
mechanik w Pajero I
Moderator: Kosiarz
mechanik w Pajero I
Witam czy ktoś sie orietuje czy w Pajero I można zamontować wyciągarke mechaniczną? Może ktoś ma jakieś doświadczenia lub linki dotyczące tego tematu? 

PREZES
Re: mechanik w Pajero I
eska ale to nie ja

pytasz o orginalnego? Adaś miął ale zdjła i od razu mu lepiej idzie

aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
Re: mechanik w Pajero I
W ogole to jak juz sie ma takiego białego kruka to przed zamontowaniem powinno sie zrobic rysunki tego coby kiedys mozna było skopiowac. Adas dysponujesz jakimis papierami na pto ? 

-
- Posty: 509
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 7:09 pm
Re: mechanik w Pajero I
Gdzie można zdobyć taką przystawkę do reduktora 

NISSAN PATROL GR Y60
http://www.youtube.com/watch?v=moaOrmccok8
http://www.youtube.com/watch?v=moaOrmccok8
Re: mechanik w Pajero I
I czasami w BiedronceKajen pisze:Takie rzeczy tylko w erze

Zielony Autobus 2,7TDi
-
- Posty: 509
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 7:09 pm
Re: mechanik w Pajero I
Nie będzie łatwo, kiedyś rozmawiałem z gościem o nicku "Kosa" czy jakoś tak, z W-wy.mitsu102 pisze:Gdzie można zdobyć taką przystawkę do reduktora
Miał jedną sztukę do sprzedania, ale cena była dość wysoka.
Można zrobić samemu, po to wrzuciłem zdjęcia mojej.
Do dzieła...

Re: mechanik w Pajero I
Zawsze mozna zamowic w ASO. Jak zamawialem uszczelniacz na wal to z ciekawosci zapytalem. Cena, juz chyba nawet nie z kosmosu, 18600 brutto...
Re: mechanik w Pajero I
A potem pojawi się ogłoszenie. Sprzedam PTO z przymocowanym pajero I 2.5TD gratis 

Dziadek 2,5TD `98
Re: mechanik w Pajero I
No zwykly slusarz nawet z pWczasowicz pisze:Sądzę, że do zrobienia.
Specjalnej magii tu nie widzę, koło odbierające napęd należy wyjąć z zepsutego reduktora.
Rozgarnięty ślusarz z odrobiną doświadczenia w temacie, powinien to ogarnąć.
Powodzenia.![]()
ojeciem mialby problem wykonac cos takiego ze zdjec. Potrzebne bylyby wymiary walkow, ksztalt zebow i inne pierdoly. Pozniej hartowanie, odpuszczanie, kalibracja zebow. Ogolnie wszystko da rade zrobic. Pytanie tylko jakim kosztem. Ostatnio wymienialismy w robocie dwa kompletty zebnikow, szeryf zaplacil za dorobienie kompletu lacznie z obrobka cieplna 2000 netto. Jako ciekawostke powiem ze zabki polecialy bo jakis baran zalecil zmiane oleju w przekladni zebatej... Z hipolu... Na hydrol

-
- Posty: 509
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 7:09 pm
Re: mechanik w Pajero I
Poniosło Cię.Kajen pisze:Potrzebne bylyby wymiary walkow, ksztalt zebow i inne pierdoly. Pozniej hartowanie, odpuszczanie, kalibracja zebow.

Bierzesz stary reduktor, wyjmujesz z niego koło o odpowiednich zębach, docinasz blachę o gr. 6 mm w kształcie odkręconej zaślepki reduktora.
Mocujesz koło tak, żeby odbierało napęd z reduktora na jakimś wałku, również z czegoś tam wstępnie dopasowanym.
A potem trzeba wymyśleć jakąś przesuwkę i sterowanie nią.
Obudowa całości wieńczy dzieło.
Nie ma hartowania, odpuszczania ani żadnej kalibracji.
Koszt niewielki + "pojęcie"... i trochę czasu...

Kiedyś się przymierzałem do zrobienia kilku sztuk, ale stwierdziłem, że nie będzie na to rynku.
Chyba, że się mylę ?

Re: mechanik w Pajero I
Moim zdaniem spokojnie pójdą tylko jeszcze jakąś sensowną windę rzebaby do tego zapodać.Wczasowicz pisze:
Kiedyś się przymierzałem do zrobienia kilku sztuk, ale stwierdziłem, że nie będzie na to rynku.
Chyba, że się mylę ?
Dziadek 2,5TD `98
Re: mechanik w Pajero I
Winda sensowna to nie problem. Po pierwsze sensowna ma byc cena.
A rozeszly by sie jak swieze buleczki bo praktycznie raz na miesiac ktos pyta o pto..

Re: mechanik w Pajero I
Mylisz sięWczasowicz pisze:Poniosło Cię.Kajen pisze:Potrzebne bylyby wymiary walkow, ksztalt zebow i inne pierdoly. Pozniej hartowanie, odpuszczanie, kalibracja zebow.![]()
Bierzesz stary reduktor, wyjmujesz z niego koło o odpowiednich zębach, docinasz blachę o gr. 6 mm w kształcie odkręconej zaślepki reduktora.
Mocujesz koło tak, żeby odbierało napęd z reduktora na jakimś wałku, również z czegoś tam wstępnie dopasowanym.
A potem trzeba wymyśleć jakąś przesuwkę i sterowanie nią.
Obudowa całości wieńczy dzieło.
Nie ma hartowania, odpuszczania ani żadnej kalibracji.
Koszt niewielki + "pojęcie"... i trochę czasu...
Kiedyś się przymierzałem do zrobienia kilku sztuk, ale stwierdziłem, że nie będzie na to rynku.
Chyba, że się mylę ?
ja bym łyknął na dzień dobry.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
Re: mechanik w Pajero I
Ja też składam zamówienie,oczywiście za rozsądną cenę 

NISSAN PATROL GR Y60
http://www.youtube.com/watch?v=moaOrmccok8
http://www.youtube.com/watch?v=moaOrmccok8
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Re: mechanik w Pajero I
Po zdjeciach jakie dal kolega na poczatku temtu to widze ze temat do zrobienie spokojnie i mysle ze zrobienie zaleznie od tego za ile sie kupi taki tryb to jakies 2 tys zl.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości