LIFT BUDY W L200

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
mussoart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 24, 2008 2:47 pm

LIFT BUDY W L200

Post autor: mussoart » śr sie 05, 2009 8:43 pm

Witam chciałbym zasięgnoć wiedzy kolegów zgromadzonych zabieram się do liftu budy w L200 rocznik 99 podwójna kabina na jaką wysokość podnieść na tulejach czy TERNAMIT może być czy toczyć jakieś alu i jaką wysokość max obrać by nie musiec przerabiać podwyższać drążków skrzyń i innych elementów np wiązek elektrycznych.
Poprosze o konkrety ludzi którzy podniesli albo mają wiedze.

Pozdrawiam MitsuManiaków 4x4 nigdy za dużo błota pod kołami...
MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: Adas » śr sie 05, 2009 9:43 pm

maksymalna wysokość na jaką możesz podnieść to 5cm (2') . Przy takim lifcie nie trzeba rzeźbić wymianę przewodów hamulcowych i ABS .
Przy takim lifcie pakę ponosisz bez problemów , musisz też przedłużyć podpórki nad kołami.
Lift budy to przede wszystkim przeróbka środkowej konsoli , wajchy haczą o otwór, więc trzeba z tylnego siedzenia nogą przegiąć (czujnie) je do przodu .
Do przeróbki jest też mocowanie przewodów hamulcowych nad przednim kołem oraz przewód masowy nad turbiną , ale to drobiazgi . Najwięcej rzeźby jest z przednim zderzakiem , trzeba wiercić nowe otwory w skrzydełka mocowań bocznych.
Jako materiał do liftu użyj poliamit , nie rób z aluminium lub ze stali bo korozja śrub uniemożliwi Ci odkręcenie śrub w przyszłości .

Dużo było już o tym na forum poszukaj , były nawet foty
Po lifcie 2' wchodzą koła 33" i auto wygląda tak
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 9:48 pm przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: gri74 » śr sie 05, 2009 9:47 pm

i uzupełnij profil ....
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
thorosz
 
 
Posty: 154
Rejestracja: śr lut 27, 2008 10:41 am
Lokalizacja: Sokółka
Kontaktowanie:

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: thorosz » czw sie 06, 2009 8:28 am

ja komplet liftu kupiłem na ebayu - UK

http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-L200-D ... 286.c0.m14
bedziesz miał cały komplet tylko cieżka gadka z kolesiem była bo nie wiedział gdzie jest Polska
roboty było na jedno popołudnie dla 2 osób

tylko zastanawia mnie jedno jaki rozmiar ma 33" kółek
ja mam 32x11,5 i czasami próbuja mi nadkola wyrwać przy mocnym dobiciu

i jest jeden minus dużo głosniej w aucie ale jak ktos wali po błocie to i tak bez różnicy :D

a po lifcie budy i wymianie zawiechy na OLD MAN EMU poszedł w góre 12 cm
i wyglada to tak:

http://www.extreme.adventures.sokolka.c ... =13&zg=986

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: wolf_87 » czw sie 06, 2009 1:25 pm

thorosz pisze:ja komplet liftu kupiłem na ebayu - UK

http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-L200-D ... 286.c0.m14
bedziesz miał cały komplet tylko cieżka gadka z kolesiem była bo nie wiedział gdzie jest Polska
roboty było na jedno popołudnie dla 2 osób

tylko zastanawia mnie jedno jaki rozmiar ma 33" kółek
ja mam 32x11,5 i czasami próbuja mi nadkola wyrwać przy mocnym dobiciu

i jest jeden minus dużo głosniej w aucie ale jak ktos wali po błocie to i tak bez różnicy :D

a po lifcie budy i wymianie zawiechy na OLD MAN EMU poszedł w góre 12 cm
i wyglada to tak:

http://www.extreme.adventures.sokolka.c ... =13&zg=986
zrobił sie miły potworek z niego :)21 tylko teraz pewnie ciezko co załadowac na pake :)13
http://www.uwilkow.pl
Nocleg Zakopane Gubałówka
Terrano tel 602 669 119

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: Adas » czw sie 06, 2009 3:17 pm

a tak jeździ na oesach :)23 na 33' http://www.youtube.com/watch?v=1DOoFyd1Wyk

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: wolf_87 » pt sie 07, 2009 7:53 am

Adas pisze:a tak jeździ na oesach :)23 na 33' http://www.youtube.com/watch?v=1DOoFyd1Wyk
jakby nie patrzec miło sie prezentuje
http://www.uwilkow.pl
Nocleg Zakopane Gubałówka
Terrano tel 602 669 119

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: Eskapada » pt sie 07, 2009 8:14 am

40/50 mm w sadzie nic nie trzeba przerabiać ale żeby zamontować 33x10,50 na feldze z ET -20 / -30 / 35 i żeby opony nie tarły od nadkola ( przy dynamicznej jedzie w terenie ) to trzeba było by zrobić body lift plus plus 80mm a to już jest XXL modyfikacji min do przerobienia są przewody hamulcowe, czujniki ABS, mocowania chłodnic, wydłużenie przewodów elektrycznych min do intercollera oraz zastrzały do skrzyni ładunkowej bo inaczej może odpaść ( załadowana )

Nie wiem czy to ma sens :roll: osobiście wolałbym zrobić body lift plus 40/50mm pozbyć się plastikowych poszerzeń, podciąć przednie nadkola i zamontować gumowe poszerzenia.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
mussoart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 24, 2008 2:47 pm

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: mussoart » sob sie 08, 2009 9:44 pm

Dziękuje Panowie za pomoc i szczegółowe opisy oraz foto i filmiki waszych maszyn zacne potwory. Jeszcze raz dziękuje i życze dużo błota i bezdroży pod kołami.
MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl

rafplesz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: śr gru 14, 2011 3:47 pm

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: rafplesz » ndz sty 15, 2012 8:17 pm

A czy do l200 z 2007r (zawieszenie fabryczne) kola 31" można dać et -40 czy bezpieczniej będzie et -25

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: Eskapada » pn sty 16, 2012 8:12 am

rafplesz pisze:A czy do l200 z 2007r (zawieszenie fabryczne) kola 31" można dać et -40 czy bezpieczniej będzie et -25
Po zamontowaniu felg z ET minus 25 koło wyjdzie Ci około 4 cm poza obrys auta z fabrycznymi poszerzeniami

Obrazek

https://picasaweb.google.com/1028039424 ... skapada4x4
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

rafplesz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: śr gru 14, 2011 3:47 pm

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: rafplesz » pn sty 16, 2012 1:20 pm

Wielkie dzięki. A czy to auto ze zdjęć miało robiony jakiś lift? i czy masz te opony na felgach 15 czy 16?

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: Eskapada » pn sty 16, 2012 6:09 pm

rafplesz pisze:Wielkie dzięki. A czy to auto ze zdjęć miało robiony jakiś lift? i czy masz te opony na felgach 15 czy 16?
Amortyzatory Old Man Emu Nitrocharger Sport + spreżyny Dobinsons ( +40mm)
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

rafplesz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: śr gru 14, 2011 3:47 pm

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: rafplesz » śr sty 18, 2012 7:27 am

Mam jeszcze jedno pytanie, wiem że to nie ten temat ale dokończę. W jaki sposób na osiągi (tj. przyspieszenie, prędkość max) wpływają tak duże rozmiary opon. Zdecydowałem się zakupić Pirelli SCORPION ATR 265/70R16 lub 285/75/16, tylko obawiam się czy te większe nie pogorszą znacząco osiągów na asfalcie. Nie ukrywam że wolał bym 285/75/16 tylko czy da się wyprzedzać na takich oponach?

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: Eskapada » pn sty 23, 2012 9:27 am

rafplesz pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, wiem że to nie ten temat ale dokończę. W jaki sposób na osiągi (tj. przyspieszenie, prędkość max) wpływają tak duże rozmiary opon. Zdecydowałem się zakupić Pirelli SCORPION ATR 265/70R16 lub 285/75/16, tylko obawiam się czy te większe nie pogorszą znacząco osiągów na asfalcie. Nie ukrywam że wolał bym 285/75/16 tylko czy da się wyprzedzać na takich oponach?
osiągi jakoś zasadniczo się nie pogorszą tylko bez modyfikacji auta ta większa opona raczej nie wejdzie :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
mussoart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 24, 2008 2:47 pm

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: mussoart » wt lut 14, 2012 11:33 pm

I po modyfikacjach lift ironman 2' i body lift 2' oraz podcięte błotniki, nadkola i poszerzenia wyglada następująco:

wersja MUD KOPIA SIMEX 33x10,5 r16 felga 7x16 ET-35 4MAD
https://picasaweb.google.com/lh/photo/j ... directlink

wersja ALL na codzień 33x10,5 r15 BFG felga 8,5 ET-30 DOTZ
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Z ... directlink
Ostatnio zmieniony śr lut 15, 2012 9:34 pm przez mussoart, łącznie zmieniany 1 raz.
MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: zaloguj » śr lut 15, 2012 8:38 am

Artur ale Ci wyszedł ten lift eleonory :)21

Awatar użytkownika
mussoart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 24, 2008 2:47 pm

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: mussoart » śr lut 15, 2012 9:36 pm

Masz w tym swój udział Prezesie dzięki za pomoc techniczną i merytoryczną :wink: :)2
MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: Eskapada » pt lut 17, 2012 8:19 am

zaloguj pisze:Artur ale Ci wyszedł ten lift eleonory :)21
Eleonora to był piękny wóz a l200 to zwykła Ela węglarka

:)21

BTW to z głowa pomotane L200

:)2
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

motox-gt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: pt lut 22, 2013 11:11 pm

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: motox-gt » pn cze 03, 2013 11:07 pm

Witam, jestem nowy na tym forum, kupiłem mitsubishi l200 2002r i mam pewien problem z podniesieniem budy o 5cm.
Problem wygląda tak, że po odkręceniu (wszystkich czternastu śrub) mocujących karoserie cos nadal trzyma bude. Chciałbym się dowiedzieć co mogłoby być tego przyczyną. Proszę was o pomoc, autko czeka na dalszy ciąg liftu ;)

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: LIFT BUDY W L200

Post autor: Kabal » wt cze 04, 2013 12:52 pm

mogą trzymać przewody hamulcowe z przodu, rura wlewu paliwa, reszta raczej ma sporo luzu. Przewody hamulcowe trzeba trochę rozwinąć i wypchnąć na zewnątrz. Mogły Ci się też zwulkanizować gumy z ramą i budą i dlatego trzyma, trzeba z czuciem to rozerwać przy podnoszeniu. Cudów tam nie ma, jeden niech podnosi, a drugi szuka gdzie pręży.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość