Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Przemy » pn mar 29, 2010 7:50 am

Lift (podnoszenie) budy w Pajero II.

Do podniesienia budy w PII potrzeba nam, w zależności od wersji nadwozia, podkładki/dystanse. Operacja liftu zajmie nam pół dnia no chyba że będą bardzo uparte śruby to wtedy analogicznie dłużej.
Powszechnie stosowanym materiałem jest poliamid. Stosowane są również dystanse z aluminium a także stalowe. W PII long potrzebujemy takich dystansów 12szt, zaś w short'cie 8szt.

Dystanse z poliamidu.
Do long'a
Obrazek

Do short'a
Obrazek

Oczywiście nie obejdzie się także bez nowych dłuższych śrub.
#długość powinna wynosić 140mm, a średnica 10mm. Dobrze jest użyć śrub o twardości 10,9. Przy zakupie polecam kupić cały zestaw tj. śruby, nakrętki samo-kontrujące, podkładki.

W skrócie:
* długość 140mm średnica 10mm, twardość 10,9 --> koszt wraz z nakrętkami 40zl
* poliamid średnica 70mm , koszt długości 1metra wraz z przesyłką --> ok 130zł
*docięcie u tokarza na wymiar (12szt) + wywiercenie dziur --> 30zł


Gdy już mamy gotowe materiały możemy przystąpić do pracy.
Lokalizujemy śruby mocujące budę do ramy. Pamiętaj że zabierasz się do odkręcania śrub które często maja po 20 lat, zatem może nie być łatwo, niektóre trzeba będzie po prostu uciąć szlifierką.
Śruby są:
1 z przodu w komorze silnika
2 prawie pod pedałem gazu
3 środkowy słupek
4 "pod kanapa"
5 bagażnik kolo mocowania pasa
6 tylni słupek

Oczywiście to dotyczy długiego PII w krótkim jest mniej śrub.

Dla osób które nie wiedzą gdzie są śruby najłatwiej jest spojrzeć pod budę a będzie je widać. Jeśli jeszcze to nic nie pomoże to oto parę fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przy okazji schemat ramy:
Long ---> Obrazek
Short --> Obrazek

Gdy odkręcimy wszystkie śruby, bierzemy lewarek, kawałek deseczki (aby nam lewarek nie wszedł do środka budy 8) ) i podnosimy budę do góry. Dla łatwiejszej pracy możemy użyć dwóch lewarków.

Jeśli wszystkie śruby są już wyciągnięte, buda podniesiona, to wkładamy dystanse, śruby, oryginalne gumowe podkładki. Dobrze jest przy składaniu wszystkiego nie żałować smaru, będzie dla potomnych :)21

A tak wygląda zamontowana podkładka.
Obrazek

Obrazek



Mamy już wszystkie dystanse włożone,ale to nie koniec roboty, zostają nam do zrobienia następujące czynności:

* obniżyć chłodnice o wartość danego liftu (chłodnica jest mocowana do budy i jej osłona oprze nam się o wiatrak), dla leniwych wystarczy zdjąć obudowę wiatraka,
* sprawdzić czy przednie przewody hamulcowe (sztywne) nie dotykaj budy. Jeśli tak to trochę je odgiąć,
* wymontować i odgiąć wajchę reduktora gdyż nie będzie można zapiać 2H oraz ostatniego przełożenia, czasem trzeba też podfrezowac / dociąć plastik panelu środkowego.
* kosmetyka tj. podniesienie zderzaków przód/tył.


Obniżenie chłodnicy

Ja chłodnicę obniżyłem poprzez wybicie starych śrub z budy oraz nawiercenie nowych otworów poniżej starych o wartość lifu. Sama chłodnica nie przechodziła rządnej ingerencji.

Obrazek


Tutaj operacja przerobienia wajchy reduktora

Odkręcamy gałki i ściągamy tunel:
Obrazek

Odkręcamy ramkę gumy osłaniającej, kluczyk 10-ka 6 śrub, oraz ją wyciągamy:
Obrazek

Ustawiamy drążek na 4h i dkręcamy 3 śruby mocujące, klucz 12-ka, uważamy aby syf nie dostał się do środka :
Obrazek

Obrazek

Ja rozciąłem delikatnie gumę aby wyjąć z niej drążek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wybijamy sworzeń z jabłka i wyciągamy zabezpieczenie nad sprężynką:
Obrazek

Obrazek

Powinno się nam zrobić tak
Obrazek

Ściągamy gumowy amortyzator, ciężka operacja, metalowa tulejka jest zaciśnięta na drążku
Obrazek

Teraz rozkładamy go już na czynniki pierwsze
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Teraz wszystko montujemy w odwrotnej kolejności i wygląda to tak
Obrazek

Z relacji kolegi @KML1 zalecamy trochę większe dogięcie niż na załączonym foto.

Na drążku po gięciu może pojawic się oczywiście pęknięcie, ale nic mu nie będzie :wink:


Kosmetyka. Podniesienie zderzaków:
Po podniesieniu budy, powstają nam przestrzenie między karoserią a zderzakami co brzydko wygląda.

Obrazek

Obrazek

Zaczynamy od odkręcenia 4 śrub mocujących dolną osłonę silnika, mi udało się odkręcić tylko jedną, resztę urwałem co skutkowało później rozwiercaniem i ponownym gwintowaniem.
Obrazek

Następnie odkręcamy zderzak, po 2 śruby na stronę , klucz 17-ka
Obrazek

Kto ma spryskiwacze reflektorów, to musi rozpiąć wężyki i dopiero zderzak możemy oddzielić od całości:
Obrazek

A tu bez zderzaka
Obrazek

Ukazują nam się nasze mocowania naruszone rudą , są dość lekko przyspawane do ramy, musimy zeszlifować spawy szlifierką , ewentualnie delikatnie podciąć aby je oddzielić, wcześniej możemy złapać sobie odległość otworów mocujących zderzak od np. ziemi:
Obrazek

I już mamy mocowania osobno:
Obrazek

Rama bez mocowań, czyścimy miejsca spawu bo tam będziemy wspawywać przerobione mocowania:
Obrazek

Czyścimy mocowania w miejscu spawu i wspawujemy przedłużenia ( ja wspawałem ocynkowane łączniki z blachy ok 2-2,5 mm bo akurat tylko to miałem pod ręką, a po za tym będę robił zderzaki stalowe więc jest to chwilowe, kto boi się że nie wytrzyma może oczywiście wspawać coś masywniejszego ale wydaje mi się że nie ma to większego sensu)
Obrazek

Tak wyglądają przedłużenia po przeróbce:
Obrazek

TERAZ BARDZO WAŻNA RZECZ, BĘDZIEMY SPAWAĆ NA AUCIE WIĘC MUSIMY ODŁĄCZYĆ AKUMULATOR/Y !!!!!

Początkowo przymierzamy , otwory zderzaka ustawiamy o 5 cm wyżej i łapiemy tylko punktowo
Obrazek
Obrazek

Punktowo dlatego aby zrobić pierwszą przymiarkę i ewentualnie wnieść korekty:
Obrazek

Jeżeli nie trzeba poprawiać to można przyspawać mocniej, spawy szlifujemy i można obmazać jakimś gównolitem, aby nie rdzewiało.
Obrazek

Przykręcamy zderzak i cieszymy się pięknym wyglądem :)21
Obrazek

Po zamontowaniu dolnej osłony silnika zostaje nam 5 centymetrowa szczelina między płytą a zderzakiem:
Obrazek
a wspawałem w to miejsce również łącznik , ale długi , jest przyspawany do wykonanych przedłużek co je sporo wzmocniło, zapomniałem zrobić fotki ale jeszcze dodam.
Na zderzaku można śmiało stanąć i nic się nie gnie , tylny zderzak robimy podobnie z tym, że tam jest więcej zabawy bo więcej mocowań, też dodam fotki jak to wyszło, kończył się weekend i już nie strzelałem fot tylko robiłem w pośpiechu.


@Kamil użyłem Twoich fot i wypowiedzi, chyba nie jesteś zły :)21
Jeśli coś dodać albo ując to piszcie :)
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2010 11:42 am przez Przemy, łącznie zmieniany 1 raz.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Browning » pn mar 29, 2010 10:44 am

Brawo !! !! Świetna robota, super opis... Gratuluję :D
Zielony Autobus 2,7TDi

Terrorr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Terrorr » pn mar 29, 2010 11:39 am

Przemy pisze:Litf (podnoszenie) budy w Pajero II.
Przykręcamy zderzak i cieszymy się pięknym wyglądem :)21
Obrazek
jeszcze tylko lift garażu i będzie cacy :wink:

Awatar użytkownika
cordoba_2004
 
 
Posty: 3166
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
Lokalizacja: Radłów Tarnów

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: cordoba_2004 » pn mar 29, 2010 12:18 pm

super sprawa brawo dzięki
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Kajen » pn mar 29, 2010 1:31 pm

Terrorr pisze:
Przemy pisze:Litf (podnoszenie) budy w Pajero II.
Przykręcamy zderzak i cieszymy się pięknym wyglądem :)21
Obrazek
jeszcze tylko lift garażu i będzie cacy :wink:
Nie smiejcie sie bo po moich wyliczeniach bede musial przerobic drzwi na 20 cm wyzej. Juz teraz mam 2" do dachu :P

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Przemy » pn mar 29, 2010 1:33 pm

@Mroczny mógłby przykleić to i wyciąć te nie potrzebne posty 8)

Chyba że ktoś jeszcze chcę wnieś jakieś cenne uwagi/spostrzeżenia/błędy.... itp, itd...
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: KML1 » pn mar 29, 2010 6:59 pm

Przemy pisze: @Kamil użyłem Twoich fot i wypowiedzi, chyba nie jesteś zły :)21
Jeśli coś dodać albo ując to piszcie :)
Pewnie że nie, dobra robota :)2 :)21
W pewnym sensie mnie wyręczyłeś, bo sam bym coś takiego skleił :wink:
O taki temacik mi chodziło, można by go przykleić, ale nie zamykać aby dało radę dopisywać nowe spostrzeżenia i fotki. :wink:


Gdybyś dał radę dokładniej opisać obniżenie chłodnicy, bo nie bardzo kumam o co chodzi z tym przełożeniem mocowań niżej.
Z tego co patrzyłem u siebie to w budzie jest otwór a z tyłu dospawana nakrętka i nie wiem co tam przełożyć.
Czy do wywiercenia nowych otworów trzeba spuszczać płyn i wyciągać chłodnicę, czy da się ją tylko odsunąć i podejść jakoś wiertarką?
U mnie chyba z jednej strony chłodnicy wystają szpilki pod nakrętki ,a z drugiej są otwory na śruby
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Przemy » pn mar 29, 2010 7:19 pm

ja zrobiłem z chłodnicą tak:

Odkręciłem chłodnice wraz z obudową i odsunąłem maxymalnie na wiatrak. Płynu nic nie ruszałem bo nie było potrzeby.

Tak to wygląda.

Obrazek

U mnie były 4 wciśnięte śruby i przykręcane to było od strony silnika.

Jednak widzę po foto że wykorzystałem dolne oryginalne + wywiercenie dziury w chłodnicy a u góry zrobiłem nową dziurę w budzie i przykręciłem przez oryginalna w chłodnicy.

Chłodnicy nie wyciągałem. Po zdjęciu grilla dało rade dojść tam wkrętarką.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: KML1 » pn mar 29, 2010 8:16 pm

Przemy pisze:
Chłodnicy nie wyciągałem. Po zdjęciu grilla dało rade dojść tam wkrętarką.
Racja !!!! :)2
Zapomniałem że jak nie od tylca to od przodu można spróbować :)21 , już wszystko wiem też rozwiercę od strony grilla :)2
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: JaFuzz » wt mar 30, 2010 2:34 pm

No bardzo ładnie....
ku szybkiej przestrodze:
W sobotę wyliftowałem krótkiego paja o wspomniane 50mm... wszystko poszło cacy... znaczy się jeden przewód hamulcowy dorabiałem nowy bo stary się ukruszył :)21 zderzakami się nie przejmuję bo i tak będę robił nowe lada dzień. Niestety przeoczyłem jeszcze jedną sprawę... silnik został na dole z ramą a nagrzewnica poszła z budą do góry. Przewody się naciągnęły i nie było problemu dopóki nie poupalałem szybko na nierównej szutrowej drodze z hopkami... naciągnięty przewód gumowy wyłamał jeden z króćców w nagrzewnicy i ciepłe śmierdzące petrygo zaczęło się wlewać do wnętrza :)16 wykładzin nie mam w środku więc dobrze ze poszło do środka bo zauważyłem... inaczej mogłoby nie być za ciekawie... więc panowie :D przedłużać przewody nagrzewnicy po lifcie. !! !! !!
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Kajen » wt mar 30, 2010 3:25 pm

Jest jeszcze kwestia rury do baku paliwa. Mocowana jest jakas tam opaską do ramy ale moja byla tak zgnita i nie stworzyła zadnego problemu. Ale zauwazylem dopiero po fakcie.

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Przemy » wt mar 30, 2010 6:20 pm

Nie wiem dlaczego pourywało się wam coś :o ja mam juz 2 lata tak i jeszcze nic sie nie stało 8)
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Kajen » wt mar 30, 2010 7:52 pm

Acinskiemu urwaly sie poszerzenia bo zapomnial ze ma przykrecone do zderzaka :) Opcji jest bez liku :P

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » czw kwie 01, 2010 7:49 am

Kawal Dobrej roboty wraz z fotkami krok po kroku :)2

Ja chcialem to zrobic w swojej Pojarce I ale jakos brak mi odwagi ze cos sknoce.... :wink:
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: KML1 » czw kwie 01, 2010 8:42 pm

Kajen pisze:Jest jeszcze kwestia rury do baku paliwa. Mocowana jest jakas tam opaską do ramy ale moja byla tak zgnita i nie stworzyła zadnego problemu. Ale zauwazylem dopiero po fakcie.
Ja też nie zauważyłem tam żadnej opaski, po lifcie sprawdzałem czy gumowy wąż wlewu nie jest napięty, ale było ok , tankowałem go również i nic nie cieknie.

Co do nagrzewnicy nie sprawdzałem, ale już jechałem bo kilku wyjeba...ch i nic nie puściło :wink:
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: polaff » sob kwie 03, 2010 9:22 pm

ten temat powinien być dodany do przyklejonych
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: mcs0 » pn kwie 05, 2010 8:46 pm

z taką "instrukcją" chyba już każdy sam zrobi body lift :)
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » wt kwie 06, 2010 7:37 am

Witam

Kolego ze tak sie zapytam a tylni zderzak tak samo podniosles jak przedni ?? :wink:


Pozdrawiam
Damian
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: KML1 » wt kwie 06, 2010 8:26 am

PAJERO Driver pisze:Witam

Kolego ze tak sie zapytam a tylni zderzak tak samo podniosles jak przedni ?? :wink:


Pozdrawiam
Damian
Na tej samej zasadzie, czyli dospawanie przedłużonych mocowań, z tyłu nic nie odcinałem zostały tylko dospawane przedłużki.
Na tyle jest o tyle trudniej że są 4 punkty mocowania zderzaka, jeżeli masz zamontowany hak to do środkowych mocowań ciężko się dostać, najpierw trzeba by hak ściągać.
Wszystkie śruby z tyłu mega zapieczone, bardzo ciężko je odkręcić bez pourywania, te które udało mi się wykręcić praktycznie nie miały gwintu, z pod tylnych kół non stop chlapie w te okolice i jest tam pełno syfu i rdzy.

polaff pisze:ten temat powinien być dodany do przyklejonych
Jak tylko temat powstał od razu dodałem go do FAQ ale i tak pewnie znajdą się tacy co go nie znajdą :wink:
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: KML1 » wt kwie 06, 2010 4:24 pm

Tak wygląda tył po podniesieniu:

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06


Zapomniałem napisać że z tyłu albo trzeba przespawać Solidnie tylny zaczep, albo po prostu podciąć tylny zderzak jak ja to zrobiłem.

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06


Robiłem na szybko i trochę żałuje że wyciąłem to całkiem, mogłem tylko trochę podciąć , zawsze to jakieś usztywnienie dla konstrukcji zderzaka, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby tam znowu wspawać lub wnitować jakiś łącznik.

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poniżej foto jak pozbyłem się przestrzeni powstałej po podniesieniu zderzaka, między zderzakiem a osłoną silnika.

W szczelinie widać przedłużenia mocowań , do miejsc gdzie są oznaczone na czerwono wspawałem długi poprzeczny łącznik.

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06


Zaślepił on przestrzeń i przy okazji wszystko usztywnił.

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06

Całość wygląda tak:

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podczas wykrzyży na kołach 33" nie zauważyłem aby coś obcierało, opony ładnie się chowają w nadkola, wykrzyże są zawieszenia bez modyfikacji .

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A teraz mała ciekawostka , na poniższych fotkach widać jak w terenie pracuje rama względem budy.

Tu auto stoi prawie na płaskim i widać że zderzak ładnie przylega:

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06

A następnie prawy i lewy wykrzyż , widać jak zderzak odchodzi od budy bo jest na stałe z ramą:

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-04-06

Po powrocie na płaskie zderzak znowu idealnie pasuje :)21

Pozdro!!!
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » wt kwie 06, 2010 6:26 pm

Dziekuje Kolego " KML1 " za dokladny pilotarz co i jak :)2

Ja niebawem startuje z podnoszeniem swojego Padzeraka I fakt jest z tylu hak ale tez sadze ze nie jedna sruba wymieknie na kluczu z tego co tam widzialem to jedna wielka planeta rdzy na srubach bo reszta wszystko trzyma konserwacja...

Jak wszystko zbiore i zcazne dzialac to rowniez wstawie fotencje co i jak poslzo... :D

Pozdrawiam i raz jeszcze Thnx za info...

Damian N,.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: wofka » ndz kwie 11, 2010 9:03 pm

czy ktoś z kolegów forumowiczów razem z liftem budy dzwigal w góre również zbiornik paliwa??tak mi jakos to siedzi w głowie.Mniej narażony na spotkania z glebą(mam na myśli longa),blizej do okienka rewizyjnego w podłodze(mam to szczęście ze je posiadam) syf na zbiorniku się nie gromadzi .....to tylko moje rozmyślenia i wizje -jakie są Wasze??macie jakieś doswiadczenia???nie natknołem sie na to tu na forum
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Przemy » ndz kwie 11, 2010 9:09 pm

Nie jest to takie trudne do wykonania. Ale jak masz hak to bez sensowna operacja.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: wofka » ndz kwie 11, 2010 9:29 pm

mam hak.czemu uważasz ze to operacja za bez sensu ??łączenie wlewu z bakiem zostaje oryginał(niby drobnostka ale trzeba ruszac i rzeźbić) zostaje też mocowanie tego łączenia do budy(jeśli oczywiście liftuje bude i zbiornik w tym samym momencie).To moj punkt widzenia.Wydajemi sie ze przede wszystkim będzie mniej narażony na uderzenia o glebe ale jeśli to nic lub bardzo niewiele ma zmienic to poprostu nie chce sie namotać bez potrzeby i ewentualny czas poświecić na inne rzeczy
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Przemy » ndz kwie 11, 2010 9:51 pm

Można go dać wyżej chodc dzielności dużo to nie zwiększy. Zwróć uwagę ze przy zjazdach to hak robi jak kotwica i wszystko zbiera. Nie mniej jednak te pare centymetrów wyżej coś tam go uchroni przed kamieniami.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości