
koniec legendy Mitshubishi
Moderator: Kosiarz
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
koniec legendy Mitshubishi
Czwarte serce 

Re: koniec legendy Mitshubishi
(...) Pozwoliło to [zdobyte doswiadczenie] na wykorzystanie tych najnowocześniejszych technologii przy seryjnej produkcji samochodów Mitsubishi, czego dowodem jest ich niezawodność i znakomite własności jezdne w terenie.


XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: koniec legendy Mitshubishi
kompleksy leczysz?ernil pisze:(...) Pozwoliło to [zdobyte doswiadczenie] na wykorzystanie tych najnowocześniejszych technologii przy seryjnej produkcji samochodów Mitsubishi, czego dowodem jest ich niezawodność i znakomite własności jezdne w terenie.![]()

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: koniec legendy Mitshubishi
Tak. Jak zwykle bezblednie mnie przejrzales... 

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: koniec legendy Mitshubishi
bezawaryjność jeśli pomijamy zamarzanie ropy od -10 w l200 to faktycznie dobre auto
NO PAIN NO GAME!
Re: koniec legendy Mitshubishi
jezzz pisze:bezawaryjność jeśli pomijamy zamarzanie ropy od -10 w l200 to faktycznie dobre auto
Z tym zamarzaniem ropy to też nie jest reguła... Mój tata ma roczne L200, z przebiegiem coś koło 50-60tys i żadnych problemów z nim nie miał...
Wg mnie jeżeli na czas wymienia się wszystkie filtry, płyny i robi ogólne przeglądy to przy nowym samochodzie wszystko musi grać...
Zielony Autobus 2,7TDi
Re: koniec legendy Mitshubishi
konczy sie pewna era, szkoda bo mialem nadzieje ze Mitsu powalczy w przyszlym roku z VW. Ciekawe jak sie to potoczy jednak Dakar to bylo nie bylo wielki banner reklamowy...
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: koniec legendy Mitshubishi
Wydaje mi się, że hasło "kryzys" to taki dosyć wygodny listek figowy do maskowania różnych działań. O ile pamiętam, to Japonia przechodziła już całkiem spory "kryzys" - mniej więcej w czasie największych sukcesów Mitsu na Dakarze. Choć z drugiej strony kto ich tam wie...
A poza tym Mitsubishi to megakoncern w skład którego wchodzą także huty, całkiem spore stocznie, zakłady zbrojeniowe i lotnicze, zakłady chemiczne(największe w Japonii), banki, elektronika(w tym Nikon) i sporo innych jeszcze. Zatem myślę, że dadzą sobie radę.
A poza tym Mitsubishi to megakoncern w skład którego wchodzą także huty, całkiem spore stocznie, zakłady zbrojeniowe i lotnicze, zakłady chemiczne(największe w Japonii), banki, elektronika(w tym Nikon) i sporo innych jeszcze. Zatem myślę, że dadzą sobie radę.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: koniec legendy Mitshubishi
lub upadną z większym hukiem
bo póki co - padają najwięksi
niemniej, przeca niedawno udowodniliście, ze mitsubiszi pahero vol 3. (takie większe crv
) boje zdolnościami każą inną terenówkę a jej niezależny zawias i wiskotyczne
superselect to cud wielki i pogromca patroli w każdym terenie
więc nie macie co narzekać. Firma się rozwija, wdraża nowe technolgie w służbie ofrołdera i tyle.
bo póki co - padają najwięksi
niemniej, przeca niedawno udowodniliście, ze mitsubiszi pahero vol 3. (takie większe crv



Re: koniec legendy Mitshubishi
Coś chyba jest na rzeczy,bo na Dakarze był Lancer a nie Pajero.DamnIt! pisze:Wydaje mi się, że to taki dosyć wygodny listek figowy do maskowania różnych działań.

Może Mitsu słabo jeszcze miało opanowaną nową konstrukcję i szkoda było szargać legendę Pajero słabym wynikiem.
A tak wciąż droga otwarta dla Pajero w następnych latach.

Patrol LS1 "Czarna Mamba"
Re: koniec legendy Mitshubishi
KamiL200 pisze:Coś chyba jest na rzeczy,bo na Dakarze był Lancer a nie Pajero.DamnIt! pisze:Wydaje mi się, że to taki dosyć wygodny listek figowy do maskowania różnych działań.![]()
Może Mitsu słabo jeszcze miało opanowaną nową konstrukcję i szkoda było szargać legendę Pajero słabym wynikiem.
A tak wciąż droga otwarta dla Pajero w następnych latach.
a ile to auto z dakaru mialo wspólnego z pojara albo lancerem poza nazwą i zblizonym kształtem atrapy?
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie
Re: koniec legendy Mitshubishi
To samo chciałem napisać wczoraj ale wieczorową porą do forum trzeba mieć stalowe nerwyscood74 pisze:KamiL200 pisze:Coś chyba jest na rzeczy,bo na Dakarze był Lancer a nie Pajero.DamnIt! pisze:Wydaje mi się, że to taki dosyć wygodny listek figowy do maskowania różnych działań.![]()
Może Mitsu słabo jeszcze miało opanowaną nową konstrukcję i szkoda było szargać legendę Pajero słabym wynikiem.
A tak wciąż droga otwarta dla Pajero w następnych latach.
a ile to auto z dakaru mialo wspólnego z pojara albo lancerem poza nazwą i zblizonym kształtem atrapy?


Bez względu na powody to szkoda min. dla tego że, Pajero zawsze było związane z Dakarem.
Dla mnie Dakar to kawał wielkiej rajdowej historii. Za życia był już legendą a drugi rok jest już tylko Legendą to samo dotyczy Pajero

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: koniec legendy Mitshubishi
badzmy dobrej mysli dakar za rok dopiero moze im sie odmieni...
PAjero niewzane co tam bylo pod laminatem... nazwa byla magia i dzialala na przecietnego "kowalskiego" przynajmniej we francji, sprawdzone
PAjero niewzane co tam bylo pod laminatem... nazwa byla magia i dzialala na przecietnego "kowalskiego" przynajmniej we francji, sprawdzone

Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: koniec legendy Mitshubishi
i w oryginalnym brzmieniu w Hiszpanii


Re: koniec legendy Mitshubishi
Wspólne ma dwie ważne rzeczy:finansowanie i marketingscood74 pisze: a ile to auto z dakaru mialo wspólnego z pojara albo lancerem

Sam wiesz że nikt nie projektuje samochodów żeby uszczęśliwić kierowców,tylko żeby na nich zarobić

Patrol LS1 "Czarna Mamba"
Re: koniec legendy Mitshubishi
taa za rok w Ameryce Południowejgrzes pisze:badzmy dobrej mysli dakar za rok dopiero moze im sie odmieni...

To moje subiektywne zdanie, dodatkowo potwierdzone materiałem fotograficznym i relacją z z tegorocznego Dakru przez Bigę. Skala trudności trasy była dla aut klasy WRC
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: koniec legendy Mitshubishi
no fakt
dakar na kontynencie gdzie nie ma dakaru..
dakar na kontynencie gdzie nie ma dakaru..
Re: koniec legendy Mitshubishi
Eskapada pisze:taa za rok w Ameryce Południowejgrzes pisze:badzmy dobrej mysli dakar za rok dopiero moze im sie odmieni...
to tak jakby zrobić Transsyberię w Arizonie. Niestety organizator Dakru ze względów finansowo marketingowych nie mógł i nie pogodzi się z prawdą że Dakar umarł i przeszedł do Legendy jak Camel Trophy.
To moje subiektywne zdanie, dodatkowo potwierdzone materiałem fotograficznym i relacją z z tegorocznego Dakru przez Bigę. Skala trudności trasy była dla aut klasy WRC
czy aby na pewno piszesz o tegorocznym rajdzie DAKAR

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: koniec legendy Mitshubishi
Te, co to znaczy, ze odcinki byly zbyt trudne?!
Jesli dla kogos byly za trudne, to znaczy, ze sie nie przygotowal badz nie potrafil sobie poradzic z trudnosciami. Jakos dla tych, ktorzy rajd ukonczyli/wygrali trasa zbyt trudna nie byla skoro sie im udalo. Takie pieprzenie nie ma sensu. A ze we wszystkich sportowych rywalizacjach chodzi dzisiaj o pieniadze to wiadomo nie od dzis i szkoda na ten temat dyskutowac.
Dla mnie te wszystkie rajdy producentow (bo tak to nalezy nazywac) mialyby sens, gdyby wprowadzic absolutny zakaz przerobek w samochodach. Tylko opony (bez liftu) oraz zbiornik paliwa i klatka. Byloby bardzo ciekawie i potencjalni klienci mogliby sobie porownywac...
Ah, bylbym zapomnial - wtedy Patrol bylby bezkonkurencyjny...

Dla mnie te wszystkie rajdy producentow (bo tak to nalezy nazywac) mialyby sens, gdyby wprowadzic absolutny zakaz przerobek w samochodach. Tylko opony (bez liftu) oraz zbiornik paliwa i klatka. Byloby bardzo ciekawie i potencjalni klienci mogliby sobie porownywac...
Ah, bylbym zapomnial - wtedy Patrol bylby bezkonkurencyjny...

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: koniec legendy Mitshubishi
owszem o tegorocznym. Oglądałem zdjęcia i kilka filmów zrobionych przez Bigę. Nie mówię że to nie jest sprawdzian dla auta, kierowców, pilotów, serwisów. Nie mówię że nie jest wyzwanie. Kierowcy zmagali się z wszędobylskim, przeraźliwym kurzem ale na drogach szutrowych bez większych wyjebów, bez zmagania się z wydmami, sypkim piaskiem.. Całą rajd z dobrym wynikiem można było opycić dobrze przygotowywanym jedno napędowym autem...DamnIt! pisze:Eskapada pisze:taa za rok w Ameryce Południowejgrzes pisze:badzmy dobrej mysli dakar za rok dopiero moze im sie odmieni...
to tak jakby zrobić Transsyberię w Arizonie. Niestety organizator Dakru ze względów finansowo marketingowych nie mógł i nie pogodzi się z prawdą że Dakar umarł i przeszedł do Legendy jak Camel Trophy.
To moje subiektywne zdanie, dodatkowo potwierdzone materiałem fotograficznym i relacją z z tegorocznego Dakru przez Bigę. Skala trudności trasy była dla aut klasy WRC
czy aby na pewno piszesz o tegorocznym rajdzie DAKAR
To moje zdanie i każdy ma prawo do swojego czytaj innego

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: koniec legendy Mitshubishi
Wurce sa czteronapedowe MisiaczkuEskapada pisze:(...)Całą rajd z dobrym wynikiem można było opycić dobrze przygotowywanym jedno napędowym autem...(...)

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Re: koniec legendy Mitshubishi
Bartek, zdanie masz do dupy....Eskapada pisze:
owszem o tegorocznym. Oglądałem zdjęcia i kilka filmów zrobionych przez Bigę. Nie mówię że to nie jest sprawdzian dla auta, kierowców, pilotów, serwisów. Nie mówię że nie jest wyzwanie. Kierowcy zmagali się z wszędobylskim, przeraźliwym kurzem ale na drogach szutrowych bez większych wyjebów, bez zmagania się z wydmami, sypkim piaskiem.. Całą rajd z dobrym wynikiem można było opycić dobrze przygotowywanym jedno napędowym autem...
To moje zdanie i każdy ma prawo do swojego czytaj innego

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości