Dobrze Damianku, że nie odebrałem od Ciebie telefonu bo być może męczyłbyś mnie takimi pytaniami.
Taki super krzyżujący się zawias, jest imponujący ale uwierz byle jaki zakręt i Twoje auto leżałoby na boku.Wykonanie takiej zmoty jak na pierwszym filmie ( pomijam kwestie finansowe ) to ogrom prac, modyfikacji nie tylko samego zawieszenia. Zwróć uwagę że auto ma body lift nie mniejszy niż 120mm - ile u Ciebie sprawiło kłopotów dopasowanie dźwigni zmiany biegów przy body lifcie plus 50mm. Jeśli chodzi o wykrzyż Terracana fajny jest ale sytuacja jest dość analogiczna albo elastyczne zawieszenie w teren albo standardowe rozwiązania i pewność prowadzenia się na szosie , brak nurkowania przy hamowaniu, stabilna jazda na zakrętach. Masz długie podwyższone auto do wędkowania- nie kupiłes tego auta do katowania go na Poligonie. Twoją pasją jest wędkowanie, marzeniem wyjazd na sumy do Hiszpanii

tak więc zostań przy standardowych rozwiązaniach.
Powtórzę to jeszcze raz albo auto w teren albo auto do turystki off roadowej. Dwa w jednym to domena szamponów Wash&Go
PS. Jest jeszcze jedna istotna, nie poruszona przez żadnego z kolegów kwestia - blokada mechanizmu różnicowego. Żaden wykrzyż w trenie bez blokady nie robi a im większy tym większa konieczność posiadania rzeczonej. Zacznij Damianku od blokady