Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
elwis2511
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 2:00 pm
Post
autor: elwis2511 » pn sie 10, 2009 10:10 am
witam. jak w temacie chciałbym wywalic jakies pióra z resorów w moim l200 zeby zmiekczyc ta dupe bo boje sie czasami zebym zebów sobie nie wybił od tego podskakiwania. z tąd moje pytanko do was czy mozna jakies wywalic, jesli tak to jakie zeby nie pekł resor przy pierwszej lepszej dziurze

zaznacze ze nie woze nic na pace wiec nie zalezy mi na ładownosci

Elwis
Mitsubishi l200
fiat marea weekend
-
thorosz
-

- Posty: 154
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 10:41 am
- Lokalizacja: Sokółka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: thorosz » pn sie 10, 2009 11:11 am
dziwne u mnie zebów nie wybija
może spusć troche powietrza z kółka z 3 na 1,8

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn sie 10, 2009 4:20 pm
zasada jest tak że wyjmuje się pióra zawsze ze środka paczki, nigdy z dołu lub z góry.
-
elwis2511
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 2:00 pm
Post
autor: elwis2511 » pn sie 10, 2009 4:49 pm
powietrza juz dawno upusciłem ale nic nie dało specjalnie

moze mam jakies inne pióra

Elwis
Mitsubishi l200
fiat marea weekend
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn sie 10, 2009 11:23 pm
Może już się z kowalem widziały

jeśli tak to lipa.
-
thorosz
-

- Posty: 154
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 10:41 am
- Lokalizacja: Sokółka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: thorosz » wt sie 11, 2009 5:41 am
pióra ze stawów kangura
ja na listopadzie wymieniłem na nowe resory, amorki i jeżdzi sie bez huśtania i bujania
no chyba ze auto odrywa sie od podłoża

-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » wt sie 11, 2009 8:18 am
Mozę musisz wozić krawężniki na pace, wtedy będzie miększy

GG 3597101 tel. 602-673-905
-
bartai
-

- Posty: 132
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Post
autor: bartai » śr sie 12, 2009 10:44 am
Pewien kowal, który walczył już z moimi mówił, że długimi lagami uzyskuje się większe wygięcie, a krótkie utwardzają i wzmacniają resor. Ważna jest proporcja ilości długich do krótkich

PAJERO 2,6 88r KRWISTY
-
Browning

- Posty: 1726
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Browning » śr sie 19, 2009 11:35 am
bartai pisze:Pewien kowal, który walczył już z moimi mówił, że długimi lagami uzyskuje się większe wygięcie, a krótkie utwardzają i wzmacniają resor. Ważna jest proporcja ilości długich do krótkich

No i chyba dobrze mówił...

Zielony Autobus 2,7TDi
-
bartai
-

- Posty: 132
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Post
autor: bartai » ndz sie 23, 2009 3:06 pm
Dobrze mowil , ale ja mam znowu resor do klepania i chyba skonczy sie na spoa.
PAJERO 2,6 88r KRWISTY
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz sie 23, 2009 3:36 pm
dobrze mówił..
ale resor w pickupie będzie badziewnie robił i już.. może przejedź się innym celem porównania?
może zamocuj na stałe (!) jakis obciążnik?
sprawdź amortyzatory, tulejki w resorach i same resory
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość