Witam koledzy,
Konkretnie:
czy zna ktoś procedurę ustawiania kąta wtrysku w 2,5 z 93',
a może gdzieś już było?
Pozdrowionka
Kąt
Moderator: Kosiarz
Re: Kąt
Na głowicy koło czujnika temperatury masz wytłoczoną literkę która oznacza właściwy kąt:
- A lub B - kąt 7st;
- C lub D - kąt 9st
- A lub B - kąt 7st;
- C lub D - kąt 9st
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Kąt
lepiej napisz w jakich okolicznościach ty ten kąt strąciłeś
czy poprostu podregulować chcesz
?
mnie pompiarz doradził i tak zrobiłem
poluzowałem te nakrętki mocujące pompę do korpusu silnika i wtedy można nia obracać delikatnie odchylając lub dociskając do silnika
można zrobić to tak jak w serwisie wkręcając w pompę taki specjalny przyrząd wskazujący moment wtrysku i wtedy regulować w manualu jest napisane dokładnie jak to zrobić
lub metoda poostrzą partyzancka trochę na zapalonym silniku obracać pompą delikatnie na boki i na "słuch" tak żeby nie chodził twardo i za miękko bo bedzie słaby na wysokich obr
u mnie tak jest ustawione i auto jeździ, pali i przyspiesza jak trzeba i czarnej chmury dymu przy przyspieszaniu nie zostawia jak było przed regulacją
czy poprostu podregulować chcesz

mnie pompiarz doradził i tak zrobiłem
poluzowałem te nakrętki mocujące pompę do korpusu silnika i wtedy można nia obracać delikatnie odchylając lub dociskając do silnika
można zrobić to tak jak w serwisie wkręcając w pompę taki specjalny przyrząd wskazujący moment wtrysku i wtedy regulować w manualu jest napisane dokładnie jak to zrobić
lub metoda poostrzą partyzancka trochę na zapalonym silniku obracać pompą delikatnie na boki i na "słuch" tak żeby nie chodził twardo i za miękko bo bedzie słaby na wysokich obr
u mnie tak jest ustawione i auto jeździ, pali i przyspiesza jak trzeba i czarnej chmury dymu przy przyspieszaniu nie zostawia jak było przed regulacją
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie
Re: Kąt
[quote="scood74"]lepiej napisz w jakich okolicznościach ty ten kąt strąciłeś
czy poprostu podregulować chcesz
?
Właśnie kupiłem inną pompę bo poprzednia padła.
Lepiej chyba statycznie na nie pracującym silniku, tym bardzej że układ zapowietrzony
czy poprostu podregulować chcesz

Właśnie kupiłem inną pompę bo poprzednia padła.
Lepiej chyba statycznie na nie pracującym silniku, tym bardzej że układ zapowietrzony
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
Re: Kąt
racja ze lepiej na statycznie ale u mnie w 2.8 jest taka ciasnota w okolicy pompy ze praktycznie chyb łatwiej będzie wyjąć silnik do regulacji niż próbować to zrobić w komorzebinder pisze:scood74 pisze:lepiej napisz w jakich okolicznościach ty ten kąt strąciłeś
czy poprostu podregulować chcesz?
Właśnie kupiłem inną pompę bo poprzednia padła.
Lepiej chyba statycznie na nie pracującym silniku, tym bardziej że układ zapowietrzony
w 2,5 będzie podobnie
a do tego trzeba mieć ten przyrząd warsztatowy do określania kata wtrysku
dzięki bogu pompa jest na licencji BOSCH i większość warsztatów bedzie miała oprzyrządowanie
ja to robiłem sam to przyrządu nie miałem
samo odkręcenie tych nakrętek mocujących pompę wymaga niezłej gimnastyki
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie
Re: Kąt
Lepsza jest lampa stroboskopowa. Czujnik piezoelektryczny montowany jest na przewodzie wtryskowym 1-szego cylindra a lampa "błyska" na znak na kole pasowym. Mierzony jest rzeczywisty początek wtrysku, który może się różnić od mierzonego metodą statyczną w wyniku zużycia tłokorozdzielacza.
Różne diesle teraz vitara tdi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość