założeniu ambitniejszych kółek (niewspółmiernie rzecz jasna) oraz na parszywą jakosc napędu - wały, krzyżaki, most no i legendarne wsporniki ukł. kierowniczego
Re: L200 do ciężkiej pracy....
to dział Mitsubishi, tu ludzie piszą rzeczowo o swoich autach, czasem dobrze, czasem źle ale zawsze prawdziwieMroczny pisze:zaraz Cię tu zlinczują (...)thorosz pisze:i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola

musiało Ci sie pomylić z działem Nissana... tam sie tylko klepią po dooopach w kóleczku wzajemnej adoracji

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: L200 do ciężkiej pracy....
Konstrukcyjnie L200 i D22 to niby to samo ale moim zdaniem L200 ma bardziej wytrzymałe podzespoły.Lepsze przednie zawieszenie tzn. mocniejsze i lepiej mocowany wahacza górny. Ponadto L200 zdecydowanie lepszy układ napędowy z Easy Select a 100 %, seryjna blokada tylnego mostu to nie jest żaden rarytas. Jeśli miałbym do wyboru D22 i L200 i identycznym stanie technicznym ( czytaj dobrym ) to wybrałbym L200 bo ładniejszy designing 

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: L200 do ciężkiej pracy....
poproszę uzasadnienieEskapada pisze:Ponadto L200 zdecydowanie lepszy układ napędowy z Easy Select

Re: L200 do ciężkiej pracy....
Po tylu wspólnych latach na forum zaczynam dostrzegać u Ciebie brak jakiegokolwiek obiektywizmu z tendencją do gloryfikacji produktów marki Nissan.Mroczny pisze:zaraz Cię tu zlinczująthorosz pisze:i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola
przeca tam jest NIEZALEŻNY zawias z przodu - musi byc komfortowo, przynajmniej niczym w s-klasse
kolega miał... właśnie tak z rocznika 99 chyba, pare lat wstecz, Narzekał na dramatyczne spalanie po założeniu ambitniejszych kółek (niewspółmiernie rzecz jasna) oraz na parszywą jakosc napędu - wały, krzyżaki, most no i legendarne wsporniki ukł. kierowniczego
Pajero i L200 to ten sam zawias to ten sam wspornik układu kierowniczego - połowa działu Mitsubishi śmiga na standardowych 31 calach. Znaczna cześć ma 33" kilka osób i dwa L200 jeżdżą na 35" Simexach. Dwa ostanie rozmiary to szczyt marzeń dla użytkowników Terrano / D22. Jakoś w dziale Mitsubishi nie czytuje się o wybuchniętych mostach, krzyżakach, przegubach
Wspornik układu kierowniczego w 10 letnim aucie ma prawo do luzów. Jest to cześć tak samo eksploatacyjna jak końcówka drążka kierowniczego. Czasami trzeba ją wymienić. Nie mniej jednak legendarne to są głowice w VM, wybuchu motorów 3.0 Patrolach oraz głowic w 2.8

Spalanie owszem stary dwu i pół litrowy, 100 konny klekot spala od 10 do 15 litrów o o tym wszem o wobec każdy użytkownik Mitsubishi pisze wszem i wobec i to jest pięta Achillesowa L200 na europejskim rynku.
Text o parszywej jakości napędu w Mitsubishi to już przegięcie pały

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: L200 do ciężkiej pracy....
Eskapada pisze:Tylko jakoś poprzednich pierdół nie uzasadniałeś jako że, w nowym roku postanowiłem nie bić piany na forum, odpowiesz moja brzmi: No bo ma i jużMroczny pisze:poproszę uzasadnienieEskapada pisze:Ponadto L200 zdecydowanie lepszy układ napędowy z Easy Select
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: L200 do ciężkiej pracy....
łeee nieładnie
serio napisz dlaczego tak uwazasz i już
nie gloryfikuję ani jedengo ani drugiego - z tych dwóch wybrałbym hiluxa. Moim zdaniem do pracy najlepszy.
serio napisz dlaczego tak uwazasz i już
nie gloryfikuję ani jedengo ani drugiego - z tych dwóch wybrałbym hiluxa. Moim zdaniem do pracy najlepszy.
Re: L200 do ciężkiej pracy....
apropo komfortu do tak jak piszesz patrol jak klasa S 
bo jak pojezdze patrolem to niechce mi sie czasami wsiadac do L
a ze spalaniem to noga nodze nie równa
raz pali 8 a raz 18
hehehe

bo jak pojezdze patrolem to niechce mi sie czasami wsiadac do L
a ze spalaniem to noga nodze nie równa

raz pali 8 a raz 18

Re: L200 do ciężkiej pracy....
Zamiast hajluxa bym wybrał kadeta w wersi pickup
hehehehehe

- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: L200 do ciężkiej pracy....
Eskapada pisze:Po tylu wspólnych latach na forum zaczynam dostrzegać u Ciebie brak jakiegokolwiek obiektywizmu z tendencją do gloryfikacji produktów marki Nissan.Mroczny pisze:zaraz Cię tu zlinczująthorosz pisze:i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola
przeca tam jest NIEZALEŻNY zawias z przodu - musi byc komfortowo, przynajmniej niczym w s-klasse
kolega miał... właśnie tak z rocznika 99 chyba, pare lat wstecz, Narzekał na dramatyczne spalanie po założeniu ambitniejszych kółek (niewspółmiernie rzecz jasna) oraz na parszywą jakosc napędu - wały, krzyżaki, most no i legendarne wsporniki ukł. kierowniczego
Pajero i L200 to ten sam zawias to ten sam wspornik układu kierowniczego - połowa działu Mitsubishi śmiga na standardowych 31 calach. Znaczna cześć ma 33" kilka osób i dwa L200 jeżdżą na 35" Simexach. Dwa ostanie rozmiary to szczyt marzeń dla użytkowników Terrano / D22. Jakoś w dziale Mitsubishi nie czytuje się o wybuchniętych mostach, krzyżakach, przegubach
no to chyba bedę pierwszy który założy 35" do terrano

tak mnie coś ciągnie w kierunku tych 35", moze che cos sobie przedłużyć


Czwarte serce 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 7:16 pm
- Lokalizacja: okolica krakowa
Re: L200 do ciężkiej pracy....
w pajero schowasz bagaż i zamkniesz
Re: L200 do ciężkiej pracy....
rysiemisie pisze:w pajero schowasz bagaż i zamkniesz

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: L200 do ciężkiej pracy....
Do schowka chyba...Adas pisze:rysiemisie pisze:w pajero schowasz bagaż i zamkniesz


Zielony Autobus 2,7TDi
Re: L200 do ciężkiej pracy....
rysiemisie pisze:w pajero schowasz bagaż i zamkniesz

co za elokwencja

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: L200 do ciężkiej pracy....
L200 - małe, małe i nie mieszczę się w środku, starsze słaby silnik, nowe L200 - łatwo pogiąć, w miarę dynamiczne, jedyna zaleta to ES,
Hilux - mały, wolny, unikać 2.5 jak ognia - jak mi te Toyoty podpadły,
D22 - stary i nowy 2.5 daje rade nawet z przyczepą, największe w środku, 32'' nie trzeba przeróbek...
Terrano na zimę 33'', lato 35'' może 37'' i nic się nie urywa
- w sam raz do lansu pod supermarketem Castorama

Hilux - mały, wolny, unikać 2.5 jak ognia - jak mi te Toyoty podpadły,
D22 - stary i nowy 2.5 daje rade nawet z przyczepą, największe w środku, 32'' nie trzeba przeróbek...
Terrano na zimę 33'', lato 35'' może 37'' i nic się nie urywa



Nissan-y
Re: L200 do ciężkiej pracy....
wojtek_kom pisze:L200 - małe, małe i nie mieszczę się w środku, starsze słaby silnik, nowe L200 - łatwo pogiąć, w miarę dynamiczne, jedyna zaleta to ES,
Hilux - mały, wolny, unikać 2.5 jak ognia - jak mi te Toyoty podpadły,
D22 - stary i nowy 2.5 daje rade nawet z przyczepą, największe w środku, 32'' nie trzeba przeróbek...
Terrano na zimę 33'', lato 35'' może 37'' i nic się nie urywa- w sam raz do lansu pod supermarketem Castorama
![]()
ES - chyba SS

Hilux - to jaki tam motor zamiast 2.5?? bo 3.0 weszło w najnowszej odsłonie

Z powyższych - tylko L200 (i nie to, że jestem jakimś fanem marki, po prostu SS)
Pathfinder R50 3.3 V6 96’
EX:Pajero II 3.0 V6 Long 98'
EX: MB W123 280CE 84'
EX: Pajero 2.5TD 87'
EX:Pajero II 3.0 V6 Long 98'
EX: MB W123 280CE 84'
EX: Pajero 2.5TD 87'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości