Pomocy mam problem.
Moderator: Kosiarz
- sziuwaks
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 2:00 am
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontaktowanie:
Pomocy mam problem.
Witam mam problem z miśkiem II 2.8tdi automat. Po odpaleniu za pierwszym obrotem rozrusznika, muszę utrzymać obroty na powyżej 2500. Jak zejdą niżej to gaśnie, i jest problem z odpaleniem, trzeba kręcić z pół minuty. Oczywiście problem nie znika, trzymam dalej obroty aż wskazówka będzie w poziomie. Później działa bez problemu, palę jeżdżę. Po nocy to samo. Problem ten pojawił się po wymianie pompy. Na używkę nie sprawdzoną, nie wiem czy dawka paliwa nie taka czy zapłon, świece wymieniłem na nowe. Może ktoś zna przyczynę, dobrego mechanika, mieszkam 70km. na północ od Warszawy. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Hubert....
Hubert....
Pajero II 2.8TDI
Re: Pomocy mam problem.
Jak dla mnie to powietrze w układzie. Odpali CI bo w pompie jest paliwo a gaśnie bo pompa ciągnie powietrze z paliwem aż do momentu pozbycia się go z układu i wtedy zapala normalnie. Na wysokich obrotach chodzi bo zanim stanie dostaje znów dawkę paliwa i jakoś leci a na wolnych obrotach zanim dostanie ropy zdąży się zatrzymać. Tak sobie teraz wymyśliłem ale czy to się kupy trzyma nie wiem. Rano do Pojary, pompowac pompką na filtrze aż będzie stawiała opór i wtedy odpalić. Trochę Ci to zajmie. Albo zapnij wąż przezroczysty i będzie wszystko jasne.
Dziadek 2,5TD `98
Re: Pomocy mam problem.
zapowietrzający się układ paliwowy.
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: Pomocy mam problem.
a ja się będę czepiał.sziuwaks pisze:Witam mam problem z miśkiem II 2.8tdi automat. Po odpaleniu za pierwszym obrotem rozrusznika, muszę utrzymać obroty na powyżej 2500. Jak zejdą niżej to gaśnie, i jest problem z odpaleniem, trzeba kręcić z pół minuty. Oczywiście problem nie znika, trzymam dalej obroty aż wskazówka będzie w poziomie. Później działa bez problemu, palę jeżdżę. Po nocy to samo. Problem ten pojawił się po wymianie pompy. Na używkę nie sprawdzoną, nie wiem czy dawka paliwa nie taka czy zapłon, świece wymieniłem na nowe. Może ktoś zna przyczynę, dobrego mechanika, mieszkam 70km. na północ od Warszawy. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Hubert....
po 1: zmień nazwę tematu na taką, która odpowiada Twojemu problemowi.
po 2: Twój problem był niedawno poruszany na forum - dobrze jest poszukać chwilkę.
po 3: objawy są charakterystyczne, jak koledzy napisali, dla zapowietrzonego układu paliwowego. Było o tym niedawno kilka wątków - oraz opisy co i jak diagnozować.
po 4: pompy wtryskowe do 2.8TDI miewają problemy z wewnętrznymi uszczelnieniami - jeśli Cię to spotkało to znajdź mądrego pompiarza i niech Ci toto wymieni. Wątpię abyś sam był to w stanie zrobić.
no i powodzenia.

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
- sziuwaks
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 2:00 am
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontaktowanie:
Re: Pomocy mam problem.
Pierwsza próba za mną. Przepompowałem układ i ruszył bez problemu.Teraz wymienić wężyki, cybanty i ogień na tłoki. Dzięki chłopaki. 

Pajero II 2.8TDI
Re: Pomocy mam problem.
Ale ze co ci nie pasuje kolego ?sziuwaks pisze:. Dzięki chłopaki.

- sziuwaks
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 2:00 am
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontaktowanie:
Re: Pomocy mam problem.
Pasuje mi wszystko
. Dziś też przepompowałem i działa bez problemów. Pozdrawiam

Pajero II 2.8TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość