Pytanie do znawców PAJERO I

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

icemerc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: pt lut 12, 2010 11:07 pm

Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: icemerc » sob mar 13, 2010 1:08 pm

Siemka. Mam takie pytanie : Co może być przyczyna , że ten miś jakoś tak nisko siedzi i w ogóle odnoszę wrażenie, że nie równo... tył wyżej jakby a przód niżej... Może się po prostu nie znam i mi się coś ubzdurało...

Oto fotki:
[img][IMG]http://images40.fotosik.pl/267/9915e0609b7053a1m.jpg[/img][/img]

[img][IMG]http://images44.fotosik.pl/271/8b6b3e3d6fe6fcb0m.jpg[/img][/img]


Będę wdzięczny za rozwianie moich ( może mylnych i niepotrzebnych ) wątpliwości... :):)
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: Eskapada » sob mar 13, 2010 1:15 pm

Generalnie wszystkie samochody terenowe z przednim nie zależnym zawieszeniem oraz sztywnym mostem z tyłu mają tył wyżej niż przód.

Pajero I generacji były produkowane do końca 1988 roku z resorem na tylnej osi, tak wiec w tym minimum 22 letnim samochodzie stan zawieszenia odbiega od oryginału dość znacząco dla tego jest krzywo oraz nisko

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13259
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: Misiek Cypr » sob mar 13, 2010 1:17 pm

Wypierdziane drazki skretne z przodu i klapniete resory z tylu.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

icemerc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: pt lut 12, 2010 11:07 pm

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: icemerc » sob mar 13, 2010 1:35 pm

czyli wynika z tego ze zawias do remontu??

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: Przemy » sob mar 13, 2010 1:46 pm

Zamiast słowa REMONT urzyłbym raczej WYMIANA na nowe
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
tomekgil
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:13 am
Lokalizacja: Żernica

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: tomekgil » sob mar 13, 2010 3:12 pm

Eskapada pisze:Generalnie wszystkie samochody terenowe z przednim nie zależnym zawieszeniem oraz sztywnym mostem z tyłu mają tył wyżej niż przód.

Pajero I generacji były produkowane do końca 1988 roku z resorem na tylnej osi, tak wiec w tym minimum 22 letnim samochodzie stan zawieszenia odbiega od oryginału dość znacząco dla tego jest krzywo oraz nisko

:)21
Do końca 88r z resorem?
Kurcze dlaczego mam datę produkcji 11.89 i nadal mam resor z tyłu? Coś nie tak mam z papierami? Czy też gdzieś produkcja resoraków trwała dłużej?

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: Kajen » sob mar 13, 2010 7:30 pm

Tez mam 89 i resor z tylu. I co z tego ? Nic. Japonce maja to do siebie ze jak im sie zachce cos zmienic -to zmieniaja.

Awatar użytkownika
freebike
 
 
Posty: 218
Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
Lokalizacja: ok Wałbrzycha

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: freebike » sob mar 13, 2010 7:39 pm

Ale on niski. Takie coś pewnie wymaga strumienia siana żeby doprowadzić do dobrego stanu. Ja swojego tak doprowadzam od 2 lat i nie widzę końca :D Znaczy coraz bardziej widzę koniec misia
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: majcher » pn mar 15, 2010 8:51 am

w wersji niskobudżetowej
uzywane drązki od PII (dobrac długość) - 100-200pln za sztukę
resory tył w zależnosci od zródłą od 400 do 700 złoty za stronę
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: Harry » pn mar 15, 2010 10:02 am

tomekgil pisze:
Eskapada pisze:Generalnie wszystkie samochody terenowe z przednim nie zależnym zawieszeniem oraz sztywnym mostem z tyłu mają tył wyżej niż przód.

Pajero I generacji były produkowane do końca 1988 roku z resorem na tylnej osi, tak wiec w tym minimum 22 letnim samochodzie stan zawieszenia odbiega od oryginału dość znacząco dla tego jest krzywo oraz nisko

:)21
Do końca 88r z resorem?
Kurcze dlaczego mam datę produkcji 11.89 i nadal mam resor z tyłu? Coś nie tak mam z papierami? Czy też gdzieś produkcja resoraków trwała dłużej?
Resory montowane byly rowniez w II - ostatnio widzialem takiego chyba z 1995 :o

Awatar użytkownika
esey
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pn lis 19, 2007 3:29 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: esey » śr mar 17, 2010 9:29 am

freebike pisze:Ja swojego tak doprowadzam od 2 lat i nie widzę końca :D Znaczy coraz bardziej widzę koniec misia
te dziady tak maja, swojemu planuje na wiosne oficjalne spalenie :lol:
ostatnimi czasy pokusilem sie na poprawe zawiasu zeby troche wygodniej jezdzic, wymienilem amortyzatory przod / tyl, zregenerowalem resory, wszystkie gumy nowki, wszystkie wsporniki, sworznie, koncowki.. ba nawet wymienilem u tapicera pianke w fotelach na nowa coby komfort byl jeszcze lepszy, i co? poprawa minimalna a tydzien po tym padlo sprzeglo i urwal sie tlumik. te dziady wykorzystuja nasza milosc do granic, nie sa swiadome ze kiedys nam sie odmieni 8)
było:
Mitsubishi Pajero I 89' 2,5TD
jest:
Nissan Patrol GRII 00' 3,0TDI
Suzuki Jimny 99' 1,3

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: polaff » pt mar 19, 2010 10:41 am

esey pisze:
freebike pisze:Ja swojego tak doprowadzam od 2 lat i nie widzę końca :D Znaczy coraz bardziej widzę koniec misia
te dziady tak maja, swojemu planuje na wiosne oficjalne spalenie :lol:
ostatnimi czasy pokusilem sie na poprawe zawiasu zeby troche wygodniej jezdzic, wymienilem amortyzatory przod / tyl, zregenerowalem resory, wszystkie gumy nowki, wszystkie wsporniki, sworznie, koncowki.. ba nawet wymienilem u tapicera pianke w fotelach na nowa coby komfort byl jeszcze lepszy, i co? poprawa minimalna a tydzien po tym padlo sprzeglo i urwal sie tlumik. te dziady wykorzystuja nasza milosc do granic, nie sa swiadome ze kiedys nam sie odmieni 8)
kochaj misia swego jak siebie samego:P
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Robur zmota
Posty: 545
Rejestracja: pn paź 18, 2004 3:54 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: Robur zmota » pt mar 26, 2010 10:16 am

Miałem Miśka I z 1991 i miał resor a kolega miał I z 1990 i tam były już sprężynki
PATROL4.2
TOTALNY ANTYKLERYKAŁ
ZMOTA KATOWICE

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: Pytanie do znawców PAJERO I

Post autor: orzeh77 » pt mar 26, 2010 11:18 am

jeszcze motór miał znaczenie, chyba 3,0 miały sprężyny
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość