

Moderator: Kosiarz
Jak się trafi rzeka z dużym nurtemKML1 pisze:zapodaj jakieś fotki jak możesz
Nie trzeba nic podnosić ani odsuwać przewodów. Mam oryginalne obejmy, Jak znajdę czas zrobię Wam fotki. Skośnoocy to niechytrze wykombinowaliMariobros pisze:Progi onegdaj zmotałem i robią. Nie są przyspawane do ramy. Mocowanie na obejmach w kształcie U - oczywiście prostokątnego. Jeśli buda nie jest podniesiona na ramie - to taki zabieg wychodzi, ale jest mało miejsca między ramą a budą. Trzeba przełożyć (odsunąć od ramy) przewody hamulcowe i paliwowe. Obejmy zostały wyspawane z płaskownika 100x10 mm. Obejma wystaje ponad ramę ok 2 cm i w tym miejscu przelotowo jest chwycona na 2 śruby fi ok 10 mm.
No może przy oryginalnych obejmach i nie trzeba. Nie wiem jakie są owe "oryginalne" obejmy. Przewody są fabrycznie odsunięte od ramy takim plastikowym "separatorkiem", który ma może z 5 mm grubości. Całość jest chwycona blaszką przez tem plastik do ramy. Nie ma opcji, żeby między ramę a przewody wsunąć blaszysko o grubości 10 mm i nie zdemolowac przewodów bez ich większego odsadzenia od ramy.acinski pisze:Nie trzeba nic podnosić ani odsuwać przewodów. Mam oryginalne obejmy
Myślę że jeszcze ich nigdy nie używałeś więc czym prędzej zdejmij te ładne jeszcze plastiki
N2O pisze:Z profila prostokątnego lepsze są, lepiej hi-lift'a trzymają.
Tylko czy dostaniesz grubościenny profil i równie wytrzymały jak rurkaKML1 pisze:N2O pisze:Z profila prostokątnego lepsze są, lepiej hi-lift'a trzymają.
i w tym kierunku raczej będę zmierzał
Bez jaj , są dużo cięższe auta niż Pajero i progi to wytrzymują, przecież to nie czołg.aluluk pisze:Tylko czy dostaniesz grubościenny profil i równie wytrzymały jak rurkaKML1 pisze:N2O pisze:Z profila prostokątnego lepsze są, lepiej hi-lift'a trzymają.
i w tym kierunku raczej będę zmierzał
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość