Pajero 3 - potrzebne informacje

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Pajero 3 - potrzebne informacje

Post autor: DamnIt! » czw sty 22, 2009 9:16 pm

Bardzo będę wdzięczny za informację na temat Pajero 3 z lat 2000-2003, wersja SWB(3drzwi).

Interesuje mnie:
- co się w nich psuje, jakie są upierdliwości natury mechanicznej;
- czy silnik 2.5TDI jest godny uwagi, czy może tylko 3.2 ma sens?
- czy da się bezproblemowo wyj..ać te plastiki z okolic kół/progów?
- czy blokada tylnej osi jest standardem?

No i jakieś przemyślenia użytkowników też będą na miejscu jak najbardziej.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pajero 3 - potrzebne informacje

Post autor: Adas » czw sty 22, 2009 9:31 pm

opcja "szukaj" :)21



też się rozglądam nad takim egzemplarzem , bo mi się po prostu podoba :D ,

z tego co wiem to z silnikiem 3,2 to tylko automat bo manual regularnie co 90tyś trzeba wymieniać koło dwumasowe za 8tyś .Ma dwa wuzki i łatwo się go liftuje .

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Re: Pajero 3 - potrzebne informacje

Post autor: apede » pt sty 23, 2009 7:53 am

Z tego co pamietam to podstawowe 2,5 mialy ES. Wtedy pahero 3 traci sens.
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Re: Pajero 3 - potrzebne informacje

Post autor: goszen » pt sty 23, 2009 8:17 am

DamnIt! pisze:- co się w nich psuje, jakie są upierdliwości natury mechanicznej;
w standardzie psuje się pompa ABS, łożyska przednich piast, szybko korozji ulega zbiornik paliwa, trzeba kontrolować napinacz łańcucha (3,2 DiD0 bo 00-03 były wadliwe,
DamnIt! pisze:- czy silnik 2.5TDI jest godny uwagi, czy może tylko 3.2 ma sens?
3,2 DID zdecydowanie lepszy, większa moc i części zdecydowanie więcej
DamnIt! pisze:- czy da się bezproblemowo wyj..ać te plastiki z okolic kół/progów?
plastiki da się zdjąc ale zostaną dziurki, ale sa też wersje bez plastików
DamnIt! pisze:- czy blokada tylnej osi jest standardem?
nie, są wersje z blokadą i bez, natomiast standardem jest SS
I racją jest, ze lepszy jest automat, tańszy w eksploatacji, i wcale się tak nie psuja.
GG 3597101 tel. 602-673-905

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości