Jest Pajero I Long automat ES. Mam reduktor SS pasujący zamiennie do mojej skrzyni. Dokupię mu most z L200 z blokadą i przedni z pneumatyką.
Pytania.
1. Czy wystarczy dokupić wały z SS i wymienić moje?
1.1 Czy długości są te same?
1.2 Czy mocowania do mostów z jedynki (wymiana mostów w późniejszym czasie) jest identyczne?
2. Sterowanie mostu przód i tył.
2.1 Czy jest jakiś zawór dwudrożny (włącz/wyłącz?
2.2 Czy wystarczy mieć na pokładzie kompresor (byle jaki) i zapodawać ciśnienie jakimś zaworem?
3. Most tylny z L200 z blokadą
3.1 Czy pasuje dokładnie bez przeróbek?
3.2 Czy ma bębny czy tarcze?
3.3 Hamulce? Podejdą?
3.4 Czy blokada jest sterowana pneumatycznie? elektrycznie?
3.5 Jeśli pneumatycznie to czy... ( ponkty 2.1, 2.2)
4. Jakie ciśnienie jest do tego potrzebne?
5. sterowanie reduktorem
5.1 jak reduktor steruje przednim mostem?
Napłodziłem.
Jak coś pominąłem piszcie bo to przymiarki lamera
