Strona 1 z 2

L200 do ciężkiej pracy....

: ndz sty 18, 2009 9:16 pm
autor: zone_wlkp
Szukam auta do ciężkiej pracy, koledzy z forum odradzali mi już Patola na którego byłem zdecydowany. Auto będzie ciągnąc lawetę oraz przyczepę z końmi a na jego pace często będą towary po 500-600 Kg, używany będzie również jako "zwykła osobówka"
W stawce są również Land Cruiser oraz Pajero...
Cena 25-35 tys zł.

Co sądzicie o pomyśle z L200 ? Jaka jest awaryjność tego modelu, zachowanie na drodze, własności terenowe, spalanie itd itp...

Czym się rożni wersja magnum ?

Pozdrawiam D.

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: ndz sty 18, 2009 9:26 pm
autor: Igor V8
zone_wlkp pisze: Cena 25-35 tys zł.
Poszukaj pickupa Nissana D22 :wink:

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: ndz sty 18, 2009 9:29 pm
autor: zone_wlkp
Igor909 pisze:
zone_wlkp pisze: Cena 25-35 tys zł.
Poszukaj pickupa Nissana D22 :wink:
D 22 to Navara ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7449246

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: ndz sty 18, 2009 9:33 pm
autor: Igor V8
Akurat Navara w D22 to rodzaj wyposażenia ....
... ale tak chodzi mi o ten samochód :wink:

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: ndz sty 18, 2009 9:41 pm
autor: zone_wlkp
Igor909 pisze:
Akurat Navara w D22 to rodzaj wyposażenia ....
... ale tak chodzi mi o ten samochód :wink:
Uważasz że Navara będzie lepsza ale w czym ? Awaryjności, spalaniu ?

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: ndz sty 18, 2009 9:48 pm
autor: Adas
popatrz na to auto

Obrazek


w tej werji nadwozia jest u nas nie dostepny , ale ten modem mam od dwóch lat , przejechał "Kaszubię" jest to naprawdę wół roboczy , lejesz wachę i wio do roboty .
Na standardowych oponach pali w granicach 11-12l ON , prędkość max na pusto 165km/h , wersja Magnum ma klimę pełną elektrykę . Ładowność paki to 750kg , przyczepy do 2800kg

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: ndz sty 18, 2009 9:57 pm
autor: KamiL200
Miałem L200 z 99 roku. 100 konny silnik. Z ponad toną na pace dawał sobie radę w górach.
Auto proste i niezawodne, tanie zamienniki- klocki, tarcze, rozrzad itd.
Polecam :)2
Ps. 100% blokada tylnego dyferencjału.

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: ndz sty 18, 2009 9:58 pm
autor: Igor V8
zone_wlkp pisze: Uważasz że Navara będzie lepsza ale w czym ? Awaryjności, spalaniu ?
Myślę że spełni Twoje oczekiwania ... idealny jako holownik :wink:
L200 też dobry wybór :wink:
Teraz masz wybór

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 9:30 am
autor: thorosz
To ja troche przynudze :D
mam L200 - mało miejsca w środku i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola :)
nie wsopominajac o wielkim promieniu skrętu
ale to ma auto służyc do pracy wiec jest warte i dużo potrafi
a wersja magnum rózni sie od zwykłej poszerzeniami na błotnkach i blokada tylnego mostu
i zapraszam na jazde próbna :) heheh

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 9:45 am
autor: Mroczny
thorosz pisze:i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola
zaraz Cię tu zlinczują
przeca tam jest NIEZALEŻNY zawias z przodu - musi byc komfortowo, przynajmniej niczym w s-klasse :)21

kolega miał... właśnie tak z rocznika 99 chyba, pare lat wstecz, Narzekał na dramatyczne spalanie po założeniu ambitniejszych kółek (niewspółmiernie rzecz jasna) oraz na parszywą jakosc napędu - wały, krzyżaki, most no i legendarne wsporniki ukł. kierowniczego

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 10:13 am
autor: Videlec
Mroczny pisze:
thorosz pisze:i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola
zaraz Cię tu zlinczują (...)
to dział Mitsubishi, tu ludzie piszą rzeczowo o swoich autach, czasem dobrze, czasem źle ale zawsze prawdziwie :wink:

musiało Ci sie pomylić z działem Nissana... tam sie tylko klepią po dooopach w kóleczku wzajemnej adoracji :)21

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 10:16 am
autor: Eskapada
Konstrukcyjnie L200 i D22 to niby to samo ale moim zdaniem L200 ma bardziej wytrzymałe podzespoły.Lepsze przednie zawieszenie tzn. mocniejsze i lepiej mocowany wahacza górny. Ponadto L200 zdecydowanie lepszy układ napędowy z Easy Select a 100 %, seryjna blokada tylnego mostu to nie jest żaden rarytas. Jeśli miałbym do wyboru D22 i L200 i identycznym stanie technicznym ( czytaj dobrym ) to wybrałbym L200 bo ładniejszy designing :)21

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 10:22 am
autor: Mroczny
Eskapada pisze:Ponadto L200 zdecydowanie lepszy układ napędowy z Easy Select
poproszę uzasadnienie
:)21

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 10:39 am
autor: Eskapada
Mroczny pisze:
thorosz pisze:i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola
zaraz Cię tu zlinczują
przeca tam jest NIEZALEŻNY zawias z przodu - musi byc komfortowo, przynajmniej niczym w s-klasse :)21

kolega miał... właśnie tak z rocznika 99 chyba, pare lat wstecz, Narzekał na dramatyczne spalanie po założeniu ambitniejszych kółek (niewspółmiernie rzecz jasna) oraz na parszywą jakosc napędu - wały, krzyżaki, most no i legendarne wsporniki ukł. kierowniczego
Po tylu wspólnych latach na forum zaczynam dostrzegać u Ciebie brak jakiegokolwiek obiektywizmu z tendencją do gloryfikacji produktów marki Nissan.

Pajero i L200 to ten sam zawias to ten sam wspornik układu kierowniczego - połowa działu Mitsubishi śmiga na standardowych 31 calach. Znaczna cześć ma 33" kilka osób i dwa L200 jeżdżą na 35" Simexach. Dwa ostanie rozmiary to szczyt marzeń dla użytkowników Terrano / D22. Jakoś w dziale Mitsubishi nie czytuje się o wybuchniętych mostach, krzyżakach, przegubach

Wspornik układu kierowniczego w 10 letnim aucie ma prawo do luzów. Jest to cześć tak samo eksploatacyjna jak końcówka drążka kierowniczego. Czasami trzeba ją wymienić. Nie mniej jednak legendarne to są głowice w VM, wybuchu motorów 3.0 Patrolach oraz głowic w 2.8 :wink:

Spalanie owszem stary dwu i pół litrowy, 100 konny klekot spala od 10 do 15 litrów o o tym wszem o wobec każdy użytkownik Mitsubishi pisze wszem i wobec i to jest pięta Achillesowa L200 na europejskim rynku.

Text o parszywej jakości napędu w Mitsubishi to już przegięcie pały 8)

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 10:42 am
autor: Eskapada
Eskapada pisze:
Mroczny pisze:
Eskapada pisze:Ponadto L200 zdecydowanie lepszy układ napędowy z Easy Select
poproszę uzasadnienie
:)21
Tylko jakoś poprzednich pierdół nie uzasadniałeś jako że, w nowym roku postanowiłem nie bić piany na forum, odpowiesz moja brzmi: No bo ma i już :)21

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 11:46 am
autor: Mroczny
łeee nieładnie
serio napisz dlaczego tak uwazasz i już

nie gloryfikuję ani jedengo ani drugiego - z tych dwóch wybrałbym hiluxa. Moim zdaniem do pracy najlepszy.

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 11:50 am
autor: thorosz
apropo komfortu do tak jak piszesz patrol jak klasa S :)
bo jak pojezdze patrolem to niechce mi sie czasami wsiadac do L
a ze spalaniem to noga nodze nie równa :)
raz pali 8 a raz 18 :D hehehe

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 11:55 am
autor: thorosz
Zamiast hajluxa bym wybrał kadeta w wersi pickup :D hehehehehe

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn sty 19, 2009 12:03 pm
autor: gebels
Eskapada pisze:
Mroczny pisze:
thorosz pisze:i nie ma porównania z komfortem jazdy patrola
zaraz Cię tu zlinczują
przeca tam jest NIEZALEŻNY zawias z przodu - musi byc komfortowo, przynajmniej niczym w s-klasse :)21

kolega miał... właśnie tak z rocznika 99 chyba, pare lat wstecz, Narzekał na dramatyczne spalanie po założeniu ambitniejszych kółek (niewspółmiernie rzecz jasna) oraz na parszywą jakosc napędu - wały, krzyżaki, most no i legendarne wsporniki ukł. kierowniczego
Po tylu wspólnych latach na forum zaczynam dostrzegać u Ciebie brak jakiegokolwiek obiektywizmu z tendencją do gloryfikacji produktów marki Nissan.

Pajero i L200 to ten sam zawias to ten sam wspornik układu kierowniczego - połowa działu Mitsubishi śmiga na standardowych 31 calach. Znaczna cześć ma 33" kilka osób i dwa L200 jeżdżą na 35" Simexach. Dwa ostanie rozmiary to szczyt marzeń dla użytkowników Terrano / D22. Jakoś w dziale Mitsubishi nie czytuje się o wybuchniętych mostach, krzyżakach, przegubach

no to chyba bedę pierwszy który założy 35" do terrano :)21

tak mnie coś ciągnie w kierunku tych 35", moze che cos sobie przedłużyć :roll: sam nie wiem, ale to na pewno objaw jakiegoś zboczenia i naoglądania się co Mroczny robi na takim rozmiarze :)21

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn lut 02, 2009 9:19 am
autor: rysiemisie
w pajero schowasz bagaż i zamkniesz

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn lut 02, 2009 4:41 pm
autor: Adas
rysiemisie pisze:w pajero schowasz bagaż i zamkniesz
:o

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn lut 02, 2009 5:48 pm
autor: Browning
Adas pisze:
rysiemisie pisze:w pajero schowasz bagaż i zamkniesz
:o
Do schowka chyba... :roll: Chyba że ma bagażnik dachowy... :wink:

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn lut 02, 2009 9:28 pm
autor: Eskapada
rysiemisie pisze:w pajero schowasz bagaż i zamkniesz
:o

co za elokwencja

:)20

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn lut 02, 2009 10:53 pm
autor: wojtek_kom
L200 - małe, małe i nie mieszczę się w środku, starsze słaby silnik, nowe L200 - łatwo pogiąć, w miarę dynamiczne, jedyna zaleta to ES,
Hilux - mały, wolny, unikać 2.5 jak ognia - jak mi te Toyoty podpadły,
D22 - stary i nowy 2.5 daje rade nawet z przyczepą, największe w środku, 32'' nie trzeba przeróbek...

Terrano na zimę 33'', lato 35'' może 37'' i nic się nie urywa :)21 - w sam raz do lansu pod supermarketem Castorama :)17 :lol:

Re: L200 do ciężkiej pracy....

: pn lut 02, 2009 11:46 pm
autor: damonpr
wojtek_kom pisze:L200 - małe, małe i nie mieszczę się w środku, starsze słaby silnik, nowe L200 - łatwo pogiąć, w miarę dynamiczne, jedyna zaleta to ES,
Hilux - mały, wolny, unikać 2.5 jak ognia - jak mi te Toyoty podpadły,
D22 - stary i nowy 2.5 daje rade nawet z przyczepą, największe w środku, 32'' nie trzeba przeróbek...

Terrano na zimę 33'', lato 35'' może 37'' i nic się nie urywa :)21 - w sam raz do lansu pod supermarketem Castorama :)17 :lol:

ES - chyba SS :) - jedyny taki napęd w pick-up'ach
Hilux - to jaki tam motor zamiast 2.5?? bo 3.0 weszło w najnowszej odsłonie :)21

Z powyższych - tylko L200 (i nie to, że jestem jakimś fanem marki, po prostu SS)