Przymiarka do L200...

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

AM78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 01, 2010 7:01 pm

Przymiarka do L200...

Post autor: AM78 » pn mar 01, 2010 8:33 pm

Witam,

przekopałem całe forum (no, większość... dużą część w każdym razie) i odpowiedzi nie znalazłem.

Szukam samochódu 4x4 (na szosę i łagodny teren - raczej nic ekstremalnego). Na Pajero mi raczej portfel nie pozwoli (a może się mylę), do SUV-ów (Outlander) z założenia mam uprzedzenie, więc zostaje L200, które zresztą najbardziej mi się podoba. Nie jestem biegły w sztuce, stąd też moje pytania do Szanownych Kolegów:

1. Czy kupię jakieś rozsądne L200 w kwocie do 30 tys. PLN, czy będą to już tylko wysłużone "woły robocze"?
2. Lepiej kupować końcówkę II generacji, czy też stawiać zdecydowanie na III?
3. Jaki silnik będzie najlepszy?
4. Da się coś kupić w kraju czy trzeba szukać za granicą?
5. Jak jest z niezawodnością L200, jakich problemów się spodziewać?
7. Co koniecznie sprawdzić przy zakupie (oprócz tego co przy Pajero...)?
8. Czy SS jest tylko w IV generacji?
9. I oczywiście pozostaje standardowe pytanie o dostępność i cenę części?
10. A może jednak Pajero... :)

Pozdrawiam, mam nadzieję, że nie zamęczyłem.

Oczywiście dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi...

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: DamnIt! » pn mar 01, 2010 8:56 pm

Po 1: jeśli nie potrzebujesz pikapa - to go nie kupuj.
Po 2: do czego ma być ten samochód? Jeśli chcesz se pozwiedzać okolicę poza asfaltem to kup krótkie Pajero 2 w jak najlepszym stanie technicznym, ale zostaw sobie z 5 tysi na "starter pack".
po 3: jeśli masz zamierzasz jeździć daleko i spać w samochodzie to kup Pajero 2 wersji 5 drzwi. Reszta jak wyżej.
Po 4: Pajero 3 to bardzo fajny samochód - ale to także duży krok w kierunku SUV. Niejako gratis dostaje się znacznie droższe części i kilka udziwnień mogących zaboleć finansowo.
Po 5: Używane części zamienne są dosyć tanie - eksploatacyjne również kupisz po taniości(piszę o Pajero 2).
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

AM78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 01, 2010 7:01 pm

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: AM78 » pn mar 01, 2010 9:09 pm

Wielkie dzięki za odpowiedź!

1. - To kwestia komfortu, czy jakichś magicznych rozwiązań w pikapach?
2. i 3. - raczej daleko i ze spaniem - jako podstawowy samochód i do... no... turystyki off-roadowej (typu wyjazd do Rumunii... itp.)
4. Czyli bać się Pajero 3 ze względu na droższe części? Najświeższa 2-ka to już 10-cio latek, czy to już nie spowoduje powiększenia "starter packa" do więcej niż 5 tys.?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: poreb » pn mar 01, 2010 9:50 pm

Najświeższa 2-ka to już 10-cio latek

mozesz szukac pajero II classic
byly produkowane do 2003
wiekszosc czesci pasuje z PII lub L200 :)21
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: Eskapada » wt mar 02, 2010 6:06 am

poreb pisze:
Najświeższa 2-ka to już 10-cio latek

mozesz szukac pajero II classic
byly produkowane do 2003
wiekszosc czesci pasuje z PII lub L200 :)21
guzik prawda silnik niby 4D56 ale tylko blok jest taki sam - osprzęt, alternator turbo elektryka są tylko podobne. Amortyzatory przednie są takie same ale ale końcówki wahaczy i inne elementy zawieszenie są inne.
DamnIt! pisze:Po 1: jeśli nie potrzebujesz pikapa - to go nie kupuj.


Moim zdaniem to dość subiektywna opinia. Porozmawiaj z kimś kto ma takie auto, jeździ takim autem podróżuje nim.
http://www.pajero.org.pl/index.php?id=58
http://picasaweb.google.com/P.O.C.Polan ... ynawiCargo#
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

AM78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 01, 2010 7:01 pm

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: AM78 » wt mar 02, 2010 8:59 am

Dzięki za linki! (Całkiem ciekawa zabudowa)
Eskapada pisze:Porozmawiaj z kimś kto ma takie auto
Stąd też moje pytanie na tym forum, bo osobiście nikogo takiego nie znam.

Dlaczego pickupy są odradzane? Komfort, zużycie, złe rozwiązania techniczne?

PS A jeśli można spytać, jak się sprawuje Twój Pajero z '94?

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: DamnIt! » wt mar 02, 2010 9:28 am

Bo jeśli nic nie wozisz dużego to po co Ci odkryta paka i długi samochód? Masz resor piórowy z tyłu - a więc troszkę inaczej się jeździ. W L200 za 30 tysi nie będzie SuperSelect'a. W Pajero 2 masz seryjnie blokadę tylnej osi - a w L200 chyba niekoniecznie. Jest znacznie większa szansa że L200 będzie bardziej zmęczone niż Pajero 2 za taką samą kasę. Poza tym w długim Pajero 2 po rozłożeniu siedzeń wyśpisz się bez problemu(jeśli chcesz jeździć dalej) w L200 bez zabudowy się nie obejdzie. Jeśli nie jesteś wielkich gabarytów to wyśpisz się i w krótkim miśku - znajomek(~170cm :wink:) spał niedawno(w styczniu) 2 tygodnie w Pajero 2 wykonując wcześniej w środku jakąś megaprymitywną zabudowę ze sklejki wodoodpornej, kilku ocynkowanych profili i 4 zawiasów oraz korzystając z usług ogrzewania postojowego.

Najlepiej pojedź do kogoś kto ma taki samochód jak chcesz kupić i pogadaj. Znajdziesz na forum taką osobę pewnie bez kłopotu.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

AM78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 01, 2010 7:01 pm

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: AM78 » wt mar 02, 2010 9:47 am

DamnIt! pisze:...L200 będzie bardziej zmęczone niż Pajero 2 za taką samą kasę...
właśnie tego się obawiam
DamnIt! pisze:...w długim Pajero 2 po rozłożeniu siedzeń wyśpisz się bez problemu(jeśli chcesz jeździć dalej)...
to do mnie przemawia, aczkolwiek jeśli jedzie się w dwie czy kilka osób, to i zabudowa i przestrzeń po złożeniu siedzeń pewnie nie wystarczy...
DamnIt! pisze:...W L200 za 30 tysi nie będzie SuperSelect'a...
to też przemawia (i to bez żadnego ale...)
DamnIt! pisze:Najlepiej pojedź do kogoś kto ma taki samochód jak chcesz kupić i pogadaj. Znajdziesz na forum taką osobę pewnie bez kłopotu.
święta racja, trzeba będzie takiego Kogoś znaleźć

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: DamnIt! » wt mar 02, 2010 10:18 am

AM78 pisze:
DamnIt! pisze:...w długim Pajero 2 po rozłożeniu siedzeń wyśpisz się bez problemu(jeśli chcesz jeździć dalej)...
to do mnie przemawia, aczkolwiek jeśli jedzie się w dwie czy kilka osób, to i zabudowa i przestrzeń po złożeniu siedzeń pewnie nie wystarczy...
W środku Pajero 2 Longa jest wystarczająco miejsca do spania dla 2, nawet niemałych, osób. Jedź i pooglądaj.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

AM78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 01, 2010 7:01 pm

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: AM78 » wt mar 02, 2010 12:01 pm

Słusznie. Oczywiście będę też szukał na własną rękę, ale jeśli ten wątek czyta ktoś z Warszawy (lub okolic), kto miałby czas i ochotę poświęcić w weekend godzinę, na porozmawianie i "zaprezentowanie" Pajero 2 (long) albo L200 bardzo proszę o kontakt na maila lub priva (albo kom: +48 889 583 588). Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: poreb » wt mar 02, 2010 12:44 pm

Eskapada pisze:
poreb pisze:
Najświeższa 2-ka to już 10-cio latek

mozesz szukac pajero II classic
byly produkowane do 2003
wiekszosc czesci pasuje z PII lub L200 :)21
guzik prawda silnik niby 4D56 ale tylko blok jest taki sam - osprzęt, alternator turbo elektryka są tylko podobne. Amortyzatory przednie są takie same ale ale końcówki wahaczy i inne elementy zawieszenie są inne.
Dlatego jak szukam czesci to ide z czyms na wzor :)21
ale duzo czesci silnikowych pasuje z L200
wiem bo dobieralem
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: Murzyn » czw mar 04, 2010 10:39 am

Kolego mialem podobny dylemat do Twojego, wymagania podobne, tylko bralem inne marki pod uwage.

Jezeli myslisz o spaniu w aucie wszytkie pickupy odpadaja. Oddzielona przestrzen bagazowa mocno ogranicza funkcjonalnosc wnetrza.
Tu jedynie mozesz szukac czegos pickupopodobnego, czyli Pajero Sport lub 4Runnera (fajne auta, o bardzo ciekawej lini, ale jednak wnetrzem bardziej podpadaja pod osobówke (chyba poprostu sa niskie)

PIII mi odpadla ze wzgledu na brak ramy (niby jest ale zintegrowana z nadwozniem), spora awaryjnosc i koszty utrzymania
Patrol Y61 odpadl ze wzgledu na ichniejsze problemy silnikowe (benzyn brak, diesel w miare ok tylko 2.8TD - za slaby do tego kolosa)

Na placu boju zostala tylko LC90 i PII Classic
LC90 jest zdecydowanie bardziej komfortowa, jakas taka cywilizowana, ale jest typowym kanapowcem. Mimo panujacych opini ze 30TD jest mułem mi sie tym bardzo przyjemniej jezdzilo (bardziej woł niz muł ;) ) 3.0D4D - rewelacja, 3.4V6 - super. Wnetrze ok, deska rozdzielcza jak w hyundayu ponny - jakos materiałów zenua

PII Classic - zdecydowanie twardzszy, 2.5TD ciut przyslabawy, 2.8TD super, tylko ponoc ciut drozszy w eksploatacji, ale w opiniach nieoffroadowcow bardziej udany i mniej awaryjny niz 2.5) 3.5V6 optymalny (osiagi ok, spalanie 12-15 czasem17l) Jakosc wnetrza, a szczególnie materialy na desce wielki + w porównaniu do LC, do tego SS(90% aut dostepnych na rynku) i blokada tylnego mostu (zaledwie kilka sztuk widzialem z SS, ale bez blokady)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odnosnie wyboru wersji nadwozia
- jak myslisz o benzynówce i cos Cie podkusi zakladac gaz, zapomnij o krótkim - bagaznika nie bedzie
- jak chcesz spac w aucie i przewozic jeszcze sporo bagazy w srodku, zapomnij o krótkim
- jak stawiasz na wlasciwosci terenowe zapomnij o długim - wiekszy rozstaw osi i dluzszy tylny zwis daja w dupe (zobaczymy jeszcze jak to bedzie po liftach, ale w serii to pierwsze parametry "niewystarczajace" do pokonania trudniejszej przeszkody

Odnosnie wyboru wersji silnikowej
Diesle w tych autach pala ok 12l
Benzyny 12-17
Przyjemnie sie jezdzi tym i tym - ale jednak zupełnie inaczej. Trezba pojezdzic kilkoma sztukami i wybrac to co komu najbardziej odpowiada
(uwazaj tylko bo co egzemplarz to moze inaczej jechac - testowalem 3.5 krótkiego i był duzo slabszy niz 3.5long - pewnie cos bylo nie tak z silnikiem.

Odnosie pakietu startowego.
5k, to chyba kolega juz liczy z liftem budy, zawiasu i ewentualnie jakimis oponkami.

Na start (na przykladzie PII classic 3.5V6) pojdzie nie wiecej niz 3k
1000 rozrzad + 300 robocizna + (jak bedzie potrzeba pompa wody 200)
Oleje i plyny eksploatacyjne ok500-600 (mosty, skrzynia, reduktor, chlodniczy, hamulcowy, dobicie klimy itd)
ok 300 olej w silniku + filtry

(jak cos trzeba jeszcze powymieniac a o czyms nie wiem to podpowiedzcie)

Podsumowując: u mnie zostao pajero long w benzynie - bo sie takie trafilo w ladnym stanie. Jak do tej pory auto spełnia moje oczekiwania gabarytowo-jakosciowo-kosztowe, natomiast ze wzgledu na slabsze wlasciwosci terenowe czeka go lift.

Sorki ze sie tak rozpisalem, ale moze Ci cos pomoze ta opinia

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: Eskapada » czw mar 04, 2010 10:52 am

Murzyn pisze: PII Classic - zdecydowanie twardzszy, 2.5TD ciut przyslabawy, 2.8TD super, tylko ponoc ciut drozszy w eksploatacji, ale w opiniach nieoffroadowcow bardziej udany i mniej awaryjny niz 2.5) 3.5V6 optymalny (osiagi ok, spalanie 12-15 czasem17l) Jakosc wnetrza, a szczególnie materialy na desce wielki + w porównaniu do LC, do tego SS(90% aut dostepnych na rynku) i blokada tylnego mostu (zaledwie kilka sztuk widzialem z SS, ale bez blokady)
Toyoty od serii 8 mają stały napęd na 4 koła a blokada tylnego mostu J9 nie jest białym krukiem

:wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: Murzyn » czw mar 04, 2010 11:06 am

bialem krukiem moze i nie, ale nie jest tak popularna jak w PII, a zeby jeszcze byla sprawna to juz inna historia
o SS wspomnialem bo niestety nie wszystkie PII maja ale zdecydowana wiekszosc (ogladalem z rocznikow 98 w góre)

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: Eskapada » czw mar 04, 2010 11:17 am

Murzyn pisze:bialem krukiem moze i nie, ale nie jest tak popularna jak w PII, a zeby jeszcze byla sprawna to juz inna historia
o SS wspomnialem bo niestety nie wszystkie PII maja ale zdecydowana wiekszosc (ogladalem z rocznikow 98 w góre)
Tak to napisałeś, że można było wywnioskować, że + jest na korzyść Pajero jest SS w porównaniu do J9. Tak czy owak toyota J9 i Pajero II mają centralny mechanizm różnoniciowy.

PS.
Gdybym miał kupować któreś z tych aut z motorem benzynowym to tylko i wyłącznie Toyotę.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: Murzyn » czw mar 04, 2010 11:24 am

po przecinku bylo - niewazne. Juz jest sprostowane.

Rozwin moze temat benzynówki PII vs LC. Nic zlego nie slyszalem na temat tych slinkików w miskach. Prosta, niewysilona konstrukcja, wrecz traktowana przez niektórych jak rarytas.

AM78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 01, 2010 7:01 pm

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: AM78 » czw mar 04, 2010 9:59 pm

Super! Wielkie dzięki za pomoc i obszerne wyjaśnienia!

Murzyn: muszę powiedzieć, że doszedłem do podobnych wniosków. Po postach DamnIt!, Eskapady i Poreba spędziłem ładnych kilka (kilkanaście) godzin przeglądając to forum, czytając prawie wszystko na temat Pajero. Przemyślałem sobie wszystko i wychodzi na to, że jednak wspólna przestrzeń bagażowa ma dla mnie bardzo duże znaczenie. No i dochodzi jeszcze superselect. Poza tym Pajero to chyba jednak popularniejszy samochód od L200 - czyli baza części, użytkowników i porad jest zdecydowanie większa.

W tej chwili szukam Pajero II. Znajomy rozgląda się za jakimś w Belgii, a ja na własną rękę przeglądam polskie ogłoszenia - aczkolwiek myślę, że jednak auto będzie sprowadzane. Raczej interesuje mnie wersja długa (bardzie turystycznie-wyprawowo, niż terenowo).

Jeśli uda mi się dostać samochód w benzynie, to raczej gazu nie będę zakładać. Jestem przeciwny "z założenia" - myślę, że to za bardzo na zdrowie silnikowi nie wychodzi.

Teraz jeżdżę Galantem 2.5 V6 i bardzo sobie chwalę ten samochód (bezawaryjność, kultura pracy silnika) - stąd też w pierwszej chwili naturalny wybór Mitsubishi. Nad Toyotą się nie zastanawiałem i pewnie tak już w tej chwili zostanie. Jeszcze tylko jedno pytanie: co z motorem 3.0 V6? Coś z nim nie tak? Myślałem, że właśnie tego motoru będę szukać... Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc.

PS
1000 rozrzad + 300 robocizna + (jak bedzie potrzeba pompa wody 200)
czyli to robić tak od razu " na dzień dobry" jak rozumiem?

pozdr
AM

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: Eskapada » pt mar 05, 2010 4:41 am

no i szukaj V6 3.0 24V a nie V6 3.5 - ten pierwszy motor sprawia mniej problemów mechanikom, mniej pali i jest dostępnych więcej części z rynku wtórnego do niego.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

AM78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 01, 2010 7:01 pm

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: AM78 » pt mar 05, 2010 10:20 am

Tak myślałem. Wiadomo - ważniejszy stan ogólny samochodu, więc jeśli trafi się świetne auto z 2.5D lub 2.8D to kupię i takie. Dzięki. Pozdr.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: Adas » pt mar 05, 2010 11:38 am

żeby trochę zamieszać powiem ,że od kilku lat jeżdżę L200 , mieszkam na wsi , za miastem i nigdy nie maiłem bardziej praktycznego samochodu .Jeżdżę nim do pracy, w pracy , z rodziną , na wycieczki ,wożę śmieci , (do lasu :)21 ) jest to najbardziej uniwersalny samochód w moim przypadku .

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: Murzyn » pt mar 05, 2010 12:41 pm

AM78 pisze:Super! Wielkie dzięki za pomoc i obszerne wyjaśnienia!

Murzyn: muszę powiedzieć, że doszedłem do podobnych wniosków. Po postach DamnIt!, Eskapady i Poreba spędziłem ładnych kilka (kilkanaście) godzin przeglądając to forum, czytając prawie wszystko na temat Pajero. Przemyślałem sobie wszystko i wychodzi na to, że jednak wspólna przestrzeń bagażowa ma dla mnie bardzo duże znaczenie. No i dochodzi jeszcze superselect. Poza tym Pajero to chyba jednak popularniejszy samochód od L200 - czyli baza części, użytkowników i porad jest zdecydowanie większa.

W tej chwili szukam Pajero II. Znajomy rozgląda się za jakimś w Belgii, a ja na własną rękę przeglądam polskie ogłoszenia - aczkolwiek myślę, że jednak auto będzie sprowadzane. Raczej interesuje mnie wersja długa (bardzie turystycznie-wyprawowo, niż terenowo).

Jeśli uda mi się dostać samochód w benzynie, to raczej gazu nie będę zakładać. Jestem przeciwny "z założenia" - myślę, że to za bardzo na zdrowie silnikowi nie wychodzi.

Teraz jeżdżę Galantem 2.5 V6 i bardzo sobie chwalę ten samochód (bezawaryjność, kultura pracy silnika) - stąd też w pierwszej chwili naturalny wybór Mitsubishi. Nad Toyotą się nie zastanawiałem i pewnie tak już w tej chwili zostanie. Jeszcze tylko jedno pytanie: co z motorem 3.0 V6? Coś z nim nie tak? Myślałem, że właśnie tego motoru będę szukać... Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc.

PS
1000 rozrzad + 300 robocizna + (jak bedzie potrzeba pompa wody 200)
czyli to robić tak od razu " na dzień dobry" jak rozumiem?

pozdr
AM
Ja tam zawsze po zakupie wymieniam wszystkie plyny eksploatacyjne, oleje w mostach, skrzyni, reduktorze, silniku, filtry, swiece, uzupełniam klime, robie rozrzad (wszystko na dobrych czesciach) i cokolwiek jeszcze trzeba.

Taki serwis trwa 2 dni, ale masz gwarancje, ze wszsytko gra jak lalunia i auto mnie nie zawiedzie.
Moze jednorazowo nie jest to mały koszt, ale ewentualne pozniejsze naprawy moga byc kosztowniejsze i przedewszystkim stracisz duzo czasu robiac to na raty

dzis odbieram autko, to moge napisac jakie dokladnie wyszly koszty.

Eskapada - ponawiam ogromna prosbe o opinie na temat tych silników, bo nawet jak nie na teraz to przyda sie w przyszlosci ;)

AM78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 01, 2010 7:01 pm

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: AM78 » pt mar 05, 2010 8:51 pm

Adas pisze:...Jeżdżę nim do pracy, w pracy , z rodziną , na wycieczki ,wożę śmieci , (do lasu :)21 ) jest to najbardziej uniwersalny samochód w moim przypadku ...
...dlatego myślałem o nim na początku. Później doszedłem do wniosku, że w sumie w tej samej cenie mogę jeszcze mieć wspólny bagażnik, SS, łatwiejszy dostęp do części i w ogóle większy wybór samochodów (w sensie - egzeplarza przy zakupie) :)
Murzyn pisze:dzis odbieram autko, to moge napisac jakie dokladnie wyszly koszty.
i jak? jeśli możesz napisz ile za co wyszło.

Pozdr
AM

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: Murzyn » sob mar 06, 2010 10:11 am

Wszystko o czym pisałem(kompleksowa wymiana wsYstkiego) łącznie z pompą wody 2700

AM78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 01, 2010 7:01 pm

Re: Przymiarka do L200...

Post autor: AM78 » pn mar 08, 2010 7:40 pm

Czyli nawet odrobinę taniej niż mówiłeś. Pewnie na taką sumę też muszę się przyszykować... Dzięki za info! Pozdr!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości