Kąt

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
binder
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
Lokalizacja: Łódzkie

Kąt

Post autor: binder » wt lut 17, 2009 10:30 pm

Witam koledzy,
Konkretnie:
czy zna ktoś procedurę ustawiania kąta wtrysku w 2,5 z 93',
a może gdzieś już było?

Pozdrowionka
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Kąt

Post autor: DamnIt! » śr lut 18, 2009 7:55 am

Na głowicy koło czujnika temperatury masz wytłoczoną literkę która oznacza właściwy kąt:
- A lub B - kąt 7st;
- C lub D - kąt 9st
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
scood74
Posty: 447
Rejestracja: śr cze 18, 2008 6:43 am
Lokalizacja: słupsk

Re: Kąt

Post autor: scood74 » śr lut 18, 2009 10:56 am

lepiej napisz w jakich okolicznościach ty ten kąt strąciłeś
czy poprostu podregulować chcesz ???


mnie pompiarz doradził i tak zrobiłem
poluzowałem te nakrętki mocujące pompę do korpusu silnika i wtedy można nia obracać delikatnie odchylając lub dociskając do silnika
można zrobić to tak jak w serwisie wkręcając w pompę taki specjalny przyrząd wskazujący moment wtrysku i wtedy regulować w manualu jest napisane dokładnie jak to zrobić
lub metoda poostrzą partyzancka trochę na zapalonym silniku obracać pompą delikatnie na boki i na "słuch" tak żeby nie chodził twardo i za miękko bo bedzie słaby na wysokich obr

u mnie tak jest ustawione i auto jeździ, pali i przyspiesza jak trzeba i czarnej chmury dymu przy przyspieszaniu nie zostawia jak było przed regulacją
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie

Awatar użytkownika
binder
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
Lokalizacja: Łódzkie

Re: Kąt

Post autor: binder » śr lut 18, 2009 3:28 pm

[quote="scood74"]lepiej napisz w jakich okolicznościach ty ten kąt strąciłeś
czy poprostu podregulować chcesz ???

Właśnie kupiłem inną pompę bo poprzednia padła.
Lepiej chyba statycznie na nie pracującym silniku, tym bardzej że układ zapowietrzony
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS

Awatar użytkownika
scood74
Posty: 447
Rejestracja: śr cze 18, 2008 6:43 am
Lokalizacja: słupsk

Re: Kąt

Post autor: scood74 » śr lut 18, 2009 3:54 pm

binder pisze:
scood74 pisze:lepiej napisz w jakich okolicznościach ty ten kąt strąciłeś
czy poprostu podregulować chcesz ???

Właśnie kupiłem inną pompę bo poprzednia padła.
Lepiej chyba statycznie na nie pracującym silniku, tym bardziej że układ zapowietrzony
racja ze lepiej na statycznie ale u mnie w 2.8 jest taka ciasnota w okolicy pompy ze praktycznie chyb łatwiej będzie wyjąć silnik do regulacji niż próbować to zrobić w komorze
w 2,5 będzie podobnie
a do tego trzeba mieć ten przyrząd warsztatowy do określania kata wtrysku
dzięki bogu pompa jest na licencji BOSCH i większość warsztatów bedzie miała oprzyrządowanie
ja to robiłem sam to przyrządu nie miałem

samo odkręcenie tych nakrętek mocujących pompę wymaga niezłej gimnastyki
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: Kąt

Post autor: Faja » śr lut 18, 2009 10:24 pm

Lepsza jest lampa stroboskopowa. Czujnik piezoelektryczny montowany jest na przewodzie wtryskowym 1-szego cylindra a lampa "błyska" na znak na kole pasowym. Mierzony jest rzeczywisty początek wtrysku, który może się różnić od mierzonego metodą statyczną w wyniku zużycia tłokorozdzielacza.
Różne diesle teraz vitara tdi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość