mechanik w Pajero I

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
l2772252
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw lis 05, 2009 12:57 pm
Lokalizacja: Rzeszów

mechanik w Pajero I

Post autor: l2772252 » wt lis 17, 2009 2:07 pm

Witam czy ktoś sie orietuje czy w Pajero I można zamontować wyciągarke mechaniczną? Może ktoś ma jakieś doświadczenia lub linki dotyczące tego tematu? :wink:
PREZES

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: Eskapada » wt lis 17, 2009 2:22 pm

fajny adres @ kolega ma - w-majcher@wp.pl

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: majcher » wt lis 17, 2009 6:31 pm

Eskapada pisze:fajny adres @ kolega ma - w-majcher@wp.pl

:)21
eska ale to nie ja :D

pytasz o orginalnego? Adaś miął ale zdjła i od razu mu lepiej idzie :)21
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: Kajen » wt lis 17, 2009 10:51 pm

W ogole to jak juz sie ma takiego białego kruka to przed zamontowaniem powinno sie zrobic rysunki tego coby kiedys mozna było skopiowac. Adas dysponujesz jakimis papierami na pto ? ;)

Wczasowicz
Posty: 509
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 7:09 pm

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: Wczasowicz » śr lis 18, 2009 1:49 am

Sądzę, że do zrobienia.

Specjalnej magii tu nie widzę, koło odbierające napęd należy wyjąć z zepsutego reduktora.

Rozgarnięty ślusarz z odrobiną doświadczenia w temacie, powinien to ogarnąć.

Powodzenia. :)


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
mitsu102
 
 
Posty: 250
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 10:11 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: mitsu102 » pn lis 23, 2009 9:59 pm

Gdzie można zdobyć taką przystawkę do reduktora ??

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: Kajen » pn lis 23, 2009 10:31 pm

Takie rzeczy tylko w erze :)21

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: Browning » pn lis 23, 2009 10:48 pm

Kajen pisze:Takie rzeczy tylko w erze :)21
I czasami w Biedronce :)21
Zielony Autobus 2,7TDi

Wczasowicz
Posty: 509
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 7:09 pm

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: Wczasowicz » wt lis 24, 2009 12:37 am

mitsu102 pisze:Gdzie można zdobyć taką przystawkę do reduktora ??
Nie będzie łatwo, kiedyś rozmawiałem z gościem o nicku "Kosa" czy jakoś tak, z W-wy.

Miał jedną sztukę do sprzedania, ale cena była dość wysoka.

Można zrobić samemu, po to wrzuciłem zdjęcia mojej.

Do dzieła... :lol:

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: Kajen » wt lis 24, 2009 7:45 am

Zawsze mozna zamowic w ASO. Jak zamawialem uszczelniacz na wal to z ciekawosci zapytalem. Cena, juz chyba nawet nie z kosmosu, 18600 brutto...

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: acinski » wt lis 24, 2009 11:44 am

A potem pojawi się ogłoszenie. Sprzedam PTO z przymocowanym pajero I 2.5TD gratis :)
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: Kajen » wt lis 24, 2009 2:35 pm

Wczasowicz pisze:Sądzę, że do zrobienia.

Specjalnej magii tu nie widzę, koło odbierające napęd należy wyjąć z zepsutego reduktora.

Rozgarnięty ślusarz z odrobiną doświadczenia w temacie, powinien to ogarnąć.

Powodzenia. :)

No zwykly slusarz nawet z p
ojeciem mialby problem wykonac cos takiego ze zdjec. Potrzebne bylyby wymiary walkow, ksztalt zebow i inne pierdoly. Pozniej hartowanie, odpuszczanie, kalibracja zebow. Ogolnie wszystko da rade zrobic. Pytanie tylko jakim kosztem. Ostatnio wymienialismy w robocie dwa kompletty zebnikow, szeryf zaplacil za dorobienie kompletu lacznie z obrobka cieplna 2000 netto. Jako ciekawostke powiem ze zabki polecialy bo jakis baran zalecil zmiane oleju w przekladni zebatej... Z hipolu... Na hydrol :)21

Wczasowicz
Posty: 509
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 7:09 pm

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: Wczasowicz » wt lis 24, 2009 4:06 pm

Kajen pisze:Potrzebne bylyby wymiary walkow, ksztalt zebow i inne pierdoly. Pozniej hartowanie, odpuszczanie, kalibracja zebow.
Poniosło Cię. :roll:

Bierzesz stary reduktor, wyjmujesz z niego koło o odpowiednich zębach, docinasz blachę o gr. 6 mm w kształcie odkręconej zaślepki reduktora.
Mocujesz koło tak, żeby odbierało napęd z reduktora na jakimś wałku, również z czegoś tam wstępnie dopasowanym.

A potem trzeba wymyśleć jakąś przesuwkę i sterowanie nią.

Obudowa całości wieńczy dzieło.

Nie ma hartowania, odpuszczania ani żadnej kalibracji.

Koszt niewielki + "pojęcie"... i trochę czasu... :wink:

Kiedyś się przymierzałem do zrobienia kilku sztuk, ale stwierdziłem, że nie będzie na to rynku.

Chyba, że się mylę ? 8)

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: acinski » wt lis 24, 2009 7:42 pm

Wczasowicz pisze:
Kiedyś się przymierzałem do zrobienia kilku sztuk, ale stwierdziłem, że nie będzie na to rynku.

Chyba, że się mylę ? 8)
Moim zdaniem spokojnie pójdą tylko jeszcze jakąś sensowną windę rzebaby do tego zapodać.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: Kajen » wt lis 24, 2009 10:39 pm

Winda sensowna to nie problem. Po pierwsze sensowna ma byc cena. :)21 A rozeszly by sie jak swieze buleczki bo praktycznie raz na miesiac ktos pyta o pto..

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: BooBoo » czw lis 26, 2009 5:49 pm

Wczasowicz pisze:
Kajen pisze:Potrzebne bylyby wymiary walkow, ksztalt zebow i inne pierdoly. Pozniej hartowanie, odpuszczanie, kalibracja zebow.
Poniosło Cię. :roll:

Bierzesz stary reduktor, wyjmujesz z niego koło o odpowiednich zębach, docinasz blachę o gr. 6 mm w kształcie odkręconej zaślepki reduktora.
Mocujesz koło tak, żeby odbierało napęd z reduktora na jakimś wałku, również z czegoś tam wstępnie dopasowanym.

A potem trzeba wymyśleć jakąś przesuwkę i sterowanie nią.

Obudowa całości wieńczy dzieło.

Nie ma hartowania, odpuszczania ani żadnej kalibracji.

Koszt niewielki + "pojęcie"... i trochę czasu... :wink:

Kiedyś się przymierzałem do zrobienia kilku sztuk, ale stwierdziłem, że nie będzie na to rynku.

Chyba, że się mylę ? 8)
Mylisz się

ja bym łyknął na dzień dobry.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
mitsu102
 
 
Posty: 250
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 10:11 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: mitsu102 » sob lis 28, 2009 10:21 pm

Ja też składam zamówienie,oczywiście za rozsądną cenę :)

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Re: mechanik w Pajero I

Post autor: tiger » ndz lis 29, 2009 2:43 pm

Po zdjeciach jakie dal kolega na poczatku temtu to widze ze temat do zrobienie spokojnie i mysle ze zrobienie zaleznie od tego za ile sie kupi taki tryb to jakies 2 tys zl.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości