LIFT BUDY W L200
Moderator: Kosiarz
LIFT BUDY W L200
Witam chciałbym zasięgnoć wiedzy kolegów zgromadzonych zabieram się do liftu budy w L200 rocznik 99 podwójna kabina na jaką wysokość podnieść na tulejach czy TERNAMIT może być czy toczyć jakieś alu i jaką wysokość max obrać by nie musiec przerabiać podwyższać drążków skrzyń i innych elementów np wiązek elektrycznych.
Poprosze o konkrety ludzi którzy podniesli albo mają wiedze.
Pozdrawiam MitsuManiaków 4x4 nigdy za dużo błota pod kołami...
Poprosze o konkrety ludzi którzy podniesli albo mają wiedze.
Pozdrawiam MitsuManiaków 4x4 nigdy za dużo błota pod kołami...
MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl
Re: LIFT BUDY W L200
maksymalna wysokość na jaką możesz podnieść to 5cm (2') . Przy takim lifcie nie trzeba rzeźbić wymianę przewodów hamulcowych i ABS .
Przy takim lifcie pakę ponosisz bez problemów , musisz też przedłużyć podpórki nad kołami.
Lift budy to przede wszystkim przeróbka środkowej konsoli , wajchy haczą o otwór, więc trzeba z tylnego siedzenia nogą przegiąć (czujnie) je do przodu .
Do przeróbki jest też mocowanie przewodów hamulcowych nad przednim kołem oraz przewód masowy nad turbiną , ale to drobiazgi . Najwięcej rzeźby jest z przednim zderzakiem , trzeba wiercić nowe otwory w skrzydełka mocowań bocznych.
Jako materiał do liftu użyj poliamit , nie rób z aluminium lub ze stali bo korozja śrub uniemożliwi Ci odkręcenie śrub w przyszłości .
Dużo było już o tym na forum poszukaj , były nawet foty
Po lifcie 2' wchodzą koła 33" i auto wygląda tak

Przy takim lifcie pakę ponosisz bez problemów , musisz też przedłużyć podpórki nad kołami.
Lift budy to przede wszystkim przeróbka środkowej konsoli , wajchy haczą o otwór, więc trzeba z tylnego siedzenia nogą przegiąć (czujnie) je do przodu .
Do przeróbki jest też mocowanie przewodów hamulcowych nad przednim kołem oraz przewód masowy nad turbiną , ale to drobiazgi . Najwięcej rzeźby jest z przednim zderzakiem , trzeba wiercić nowe otwory w skrzydełka mocowań bocznych.
Jako materiał do liftu użyj poliamit , nie rób z aluminium lub ze stali bo korozja śrub uniemożliwi Ci odkręcenie śrub w przyszłości .
Dużo było już o tym na forum poszukaj , były nawet foty
Po lifcie 2' wchodzą koła 33" i auto wygląda tak

Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 9:48 pm przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: LIFT BUDY W L200
ja komplet liftu kupiłem na ebayu - UK
http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-L200-D ... 286.c0.m14
bedziesz miał cały komplet tylko cieżka gadka z kolesiem była bo nie wiedział gdzie jest Polska
roboty było na jedno popołudnie dla 2 osób
tylko zastanawia mnie jedno jaki rozmiar ma 33" kółek
ja mam 32x11,5 i czasami próbuja mi nadkola wyrwać przy mocnym dobiciu
i jest jeden minus dużo głosniej w aucie ale jak ktos wali po błocie to i tak bez różnicy
a po lifcie budy i wymianie zawiechy na OLD MAN EMU poszedł w góre 12 cm
i wyglada to tak:
http://www.extreme.adventures.sokolka.c ... =13&zg=986
http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-L200-D ... 286.c0.m14
bedziesz miał cały komplet tylko cieżka gadka z kolesiem była bo nie wiedział gdzie jest Polska
roboty było na jedno popołudnie dla 2 osób
tylko zastanawia mnie jedno jaki rozmiar ma 33" kółek
ja mam 32x11,5 i czasami próbuja mi nadkola wyrwać przy mocnym dobiciu
i jest jeden minus dużo głosniej w aucie ale jak ktos wali po błocie to i tak bez różnicy

a po lifcie budy i wymianie zawiechy na OLD MAN EMU poszedł w góre 12 cm
i wyglada to tak:
http://www.extreme.adventures.sokolka.c ... =13&zg=986
Re: LIFT BUDY W L200
zrobił sie miły potworek z niegothorosz pisze:ja komplet liftu kupiłem na ebayu - UK
http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-L200-D ... 286.c0.m14
bedziesz miał cały komplet tylko cieżka gadka z kolesiem była bo nie wiedział gdzie jest Polska
roboty było na jedno popołudnie dla 2 osób
tylko zastanawia mnie jedno jaki rozmiar ma 33" kółek
ja mam 32x11,5 i czasami próbuja mi nadkola wyrwać przy mocnym dobiciu
i jest jeden minus dużo głosniej w aucie ale jak ktos wali po błocie to i tak bez różnicy![]()
a po lifcie budy i wymianie zawiechy na OLD MAN EMU poszedł w góre 12 cm
i wyglada to tak:
http://www.extreme.adventures.sokolka.c ... =13&zg=986


Re: LIFT BUDY W L200
a tak jeździ na oesach
na 33' http://www.youtube.com/watch?v=1DOoFyd1Wyk

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: LIFT BUDY W L200
jakby nie patrzec miło sie prezentujeAdas pisze:a tak jeździ na oesachna 33' http://www.youtube.com/watch?v=1DOoFyd1Wyk
Re: LIFT BUDY W L200
40/50 mm w sadzie nic nie trzeba przerabiać ale żeby zamontować 33x10,50 na feldze z ET -20 / -30 / 35 i żeby opony nie tarły od nadkola ( przy dynamicznej jedzie w terenie ) to trzeba było by zrobić body lift plus plus 80mm a to już jest XXL modyfikacji min do przerobienia są przewody hamulcowe, czujniki ABS, mocowania chłodnic, wydłużenie przewodów elektrycznych min do intercollera oraz zastrzały do skrzyni ładunkowej bo inaczej może odpaść ( załadowana )
Nie wiem czy to ma sens
osobiście wolałbym zrobić body lift plus 40/50mm pozbyć się plastikowych poszerzeń, podciąć przednie nadkola i zamontować gumowe poszerzenia.
Nie wiem czy to ma sens

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: LIFT BUDY W L200
Dziękuje Panowie za pomoc i szczegółowe opisy oraz foto i filmiki waszych maszyn zacne potwory. Jeszcze raz dziękuje i życze dużo błota i bezdroży pod kołami.
MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl
Re: LIFT BUDY W L200
A czy do l200 z 2007r (zawieszenie fabryczne) kola 31" można dać et -40 czy bezpieczniej będzie et -25
Re: LIFT BUDY W L200
Po zamontowaniu felg z ET minus 25 koło wyjdzie Ci około 4 cm poza obrys auta z fabrycznymi poszerzeniamirafplesz pisze:A czy do l200 z 2007r (zawieszenie fabryczne) kola 31" można dać et -40 czy bezpieczniej będzie et -25
https://picasaweb.google.com/1028039424 ... skapada4x4
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: LIFT BUDY W L200
Wielkie dzięki. A czy to auto ze zdjęć miało robiony jakiś lift? i czy masz te opony na felgach 15 czy 16?
Re: LIFT BUDY W L200
Amortyzatory Old Man Emu Nitrocharger Sport + spreżyny Dobinsons ( +40mm)rafplesz pisze:Wielkie dzięki. A czy to auto ze zdjęć miało robiony jakiś lift? i czy masz te opony na felgach 15 czy 16?
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: LIFT BUDY W L200
Mam jeszcze jedno pytanie, wiem że to nie ten temat ale dokończę. W jaki sposób na osiągi (tj. przyspieszenie, prędkość max) wpływają tak duże rozmiary opon. Zdecydowałem się zakupić Pirelli SCORPION ATR 265/70R16 lub 285/75/16, tylko obawiam się czy te większe nie pogorszą znacząco osiągów na asfalcie. Nie ukrywam że wolał bym 285/75/16 tylko czy da się wyprzedzać na takich oponach?
Re: LIFT BUDY W L200
osiągi jakoś zasadniczo się nie pogorszą tylko bez modyfikacji auta ta większa opona raczej nie wejdzierafplesz pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, wiem że to nie ten temat ale dokończę. W jaki sposób na osiągi (tj. przyspieszenie, prędkość max) wpływają tak duże rozmiary opon. Zdecydowałem się zakupić Pirelli SCORPION ATR 265/70R16 lub 285/75/16, tylko obawiam się czy te większe nie pogorszą znacząco osiągów na asfalcie. Nie ukrywam że wolał bym 285/75/16 tylko czy da się wyprzedzać na takich oponach?

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: LIFT BUDY W L200
I po modyfikacjach lift ironman 2' i body lift 2' oraz podcięte błotniki, nadkola i poszerzenia wyglada następująco:
wersja MUD KOPIA SIMEX 33x10,5 r16 felga 7x16 ET-35 4MAD
https://picasaweb.google.com/lh/photo/j ... directlink
wersja ALL na codzień 33x10,5 r15 BFG felga 8,5 ET-30 DOTZ
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Z ... directlink
wersja MUD KOPIA SIMEX 33x10,5 r16 felga 7x16 ET-35 4MAD
https://picasaweb.google.com/lh/photo/j ... directlink
wersja ALL na codzień 33x10,5 r15 BFG felga 8,5 ET-30 DOTZ
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Z ... directlink
Ostatnio zmieniony śr lut 15, 2012 9:34 pm przez mussoart, łącznie zmieniany 1 raz.
MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl
Re: LIFT BUDY W L200
Artur ale Ci wyszedł ten lift eleonory 

Re: LIFT BUDY W L200
Masz w tym swój udział Prezesie dzięki za pomoc techniczną i merytoryczną



MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl
Re: LIFT BUDY W L200
Eleonora to był piękny wóz a l200 to zwykła Ela węglarkazaloguj pisze:Artur ale Ci wyszedł ten lift eleonory

BTW to z głowa pomotane L200

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: LIFT BUDY W L200
Witam, jestem nowy na tym forum, kupiłem mitsubishi l200 2002r i mam pewien problem z podniesieniem budy o 5cm.
Problem wygląda tak, że po odkręceniu (wszystkich czternastu śrub) mocujących karoserie cos nadal trzyma bude. Chciałbym się dowiedzieć co mogłoby być tego przyczyną. Proszę was o pomoc, autko czeka na dalszy ciąg liftu
Problem wygląda tak, że po odkręceniu (wszystkich czternastu śrub) mocujących karoserie cos nadal trzyma bude. Chciałbym się dowiedzieć co mogłoby być tego przyczyną. Proszę was o pomoc, autko czeka na dalszy ciąg liftu

Re: LIFT BUDY W L200
mogą trzymać przewody hamulcowe z przodu, rura wlewu paliwa, reszta raczej ma sporo luzu. Przewody hamulcowe trzeba trochę rozwinąć i wypchnąć na zewnątrz. Mogły Ci się też zwulkanizować gumy z ramą i budą i dlatego trzyma, trzeba z czuciem to rozerwać przy podnoszeniu. Cudów tam nie ma, jeden niech podnosi, a drugi szuka gdzie pręży.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość