

Moderator: Kosiarz
Na kolektorze dolotowym masz taką puszkę. Od dołu cięgno do turbiny z boku wąż z turbiny. Na wąż trójnik i jazdarobertsw pisze:Już prawie kumam tylko który to zawór upustowy turbinyczy to jest ten gdzie jest cięgno do turbo
Jak zawór bezpieczeństwa przepuszcza ze starości to najlepiej go zastąpić odpowiednią zaślepką. Nie jest potrzebny.acinski pisze:Na kolektorze dolotowym masz taką puszkę. Od dołu cięgno do turbiny z boku wąż z turbiny. Na wąż trójnik i jazdarobertsw pisze:Już prawie kumam tylko który to zawór upustowy turbinyczy to jest ten gdzie jest cięgno do turbo
Obok tej puszki jest jaszcze zawór bezpieczeństwa. Ustawiony chyba na 1.1bar ale tego nie ruszaj.
mjmaly85 pisze:Witam wszystkich na forumKupiłem miśka mam go cztery miech i było wszystko OK. Po czarnym wycisłem z niego ponad 150 km/h. A teraz max 130km/h. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza ale nic się nie poprawiło . Nie kopci. Do 3 tyś. obr. zbiera się dobrze a później lipa . Turbo słychać jak gwiżdże to chyba jest dobre. Co może być przyczyną
Proszę o poradę. Z góry dziękuje .
A można go ruszyć (zaw. bezp)? W sensie że lekko podkręcić....acinski pisze:Na kolektorze dolotowym masz taką puszkę. Od dołu cięgno do turbiny z boku wąż z turbiny. Na wąż trójnik i jazdarobertsw pisze:Już prawie kumam tylko który to zawór upustowy turbinyczy to jest ten gdzie jest cięgno do turbo
Obok tej puszki jest jaszcze zawór bezpieczeństwa. Ustawiony chyba na 1.1bar ale tego nie ruszaj.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość