Strona 1 z 1

Co się stało z L200 2005 r.

: czw wrz 17, 2009 8:25 pm
autor: aluluk
Jechałem ostatnio L200 z 2005 roku co spowodowało moje zdumienie i przerażenie.
Samochód nie przyspiesza. Nie reaguje na pedał gazu . Po wciśnięciu na maksa bardzo wolno zwiększają się obroty ( na luzie i podczas jazdy ).
Silnik jest 2,5 td taki sam jak ja mam w moim Pajero tyle że mój silnik ma 13 lat więcej i dużo km. przejechane. Zauważalne przyspieszenie w L200 jest dopiero po 2500 obrotów. W moim Pajero takie przyspieszenie jest od 1200 obrotów. Co się z nim dzieje (L200) właściciel stwierdził że ten samochód od zawsze taki był (muł).
I drugie pytanie , jako że niedługo jechałem tym L200 zastanawia mnie gdzie powinno pokazać się że napęd jest włączony na 4 koła i z reduktorem ?
Wytłumaczcie mi jak załączyć blokadę tylnego mostu. Myślę że dobrze próbowałem to zrobić ale niestety nie udało mi się załączyć kontrolki na przełączniku od blokady .

Re: Co się stało z L200 2005 r.

: czw wrz 17, 2009 9:02 pm
autor: poreb
najprawdopodobniej winna jest elektroniczna pompa wtryskowa oraz el. pedal gazu
moze gdzies tam na polaczneiach kabelkow cos nie styka i jest mul :roll:

Re: Co się stało z L200 2005 r.

: czw wrz 17, 2009 9:54 pm
autor: esey
a ja bym postawil na przeplywomierz, podobny problem byl w 2 mi znanych autach - patrolu i nawarze, jeden podobnie wchodzil naobroty jak maluch a drugi nawet do 40 km/h nie dochodzil.

Re: Co się stało z L200 2005 r.

: czw wrz 17, 2009 9:56 pm
autor: poreb
a patrol juz jezdzi czy dalej muli? :)21

Re: Co się stało z L200 2005 r.

: czw wrz 17, 2009 9:57 pm
autor: esey
nie ten patrol, ale i tak muli :)3

Re: Co się stało z L200 2005 r.

: czw wrz 17, 2009 9:58 pm
autor: poreb
:roll:

Re: Co się stało z L200 2005 r.

: pt wrz 18, 2009 5:27 am
autor: Eskapada
esey pisze:a ja bym postawil na przeplywomierz, podobny problem byl w 2 mi znanych autach - patrolu i nawarze, jeden podobnie wchodzil naobroty jak maluch a drugi nawet do 40 km/h nie dochodzil.
może jeszcze na pompo wtryskiwacz a może turbinka kowalskiego padała a może L200 AD 2005 nie ma przepływomierza

8)

@ aluluk

L200 ma kontrolkę załączonego napędu 4x4 na desce rozdzielczej pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem. Blokadę tylnego mostu da się włączyć tylko i wyłącznie w pozycji 4H

Re: Co się stało z L200 2005 r.

: pt wrz 18, 2009 7:42 am
autor: Gene
i 4L :wink:

2H nic sie nie pali
4H zapala sie zielona kontrolka z piktogramaem obu osi
4L pali sie tak samo

pomaranczowa kontrolka mruga - blokada w trakcie zalaczana
pomaranczowa kontrolka swieci - blokada zalaczona

Re: Co się stało z L200 2005 r.

: pt wrz 18, 2009 1:48 pm
autor: aluluk
Dziękuję za informację dotyczące włączania blokady i kontrolek . Tak jak myślałem dobrze to robiłem ale niestety zero kontrolek świecących i blokada nie sygnalizuje o włączeniu :( . Jest to mały problem w stosunku że on nie chce jechać , czekam na propozycje co można zrobić aby odzyskał werwę :)