A właściwie oglądany był przez speców od 4x4. No i wyszło, że taki zdrowy to on znowu nie jest. Dolega mu, co następuje:
- paski klinowe do wymiany
- luz na przedniej piaście
- tarcza hamulcowa z przodu do wymiany (ale jednej raczej się nie wymienia)
- poduszki skrzyni do wymiany
- luz tylnej flanszy reduktora
- tylny simmering reduktora
- simmering ataku tył
- gumy i łączniki stabilizatora tył - do wymiany
- silentbloki tylnych wahaczy do wymiany
- przedmuchy wydechu
- dziury w ramie (co prawda nieduże, ale jednak)
- górne silentbloki wahaczy z przodu
- uszczelka pokrywy zaworów do wymiany.
No i teraz pytanie, bo ja nie mam ani zaplecza warsztatowego, ani nawet garażowego, ani też tak dużego doświadczenia mechanicznego. Więc ile kosztowałoby zrobienie tego wszystkiego, jeśli któryś z Was by się za to wziął? Żeby nie uskuteczniać licytacji

Pozdro
Marcus