Bardzo będę wdzięczny za informację na temat Pajero 3 z lat 2000-2003, wersja SWB(3drzwi).
Interesuje mnie:
- co się w nich psuje, jakie są upierdliwości natury mechanicznej;
- czy silnik 2.5TDI jest godny uwagi, czy może tylko 3.2 ma sens?
- czy da się bezproblemowo wyj..ać te plastiki z okolic kół/progów?
- czy blokada tylnej osi jest standardem?
No i jakieś przemyślenia użytkowników też będą na miejscu jak najbardziej.
Pajero 3 - potrzebne informacje
Moderator: Kosiarz
Pajero 3 - potrzebne informacje
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Pajero 3 - potrzebne informacje
opcja "szukaj"
też się rozglądam nad takim egzemplarzem , bo mi się po prostu podoba
,
z tego co wiem to z silnikiem 3,2 to tylko automat bo manual regularnie co 90tyś trzeba wymieniać koło dwumasowe za 8tyś .Ma dwa wuzki i łatwo się go liftuje .

też się rozglądam nad takim egzemplarzem , bo mi się po prostu podoba

z tego co wiem to z silnikiem 3,2 to tylko automat bo manual regularnie co 90tyś trzeba wymieniać koło dwumasowe za 8tyś .Ma dwa wuzki i łatwo się go liftuje .
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Re: Pajero 3 - potrzebne informacje
Z tego co pamietam to podstawowe 2,5 mialy ES. Wtedy pahero 3 traci sens.
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
Re: Pajero 3 - potrzebne informacje
w standardzie psuje się pompa ABS, łożyska przednich piast, szybko korozji ulega zbiornik paliwa, trzeba kontrolować napinacz łańcucha (3,2 DiD0 bo 00-03 były wadliwe,DamnIt! pisze:- co się w nich psuje, jakie są upierdliwości natury mechanicznej;
3,2 DID zdecydowanie lepszy, większa moc i części zdecydowanie więcejDamnIt! pisze:- czy silnik 2.5TDI jest godny uwagi, czy może tylko 3.2 ma sens?
plastiki da się zdjąc ale zostaną dziurki, ale sa też wersje bez plastikówDamnIt! pisze:- czy da się bezproblemowo wyj..ać te plastiki z okolic kół/progów?
nie, są wersje z blokadą i bez, natomiast standardem jest SSDamnIt! pisze:- czy blokada tylnej osi jest standardem?
I racją jest, ze lepszy jest automat, tańszy w eksploatacji, i wcale się tak nie psuja.
GG 3597101 tel. 602-673-905
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości