PII parę pytań

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

bpuchowski
Posty: 610
Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

PII parę pytań

Post autor: bpuchowski » pt sty 15, 2010 10:22 pm

Nie mogę znaleść masy krótkiego PII z 3,0 bez budy.
Żona nie chce już pajero, sprzedawać nie ma sensu więc trzeba coś przebudować.
Pomysł jest aby usunąć prawie cała budę, klatka, 33" i może mechanik, ma to sens auto pod wyczyn a mechanik z przyzwyczajenia.
wildcat F50 w wersji rurka z IS

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: PII parę pytań

Post autor: gebels » sob sty 16, 2010 12:49 am

seryjny misiek 3D z motorem 3.0V6 1735Kg tyle mam w dowodzie :)21
Czwarte serce :cry:

bpuchowski
Posty: 610
Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: PII parę pytań

Post autor: bpuchowski » sob sty 16, 2010 9:26 am

a jakieś info o wadze samej budy ?

Wydaje im się że jest bardzo cieżka - stawiam na jakieś 250 kg
wildcat F50 w wersji rurka z IS

denso
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: pn sie 24, 2009 11:28 am
Lokalizacja: Bartoszyce

Re: PII parę pytań

Post autor: denso » sob sty 16, 2010 7:17 pm

działaj działaj i nie słuchaj ze pajero nie nadaje sie w ciezki teren.ja tez modyfikuje i daje rade w terenie :lol:

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: PII parę pytań

Post autor: gebels » ndz sty 17, 2010 12:17 am

denso pisze:działaj działaj i nie słuchaj ze pajero nie nadaje sie w ciezki teren.ja tez modyfikuje i daje rade w terenie :lol:
każdy się nadaje, pytanie tylko jak długo wytrzyma nim się rozleci :)21

misiek ma potencjał, jak założy się dobre gumy i ma kumatego kierownika to potrafi naprawdę sporo
Czwarte serce :cry:

denso
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: pn sie 24, 2009 11:28 am
Lokalizacja: Bartoszyce

Re: PII parę pytań

Post autor: denso » ndz sty 17, 2010 10:20 am

dobre pytanie.moj co wyjazd jest naprawiany ale wrazenia bezcenne

bpuchowski
Posty: 610
Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: PII parę pytań

Post autor: bpuchowski » wt lut 02, 2010 11:36 am

Żona kupuje sobie osobowkę więc pajero idzie do lasu i mam jedno pytanie

Wymiana przodu na most - gdzieś widziałem posy o tym ale nie oge znaleść, od czego pasuje przedni most, mam V6 150kM.
Buda idzie na bok całkowicie.
wildcat F50 w wersji rurka z IS

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: PII parę pytań

Post autor: Eskapada » wt lut 02, 2010 11:49 am

gebels pisze:
denso pisze:działaj działaj i nie słuchaj ze pajero nie nadaje sie w ciezki teren.ja tez modyfikuje i daje rade w terenie :lol:
każdy się nadaje, pytanie tylko jak długo wytrzyma nim się rozleci :)21
szybciej niż niż Patrol, G, Defender itp...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

bpuchowski
Posty: 610
Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: PII parę pytań

Post autor: bpuchowski » wt lut 02, 2010 12:29 pm

co jast aż tak awaryjne, że niby mniej wytrzyma ?
wildcat F50 w wersji rurka z IS

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: PII parę pytań

Post autor: Videlec » wt lut 02, 2010 12:33 pm

Bartek, gdzieś Ty był jak Cię nie było? :)21
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

bpuchowski
Posty: 610
Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: PII parę pytań

Post autor: bpuchowski » wt lut 02, 2010 1:11 pm

Z pajero to ja mam tyle wspolnego ze czasami nim łodke ciągne i jeżdze jak śnieg zasypie.
wildcat F50 w wersji rurka z IS

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: PII parę pytań

Post autor: Eskapada » wt lut 02, 2010 1:31 pm

Videlec pisze:Bartek, gdzieś Ty był jak Cię nie było? :)21
Byłem na wakacjach - odpocząć od tego typu tematów, nabrać sił żeby móc znów to czytać.

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: PII parę pytań

Post autor: Videlec » wt lut 02, 2010 2:10 pm

to tylko pozazdrościć tak długich wakacji :)21
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

bpuchowski
Posty: 610
Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: PII parę pytań

Post autor: bpuchowski » wt lut 02, 2010 2:21 pm

coś mi się wydaje że trzeba wrocić na wakacje a pajero odstawić.
jak z tą awaryjnością i przednim mostem, mechanik ma troche wolnego więc mógł by podziałać.
wildcat F50 w wersji rurka z IS

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: PII parę pytań

Post autor: Mroczny » wt lut 02, 2010 2:38 pm

polataj jak jest i zobaczysz jak z awaryjnością bez wielkich nakładów

bpuchowski
Posty: 610
Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: PII parę pytań

Post autor: bpuchowski » wt lut 02, 2010 2:47 pm

Dzisiaj jest dużo za ciężki i ma za duzo platiku.
wildcat F50 w wersji rurka z IS

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: PII parę pytań

Post autor: Mroczny » wt lut 02, 2010 2:57 pm

to samo mija
:)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: PII parę pytań

Post autor: Eskapada » wt lut 02, 2010 3:07 pm

bpuchowski pisze:Dzisiaj jest dużo za ciężki i ma za duzo platiku.
jak ściągniesz budę i zrobisz ramę przestrzenną, jakieś nadkola jakąś pokrywę silnika to praktycznie nic nie zyskasz - będziesz miał pokraka ze wszytskimi wadami Pajero tylko lżejszego od może 100 kg.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: PII parę pytań

Post autor: Mroczny » wt lut 02, 2010 3:16 pm

ale za to masa gorzej niż fabrycznie rozmieszczona
:)21

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: PII parę pytań

Post autor: bobon » wt lut 02, 2010 3:45 pm

Eskapada pisze:
bpuchowski pisze:Dzisiaj jest dużo za ciężki i ma za duzo platiku.
jak ściągniesz budę i zrobisz ramę przestrzenną, jakieś nadkola jakąś pokrywę silnika to praktycznie nic nie zyskasz - będziesz miał pokraka ze wszytskimi wadami Pajero tylko lżejszego od może 100 kg.
No dobra to ja się wypowiem, bo ćwiczę właśnie taką sztukę, na razie nie powiem czy to ma sens czy nie -bo jeszcze nie skończyłem. Ale wiem że zabiera to masę czasu i w h.... szelestu (oczywiście jak chce się to zrobić porządnie )
Różnica w wadze też raczej będzie niezbyt duża-tak jak pisze Eska.
Najpierw odpowiedz sobie :co dokładnie chcesz robić tym misiem i czy Ci starczy kaski i cierpliwości.
A czy warto to mogę Ci napisać za jakieś dwa miechy (chyba )
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: PII parę pytań

Post autor: Eskapada » wt lut 02, 2010 4:08 pm

To może ja się wypowiem a może dodam, że mam swoje auto 6 rok. Wielu tu już na forum miało Mitsubishi robiło je w teren do extremu wklejało zdjęcia, linki i suma summarum przesiadło się na inne mocniejsze auta.

Moim zdaniem Pajero należy sprzedać i kupić coś co będzie bardziej rozwojowe np Range Rovera V8 lub Suzuki Samurai lub też zapodać do Pajero Simexy, blokadę ARB przedniego mostu, wzmocnić zawieszenie, podciąć lekko przednie nadkola reszta to już będzie wydawanie pieniędzy w błoto

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: PII parę pytań

Post autor: bobon » wt lut 02, 2010 4:19 pm

Eska jak nie przestaniesz podważać znakomitych właściwości terenowych pojarek to zacznę zbierać podpisy na petycji do moderatora żądającej zmiany twego avatara :)21 :)21 :)21
Ja się będę z uporem maniaka upierał że kumata załoga w porządnie zrobionym misiu może wielu zaskoczyć i tej wersji będę się trzymał :)17 :)17
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: PII parę pytań

Post autor: Eskapada » wt lut 02, 2010 4:42 pm

bobon pisze:Eska jak nie przestaniesz podważać znakomitych właściwości terenowych pojarek to zacznę zbierać podpisy na petycji do moderatora żądającej zmiany twego avatara :)21 :)21 :)21
Jedyne co podważam to sensowność pewnych modyfikacji

:)21
bobon pisze: Ja się będę z uporem maniaka upierał że kumata załoga w porządnie zrobionym misiu może wielu zaskoczyć i tej wersji będę się trzymał :)17 :)17
zgadza się :)2 ale do tego nie trzeba wypier.. budy robić laminatów, montować 35 calowych Simexów i kupy innych bezsensownych modyfikacji

:)21

Nie mniej jednak porozmawiamy za lat 5 i zobaczymy czy będziesz zbierał podpisy pod petycją czy upalał Defendera

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: PII parę pytań

Post autor: Mroczny » wt lut 02, 2010 4:43 pm

fakt
kumata załoga z jajami i mechanikiem to nivą cuda dokona

:)21

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: PII parę pytań

Post autor: bobon » wt lut 02, 2010 5:05 pm

Mroczny a to do nivy występuje PTO :)9 :)21 :)21
Eska bardzo możliwe że za pięć lat będę upalał jakąś inną furę, ale jak na razie pasi mi misio i wg mnie daje radę nie gorzej niż inne. I dla większości z nas (użytkowników forum ) fura o takich możliwościach wystarczy aż nadto .
Moim zdaniem motanie furmanek ( nawet jeżeli dla niektórych jest bezsensowne) ma taki sens że i my i mechanicy się rozwijamy ,technologie idą do przodu, kaska się kręci i generalnie wszyscy są szczęśliwi, oprócz naszych kobitek :)21 :)21
Ja osobiście wolę zdobywać doświadczenie porządnie zmotanym miśkiem, bo na imprezie wszyscy traktują mnie z lekką drwiną i nikt nie spodziewa się że coś pojadę. Niż miałbym przyjechać mega zmotą na portalach , z dwoma blokadami ,mechanikiem i ch.... wie czym jeszcze i się rozpłakać przed pierwszą próbą , a z tego co zauważyłem jeździ trochę takich gości.
Dlatego na razie będę jeździł misiem i jak się okaże że część modyfikacji była bez sensu to się nie potnę , bo takie ryzyko zakładałem na początku
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości