PII parę pytań
Moderator: Kosiarz
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
PII parę pytań
Nie mogę znaleść masy krótkiego PII z 3,0 bez budy.
Żona nie chce już pajero, sprzedawać nie ma sensu więc trzeba coś przebudować.
Pomysł jest aby usunąć prawie cała budę, klatka, 33" i może mechanik, ma to sens auto pod wyczyn a mechanik z przyzwyczajenia.
Żona nie chce już pajero, sprzedawać nie ma sensu więc trzeba coś przebudować.
Pomysł jest aby usunąć prawie cała budę, klatka, 33" i może mechanik, ma to sens auto pod wyczyn a mechanik z przyzwyczajenia.
wildcat F50 w wersji rurka z IS
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: PII parę pytań
a jakieś info o wadze samej budy ?
Wydaje im się że jest bardzo cieżka - stawiam na jakieś 250 kg
Wydaje im się że jest bardzo cieżka - stawiam na jakieś 250 kg
wildcat F50 w wersji rurka z IS
Re: PII parę pytań
działaj działaj i nie słuchaj ze pajero nie nadaje sie w ciezki teren.ja tez modyfikuje i daje rade w terenie 

- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: PII parę pytań
każdy się nadaje, pytanie tylko jak długo wytrzyma nim się rozlecidenso pisze:działaj działaj i nie słuchaj ze pajero nie nadaje sie w ciezki teren.ja tez modyfikuje i daje rade w terenie

misiek ma potencjał, jak założy się dobre gumy i ma kumatego kierownika to potrafi naprawdę sporo
Czwarte serce 

Re: PII parę pytań
dobre pytanie.moj co wyjazd jest naprawiany ale wrazenia bezcenne
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: PII parę pytań
Żona kupuje sobie osobowkę więc pajero idzie do lasu i mam jedno pytanie
Wymiana przodu na most - gdzieś widziałem posy o tym ale nie oge znaleść, od czego pasuje przedni most, mam V6 150kM.
Buda idzie na bok całkowicie.
Wymiana przodu na most - gdzieś widziałem posy o tym ale nie oge znaleść, od czego pasuje przedni most, mam V6 150kM.
Buda idzie na bok całkowicie.
wildcat F50 w wersji rurka z IS
Re: PII parę pytań
szybciej niż niż Patrol, G, Defender itp...gebels pisze:każdy się nadaje, pytanie tylko jak długo wytrzyma nim się rozlecidenso pisze:działaj działaj i nie słuchaj ze pajero nie nadaje sie w ciezki teren.ja tez modyfikuje i daje rade w terenie![]()
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: PII parę pytań
co jast aż tak awaryjne, że niby mniej wytrzyma ?
wildcat F50 w wersji rurka z IS
Re: PII parę pytań
Bartek, gdzieś Ty był jak Cię nie było? 

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: PII parę pytań
Z pajero to ja mam tyle wspolnego ze czasami nim łodke ciągne i jeżdze jak śnieg zasypie.
wildcat F50 w wersji rurka z IS
Re: PII parę pytań
Byłem na wakacjach - odpocząć od tego typu tematów, nabrać sił żeby móc znów to czytać.Videlec pisze:Bartek, gdzieś Ty był jak Cię nie było?

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: PII parę pytań
to tylko pozazdrościć tak długich wakacji 

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: PII parę pytań
coś mi się wydaje że trzeba wrocić na wakacje a pajero odstawić.
jak z tą awaryjnością i przednim mostem, mechanik ma troche wolnego więc mógł by podziałać.
jak z tą awaryjnością i przednim mostem, mechanik ma troche wolnego więc mógł by podziałać.
wildcat F50 w wersji rurka z IS
Re: PII parę pytań
polataj jak jest i zobaczysz jak z awaryjnością bez wielkich nakładów
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: PII parę pytań
Dzisiaj jest dużo za ciężki i ma za duzo platiku.
wildcat F50 w wersji rurka z IS
Re: PII parę pytań
to samo mija


Re: PII parę pytań
jak ściągniesz budę i zrobisz ramę przestrzenną, jakieś nadkola jakąś pokrywę silnika to praktycznie nic nie zyskasz - będziesz miał pokraka ze wszytskimi wadami Pajero tylko lżejszego od może 100 kg.bpuchowski pisze:Dzisiaj jest dużo za ciężki i ma za duzo platiku.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: PII parę pytań
ale za to masa gorzej niż fabrycznie rozmieszczona


Re: PII parę pytań
No dobra to ja się wypowiem, bo ćwiczę właśnie taką sztukę, na razie nie powiem czy to ma sens czy nie -bo jeszcze nie skończyłem. Ale wiem że zabiera to masę czasu i w h.... szelestu (oczywiście jak chce się to zrobić porządnie )Eskapada pisze:jak ściągniesz budę i zrobisz ramę przestrzenną, jakieś nadkola jakąś pokrywę silnika to praktycznie nic nie zyskasz - będziesz miał pokraka ze wszytskimi wadami Pajero tylko lżejszego od może 100 kg.bpuchowski pisze:Dzisiaj jest dużo za ciężki i ma za duzo platiku.
Różnica w wadze też raczej będzie niezbyt duża-tak jak pisze Eska.
Najpierw odpowiedz sobie :co dokładnie chcesz robić tym misiem i czy Ci starczy kaski i cierpliwości.
A czy warto to mogę Ci napisać za jakieś dwa miechy (chyba )
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Re: PII parę pytań
To może ja się wypowiem a może dodam, że mam swoje auto 6 rok. Wielu tu już na forum miało Mitsubishi robiło je w teren do extremu wklejało zdjęcia, linki i suma summarum przesiadło się na inne mocniejsze auta.
Moim zdaniem Pajero należy sprzedać i kupić coś co będzie bardziej rozwojowe np Range Rovera V8 lub Suzuki Samurai lub też zapodać do Pajero Simexy, blokadę ARB przedniego mostu, wzmocnić zawieszenie, podciąć lekko przednie nadkola reszta to już będzie wydawanie pieniędzy w błoto

Moim zdaniem Pajero należy sprzedać i kupić coś co będzie bardziej rozwojowe np Range Rovera V8 lub Suzuki Samurai lub też zapodać do Pajero Simexy, blokadę ARB przedniego mostu, wzmocnić zawieszenie, podciąć lekko przednie nadkola reszta to już będzie wydawanie pieniędzy w błoto

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: PII parę pytań
Eska jak nie przestaniesz podważać znakomitych właściwości terenowych pojarek to zacznę zbierać podpisy na petycji do moderatora żądającej zmiany twego avatara
Ja się będę z uporem maniaka upierał że kumata załoga w porządnie zrobionym misiu może wielu zaskoczyć i tej wersji będę się trzymał




Ja się będę z uporem maniaka upierał że kumata załoga w porządnie zrobionym misiu może wielu zaskoczyć i tej wersji będę się trzymał


Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Re: PII parę pytań
Jedyne co podważam to sensowność pewnych modyfikacjibobon pisze:Eska jak nie przestaniesz podważać znakomitych właściwości terenowych pojarek to zacznę zbierać podpisy na petycji do moderatora żądającej zmiany twego avatara![]()
![]()
![]()

zgadza siębobon pisze: Ja się będę z uporem maniaka upierał że kumata załoga w porządnie zrobionym misiu może wielu zaskoczyć i tej wersji będę się trzymał![]()


Nie mniej jednak porozmawiamy za lat 5 i zobaczymy czy będziesz zbierał podpisy pod petycją czy upalał Defendera

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: PII parę pytań
fakt
kumata załoga z jajami i mechanikiem to nivą cuda dokona

kumata załoga z jajami i mechanikiem to nivą cuda dokona

Re: PII parę pytań
Mroczny a to do nivy występuje PTO
Eska bardzo możliwe że za pięć lat będę upalał jakąś inną furę, ale jak na razie pasi mi misio i wg mnie daje radę nie gorzej niż inne. I dla większości z nas (użytkowników forum ) fura o takich możliwościach wystarczy aż nadto .
Moim zdaniem motanie furmanek ( nawet jeżeli dla niektórych jest bezsensowne) ma taki sens że i my i mechanicy się rozwijamy ,technologie idą do przodu, kaska się kręci i generalnie wszyscy są szczęśliwi, oprócz naszych kobitek
Ja osobiście wolę zdobywać doświadczenie porządnie zmotanym miśkiem, bo na imprezie wszyscy traktują mnie z lekką drwiną i nikt nie spodziewa się że coś pojadę. Niż miałbym przyjechać mega zmotą na portalach , z dwoma blokadami ,mechanikiem i ch.... wie czym jeszcze i się rozpłakać przed pierwszą próbą , a z tego co zauważyłem jeździ trochę takich gości.
Dlatego na razie będę jeździł misiem i jak się okaże że część modyfikacji była bez sensu to się nie potnę , bo takie ryzyko zakładałem na początku



Eska bardzo możliwe że za pięć lat będę upalał jakąś inną furę, ale jak na razie pasi mi misio i wg mnie daje radę nie gorzej niż inne. I dla większości z nas (użytkowników forum ) fura o takich możliwościach wystarczy aż nadto .
Moim zdaniem motanie furmanek ( nawet jeżeli dla niektórych jest bezsensowne) ma taki sens że i my i mechanicy się rozwijamy ,technologie idą do przodu, kaska się kręci i generalnie wszyscy są szczęśliwi, oprócz naszych kobitek


Ja osobiście wolę zdobywać doświadczenie porządnie zmotanym miśkiem, bo na imprezie wszyscy traktują mnie z lekką drwiną i nikt nie spodziewa się że coś pojadę. Niż miałbym przyjechać mega zmotą na portalach , z dwoma blokadami ,mechanikiem i ch.... wie czym jeszcze i się rozpłakać przed pierwszą próbą , a z tego co zauważyłem jeździ trochę takich gości.
Dlatego na razie będę jeździł misiem i jak się okaże że część modyfikacji była bez sensu to się nie potnę , bo takie ryzyko zakładałem na początku
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości