hamulec ręczny

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

bromba111
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 26, 2009 4:40 pm

hamulec ręczny

Post autor: bromba111 » czw mar 04, 2010 7:39 pm

Witam. Czy w PII jest jakaś regulacja ręcznego na linkach?? a jak tak to gdzie??

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: hamulec ręczny

Post autor: Kajen » czw mar 04, 2010 8:55 pm

Jest. Pod autem.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: hamulec ręczny

Post autor: Eskapada » pt mar 05, 2010 4:44 am

bromba111 pisze:Witam. Czy w PII jest jakaś regulacja ręcznego na linkach?? a jak tak to gdzie??
Znając życie ów regulacja nic pomoże na długo. Zapewne Ci się skończyły okładziny na bębnach.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

bromba111
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 26, 2009 4:40 pm

Re: hamulec ręczny

Post autor: bromba111 » pt mar 05, 2010 8:18 pm

właśnie tam w bebnie wszystko gra i tylko lewa strona nie trzyma jak należy

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: hamulec ręczny

Post autor: rort_ » sob mar 06, 2010 9:21 am

No to regulację masz przy bębnie. Jak rozbierałeś hamulce, to jest tam taka tulejka z koronką i dwoma rozpierakami (jeden z gwintem, drugi bez). W blasze osłaniającej bęben i szczęki masz otwór (powinien być zaślepiony kwadratową gumką) przez który wkładasz śrubokręt i majtasz nim góra dół ustawiająć na tej koronce rozwarcie szczęk. Koło se podnieś i podczas regulacji nim pokręcaj, żeby nie zablokować.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: hamulec ręczny

Post autor: majcher » sob mar 06, 2010 5:53 pm

rort_ pisze:No to regulację masz przy bębnie. Jak rozbierałeś hamulce, to jest tam taka tulejka z koronką i dwoma rozpierakami (jeden z gwintem, drugi bez). W blasze osłaniającej bęben i szczęki masz otwór (powinien być zaślepiony kwadratową gumką) przez który wkładasz śrubokręt i majtasz nim góra dół ustawiająć na tej koronce rozwarcie szczęk. Koło se podnieś i podczas regulacji nim pokręcaj, żeby nie zablokować.
pod warunkiem że regulator nie zapieczony
dzis włąsnie sie za to samo zabrałem i dupa - musze zdjac wszystko i rozruszać - wtedy faktycznie - klik, klik i ustawione
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Domelski
 
 
Posty: 146
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 4:23 pm
Lokalizacja: 3city

Re: hamulec ręczny

Post autor: Domelski » pn mar 08, 2010 8:55 pm

Pewnie zapieczone i do połowy zeżarte. Nie jest taka duża robota żeby rozebrać wszystko powymieniać sprężynki (jak trzeba to szczęki), a może i linkę warto dorobić bo trzyma na jednym drucie. U mnie najpierw strzeliła jedna (mechanik wymienił) potem strzeliła druga i tą już sam wymieniłem i do mechanika, który nie zaleca od razu wymienić dwóch więcej nie idę (że o wymianie innych bzetów nawet nie pisnął). Podwójna robota była.
3,5 V6
Ciężki, paliwożerny, drogi...

...ale jak se depne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości