Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » pt paź 23, 2009 1:29 pm
-
Wiechu
-

- Posty: 4980
- Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Wiechu » pt paź 23, 2009 1:38 pm
czas najwyższy, poprzednik nieco się już zestarzał
fajny

łoś też człowiek
-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » pt paź 23, 2009 1:41 pm
O ile będą sprzedawane w eu...

-
alfik

- Posty: 1754
- Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: alfik » pt paź 23, 2009 3:01 pm
I to za 120.000 PLN!! to jest dopiero atrakcja. Za taką cenę w Polsce nie miał by konkurenta (Ssangyongów nie ma w sprzedaży, a Sorento suvieje).
Jak ktoś chce przeprowadzać się do Rosji to ma powód a nigdzie w Europie (???

) nie ma tyle off-roadu co w Rosji - do 60% wsi nie dochodzi asfalt.
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
-
Videlec
-

- Posty: 4114
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Videlec » pt paź 23, 2009 3:04 pm
ponoć nie będą.
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » pt paź 23, 2009 3:09 pm
Triton to tylko inna nazwa L200 na niektórych rynkach(np. australijskim). Z kolei Pajero Sport występuje także jako Challenger. Natomiast pikapy oferowane jako Triton miały montowane chyba także silniki 2.8D(4M40) w wersji wolnossącej. Jak dla mnie idealne połączenie.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
ArturS
-

- Posty: 210
- Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
- Lokalizacja: Żary
Post
autor: ArturS » pt paź 23, 2009 6:06 pm
DamnIt! pisze:Triton to tylko inna nazwa L200 na niektórych rynkach(np. australijskim). Z kolei Pajero Sport występuje także jako Challenger. Natomiast pikapy oferowane jako Triton miały montowane chyba także silniki 2.8D(4M40) w wersji wolnossącej. Jak dla mnie idealne połączenie.
Nowy L200 jako Triton w australii ma np. 3,2 DID.
3.0 V6 +Ironman
-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » pt paź 23, 2009 6:23 pm
Dla mnie Trytony to te wszystkie pochodne Trytona

morda jego zakazana
Dziwię sie że Mitsu Pajero Sporta 2.5did nie chce w eu sprzedawać.Toć to pojazd iiidealny na ten rynek .A wolnossący 2.8d to jaka atrakcja jest?
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » pt paź 23, 2009 7:21 pm
montero pisze:Dla mnie Trytony to te wszystkie pochodne Trytona

morda jego zakazana
Dziwię sie że Mitsu Pajero Sporta 2.5did nie chce w eu sprzedawać.Toć to pojazd iiidealny na ten rynek .A wolnossący 2.8d to jaka atrakcja jest?
bo ja bardzo lubię takie fajne klekoty. 2.8 bez turbiny ma 97KM i 200 Nm. Jak dla mnie to wystarczająca moc. Na przykład Pajero 2 z takimi właśnie silnikami służą np. w wojskach(także z UN na drzwiach) czy innych zastosowaniach Heavy Duty.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » pt paź 23, 2009 8:13 pm
-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » pt paź 23, 2009 8:22 pm
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » pt paź 23, 2009 8:32 pm
Ciekawe, czy z tylu niezalezny zawias jest.
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » pt paź 23, 2009 9:56 pm
rozumiem, że starasz się być zabawny

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » pt paź 23, 2009 10:44 pm
No taak.Ale które Mitsu jako woły robocze robią to nie wiem...

-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » sob paź 24, 2009 7:20 am
No tak, zak by bylo niezalezne to po co wtedy kupowac P3.
BTW. przod jak w L200 i jak w P3

-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » sob paź 24, 2009 8:13 am
Szarbia pisze:
No tak, zak by bylo niezalezne to po co wtedy kupowac P3.
BTW. przod jak w L200 i jak w P3

Na to wygląda. Pajero Sporcik zawsze miał być takim tańszym Pajero. Na początku miał Easy-Select i tył na resorze - i ramę z L200. Nie miał blokady tylnej osi. Później dopiero dostał tył na sprężynach a jeszcze później SuperSelect. Chwała, że zostawili z tyłu sztywny most w tym nowym Pajero Sporcie. Bo na przykład Renault ma zrobić nowego Patrola na niezależnym tyle.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
acinski

- Posty: 1604
- Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
- Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: acinski » sob paź 24, 2009 6:28 pm
No i ostatni bastion padnie na poczet komfortu celem ogarnięcia pewnej części rynku.
Dziadek 2,5TD `98
-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » ndz paź 25, 2009 11:23 pm
Prosze się się nie śmiać na pogrzebie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość