Strona 1 z 1
novy
: wt sty 27, 2009 10:34 pm
autor: Johann
Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum i przy okazji laikiem odnosnie terenowych samochodów.
w zwiazku z powyzszym proszę o cierpliwość i wyrozumialość jezeli popelnie jakąś gafę a materia szeroka wiec o nią nie trudno. lubie aktywność poza miejską i z tąd zainteresowanie 4x4.
mam za sobą krotką karierę w rajdach samochodowych ale to było bardzo dawno, czasami konie (nie mechaniczne) windsurfing, i jeszcze kilka innych . . .
zbliżam sie do 40tki jestem z Trójmiasta
mam przy okazji powitania pytanie: czy warto przerabiać (pajeroII) anglika czy ma to sens i jakie szacunki kosztowe?
próbowałem opcji szukaj ale chyba muszę poćwiczyć...

Re: novy
: wt sty 27, 2009 10:54 pm
autor: rort_
jak masz swojego angola za grosze i masz do niego sentyment czy coś, to możesz przerabiać, ale to ogólnie taka rzeźba. moje zdanie.
koszt? zależy czy sam, czy ktoś, skąd tajle itd,itp
Re: novy
: wt sty 27, 2009 11:00 pm
autor: Johann
no i pierwsza gafa, powinienem się przedstawić w powitalni - sorry
co do pajero to widzę kilka w dobrym stanie a przerobki by dokonał zaprzyjaźniony warsztat ale nie za darmo.
chodzi mi głównie czu sa tam wszystkie otwory itd technologiczne czy nie trzba bedzie ciąć i spawać przerabiać....czy wystarczy poprzekładać pozamieniać - wiemze są auta które nastręczają róznych problemów i są takie w których mozna to wykonać bezproblemowo.
pozdr
Re: novy
: śr sty 28, 2009 6:45 am
autor: Adas
Johann pisze:no i pierwsza gafa, powinienem się przedstawić w powitalni - sorry
co do pajero to widzę kilka w dobrym stanie a przerobki by dokonał zaprzyjaźniony warsztat ale nie za darmo.
chodzi mi głównie czu sa tam wszystkie otwory itd technologiczne czy nie trzba bedzie ciąć i spawać przerabiać....czy wystarczy poprzekładać pozamieniać - wiemze są auta które nastręczają róznych problemów i są takie w których mozna to wykonać bezproblemowo.
pozdr
trochę rzeźby jest , troche części nie pasuje , troche spawania , troche przeróbki instalacji .Jak masz klimę to przeróbka nie opłaca się .
Widziałem na alledrogo ofertę przeróbki chyba z a 4tyś
Re: novy
: śr sty 28, 2009 8:02 am
autor: thorosz
ja to przerabiałem
jest sporo zabawy
ale ja miałem polaka po dachu i tylko bude przekładałem
musiałem belke przespawac co kierownice trzyma , instalacje przełozyłem z europejczyka, lampy nie pasuja, lusterka, wycieraczki
a jak chcesz topic auto to lepiej je ubezpiecz i sobie jeżdz a w terenie nie ma róznicy z której strony krecisz kierownica

Re: novy
: śr sty 28, 2009 8:38 am
autor: scood74
a jak ja rozwazalem kupno angola i przerobke to znajomy mechanior ktory zawodowo sie tym para
powiedzial krotko
da sie ale pieprzenia z instalacja elektryczna jest tyle ze mu sie niechce i nie zrobi
spawanie nie jest problemem
ale jak jeszcze trafi sie na wypasiony egzemplaz z klima auto
to sprawa sie robi mision imposible
a wiekszośc angoli jest wypasiona
no i dobrze ze tak powiedzial bo bym jakims syfem spawanym jexdzil a tak to holendra paujupil ja i jest gitarra
Re: novy
: śr sty 28, 2009 11:01 am
autor: rort_
scood74 pisze:a wiekszośc angoli jest wypasiona
c h u j a tam wypasiona, nie moge znaleźć czujnika ABSu z angola

Re: novy
: śr sty 28, 2009 11:22 am
autor: scood74
rort_ pisze:scood74 pisze:a wiekszośc angoli jest wypasiona
c h u j a tam wypasiona, nie moge znaleźć czujnika ABSu z angola

albowiem ponieważ
na wyspach ABS jest lewostronny i odwrotnie działa

Re: novy
: śr sty 28, 2009 1:53 pm
autor: Johann
dzięki, odpuszczam temat angola.