Pajero 93-94 czy Galloper 99-00?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

zone_wlkp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 22, 2008 11:58 pm

Pajero 93-94 czy Galloper 99-00?

Post autor: zone_wlkp » pn gru 07, 2009 11:06 am

Potrzebuje auta (wół roboczy) do ciągnięcia lawety (masa lawety 2700kg) oraz do normalnego użytku. Ja wiem że zestawienie podróbki z oryginałem może być bolesne dla fanów marki i będzie podbiegać pod profanacje jednak potrzebuje rzeczowych argumentów. Lepiej kupić starego Pajero i poszukać z silnikiem 2.8 czy za tą samą cenę (13 tys) kupić gallopera nowszego ale jednak gallopera z (podobno) awaryjnym 2.5 99KM.

ps a może terrano 2.7 ?

Pozdrawiam
Dawid

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Re: Pajero 93-94 czy Galloper 99-00?

Post autor: TomaszRT » pn gru 07, 2009 11:10 am

Do ciągania lawety 2700kg to Ty sobie kup sprintera, mastera czy innego transita..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

zone_wlkp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 22, 2008 11:58 pm

Re: Pajero 93-94 czy Galloper 99-00?

Post autor: zone_wlkp » pn gru 07, 2009 11:15 am

TomaszRT pisze:Do ciągania lawety 2700kg to Ty sobie kup sprintera, mastera czy innego transita..
juz o tym była kiedyś rozmowa, mam t4 z 2000DMC na haku. Nie chcę kolejnego busa, jeżdże czasami na ryby, pracuje na ogrodach a dojazd często w te miejsca jest tragiczny.

Awatar użytkownika
scood74
Posty: 447
Rejestracja: śr cze 18, 2008 6:43 am
Lokalizacja: słupsk

Re: Pajero 93-94 czy Galloper 99-00?

Post autor: scood74 » pn gru 07, 2009 2:50 pm

też zastanawiam sie własnie jak sie ma porównanie galopera z 2000roku z pojarka z 94 ?
gdyby galloper był z silnikiem mocniejszym i co najwazniejsze z skrzynka SS to chyba nie było by wątpliwości

z tego co patrzyłem to gallopery mają chyba w standardzie klime ale nie widziałem galopera z blokadą
w koncu w przypadku takiego auta te 6 lat eksploatacji to troche znaczy
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie

przemmko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 8:57 am
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Pajero 93-94 czy Galloper 99-00?

Post autor: przemmko » pn gru 07, 2009 4:44 pm

Mam Gallopera w benzynie (podobno najlepszy silnik w tym modelu) i trochę poznałem to auto i powiem szczerze nie kupuj Gallopera. Cały czas coś się z tym autem dzieje, a żeby było śmieszniej to niektóre części używane kupuję do niego z 10 lat starszego pajero.
Auto przeze mnie używane do rekreacyjnej jazdy po polnych drogach i asfalcie, żadnego ciężkiego offroadu.
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 7:25 pm przez przemmko, łącznie zmieniany 2 razy.
Disco 300 2,5tdi

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Pajero 93-94 czy Galloper 99-00?

Post autor: Mroczny » pn gru 07, 2009 6:16 pm

wybór jak między niestrawnością a niewydolnością
:)21

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Pajero 93-94 czy Galloper 99-00?

Post autor: Videlec » pn gru 07, 2009 6:37 pm

zone_wlkp pisze:Lepiej kupić starego Pajero i poszukać z silnikiem 2.8 czy za tą samą cenę (13 tys) kupić gallopera nowszego ale jednak gallopera z (podobno) awaryjnym 2.5 99KM.
wół roboczy za 13 tyś... za tą kase to można na wczasy pojechać a nie solidne auto kupić.

i nie ma w tym żadnej złośliwości.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: Pajero 93-94 czy Galloper 99-00?

Post autor: Jogi4x4 » czw gru 10, 2009 7:14 pm

scood74 pisze: z tego co patrzyłem to gallopery mają chyba w standardzie klime ale nie widziałem galopera z blokadą
w koncu w przypadku takiego auta te 6 lat eksploatacji to troche znaczy
Gallopery w standardzie mają 1x airbag, wspomaganie kierownicy, czarne zderzaki, tylną kanapę z regulacją oparcia, wszystkie posiadają automatyczne sprzęgiełka przodu i LSD w tylnym moście. Mój był z 2000r. silnik 2.5 TD + intercooler, przejechane 190kkm, ogólnie ruda go dopadała w tylnych nadkolach, progi, przednie nadkola, tylna cześć ramy, tam gdzie numery, wydech, przewody paliwowe, czasami obrotomierz miał jakieś odchyły, awaryjne sprzęgiełka w końcu wymienione na manuale AVM rozwiązały problem. Gdybym miał wybierać to raczej chyba Pojara II z SS z początku produkcji jeśli stan zacny.
Galloper LWB - turysta

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość