

Jak na moj gust krotki jest troche za krotki a dlugi ma za duzo za kolami z tylu.
Dlatego taki pomysl przyszedl mi do glowy.
Fota z otomoto.
Moderator: Kosiarz
off-road lepszyTomaszRT pisze:A jaki jest cel ćwiczenia ?
Ja myslalem, zeby tyl byl oryginalny Longa - wyciac tylko opaske na okolo a potem przesunac do przodu ten tyl tak jak ma krotki.DamnIt! pisze:Myślę, że brak jest przeciwwskazań. Najłatwiej byłoby obciąć budę LWB zaraz za tylnymi drzwiami i doczepić tył od SWB. Tyle, że chyba dachy mają różną wysokość(niestety).
no w sumie tak, ale nie jestem pewien, czy nie będziesz wtedy musiał kombinować dużo z nadkolami, wlewem paliwa czy odtwarzaniem mocowań budy do ramy. Głowy nie dam za to jednakże, a nie mam niestety żadnego LWB pod ręką aby to wszystko realnie obaczyć.Szarbia pisze:Ja myslalem, zeby tyl byl oryginalny Longa - wyciac tylko opaske na okolo a potem przesunac do przodu ten tyl tak jak ma krotki.DamnIt! pisze:Myślę, że brak jest przeciwwskazań. Najłatwiej byłoby obciąć budę LWB zaraz za tylnymi drzwiami i doczepić tył od SWB. Tyle, że chyba dachy mają różną wysokość(niestety).
Mykogen jest cięty a biały to nie wiem. Choć podejrzewam że również.montero pisze:A ten baja mykogen i biały to są longi z poobcinanymi tyłami ? LWB czy jakieś zmoty MWB?
Wystarczy przeciez ciac za nadkolami i za wlewem, tak zreszta obrobilem ta fote. Rame tez skrocic tak samo, zeby nie babrac sie mocowaniami - zreszta rame latwiej.DamnIt! pisze:no w sumie tak, ale nie jestem pewien, czy nie będziesz wtedy musiał kombinować dużo z nadkolami, wlewem paliwa czy odtwarzaniem mocowań budy do ramy. Głowy nie dam za to jednakże, a nie mam niestety żadnego LWB pod ręką aby to wszystko realnie obaczyć.Szarbia pisze:Ja myslalem, zeby tyl byl oryginalny Longa - wyciac tylko opaske na okolo a potem przesunac do przodu ten tyl tak jak ma krotki.DamnIt! pisze:Myślę, że brak jest przeciwwskazań. Najłatwiej byłoby obciąć budę LWB zaraz za tylnymi drzwiami i doczepić tył od SWB. Tyle, że chyba dachy mają różną wysokość(niestety).
Jeśli jesteś zainteresowany, to służę kompletną dokumentacją karoserii LWB i SWB wraz z wymiarami i technologią napraw blacharskich.
BTW: ten "Twój" short-LWB wygląda
Tak to standard na baje. Z tego co pisze Grzegorz Baran to Ralliart szykuje dwie wersje P III na rajdy takie jak Dakar:montero pisze:Czy ten baja mykogen i ten biały to sa LWB poobcinane?
Tez moze byc ale docelowo i tak 3.0 +200KM ze wzgledow bajowych.DamnIt! pisze:A nie bierzesz pod uwagę 3.5V6 z 24 zaworkami?
acinski pisze:Tak na prawdę to wszystko ma sens na co masz ochotę i nikt Ci nie zabroni. To to samo co pytania po co mi jedynka skoro mogę kupić sobie dwójkę. Ano jedynkę uwielbiam za klasyczność i tyle. Dwójka już mi się tak nie podoba a mojej małży w ogóle.
Z Wami jest gorzej niż źlePerulama pisze:acinski pisze:Tak na prawdę to wszystko ma sens na co masz ochotę i nikt Ci nie zabroni. To to samo co pytania po co mi jedynka skoro mogę kupić sobie dwójkę. Ano jedynkę uwielbiam za klasyczność i tyle. Dwójka już mi się tak nie podoba a mojej małży w ogóle.
A imię twoje niechaj wychwalają wielcy tego świata... święte słowa, jedynka jest jedyna i niepowtarzalna, po prostu kwintesencja stylu jedynie właściwego!![]()
Ale za to jaki ubawBrowning pisze:
Z Wami jest gorzej niż źle![]()
![]()
Tak dzisiaj przy okazji znalazłem rozstawy osi poszczególnych Pojarek:Szarbia pisze:Tez moze byc ale docelowo i tak 3.0 +200KM ze wzgledow bajowych.DamnIt! pisze:A nie bierzesz pod uwagę 3.5V6 z 24 zaworkami?
Oczywiscie zawias P III (zmienilem troche dawne plany)
Panie , mądrość przemawia ustami tego niewinątkaPerulama pisze:acinski pisze:Tak na prawdę to wszystko ma sens na co masz ochotę i nikt Ci nie zabroni. To to samo co pytania po co mi jedynka skoro mogę kupić sobie dwójkę. Ano jedynkę uwielbiam za klasyczność i tyle. Dwójka już mi się tak nie podoba a mojej małży w ogóle.
A imię twoje niechaj wychwalają wielcy tego świata... święte słowa, jedynka jest jedyna i niepowtarzalna, po prostu kwintesencja stylu jedynie właściwego!![]()
Cos takiegoscood74 pisze:a ja 2 dni temu widziałem P2 pickup na własne oczy u mnie w slupsku i to z brezentowym dachem nad przedziałem pasazerskim , ale drzwi były normalne z ramkami
z tym że auto wygladało raczej na jakąś wersje fabryczną a nie sobie robione
i zrobione nabazie krotkiego P2
szkoda e zdiecia nie zrobilem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości