Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » ndz cze 20, 2010 9:56 am
Witam Kolegów
Mam takie pytanie po ostatniej wymianie ojeju wracam sobie do domu krążownik osiągnął odpowiednia temperaturę i na chwilkę zapaliła się ta o to kontrolka po czym za jakiś czas zgasła....
Co to może znaczyć bo nigdzie na forum itp nie mogę wyszukać znaczenia.....
Jest to w Pajero 97r, 3x-drzwi 2.5TurboIntercooler
Z Góry Dziękuję za każdą odpowiedz...
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » ndz cze 20, 2010 9:59 am
kontrolka poziomu oleju
sprawdz ile ci wlali
powinno wejsc 7L
biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » ndz cze 20, 2010 10:02 am
Witam i Dziękuję za szybką odpowiedz...
Z tego co pamiętam to mówił ten fikołek od ojeju ze weszło niecałe 6L... na bagnecie jest do połowy mokry.... poziom oleju nie dochodzi do górnego wycięcia na bagnecie.... To czyli powinienem dolać do tego górnego wycięcia na bagnecie

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
RL_LOL
-

- Posty: 233
- Rejestracja: śr mar 10, 2010 12:36 am
Post
autor: RL_LOL » ndz cze 20, 2010 10:16 am
oleju ma byc miedzy dolna a gorna kreska na bagnecie. jesli masz powyzej dolnej ale nie dochodzi do gornej to stan masz prawidlowy. strzelam ze pomiar dokonales nieprawidlowo czyli pewnie zaraz po zgaszeniu silnika.
-
Videlec
-

- Posty: 4114
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Videlec » ndz cze 20, 2010 10:24 am
kontrolka by wskazywała, że masz niski stan oleju, czyli taki balansujęcy w okolicy kreski minimum na bagnecie. Ale sprawdz też kabelek od tego czujnika, może ci gdzieś "zmasował".
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » ndz cze 20, 2010 4:30 pm
Właśnie dokonałem pomiaru oleju musiałem nieco dolać na zimnym silniku bo było ledwo na min....

Pod dolaniu tak aby właśnie było pomiędzy i przejechałem około 50km i kontrolka już ani razu nie zapaliła się... Wiec teraz jest git...
Dziękuję Koledzy za szybką odpowiedz....
Pozdrawiam
Damian N.

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » ndz cze 20, 2010 7:21 pm
poreb pisze:kontrolka poziomu oleju
sprawdz ile ci wlali
powinno wejsc 7L
7 litrów

o rany, ale cię mechanicy oszukują, wchodzi między 5,5-6 litrów do diesla 2,5TD
-
RL_LOL
-

- Posty: 233
- Rejestracja: śr mar 10, 2010 12:36 am
Post
autor: RL_LOL » ndz cze 20, 2010 7:52 pm
u mnie tez wchodzi 7 litrow (sam wymieniam)
-
bazylisek
-

- Posty: 912
- Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
- Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków
Post
autor: bazylisek » ndz cze 20, 2010 8:14 pm
O!
Ja też leje 5,5 L do 4d56 TD 87r - może w tych nowych obłych [a fe!] wynalazkach PII jest większa miska/inny układ smarowania ?
Tomek
Tomek
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » ndz cze 20, 2010 8:26 pm
do L200 i do Pokrak wchodzi 5,5l , może macie jakieś bańki oszukane , często kupuje się 4 a nie 5 litra
-
RL_LOL
-

- Posty: 233
- Rejestracja: śr mar 10, 2010 12:36 am
Post
autor: RL_LOL » ndz cze 20, 2010 9:13 pm
kupuje w bankach po 4 litry i wlewam niecale dwie tak ze zostaje mi nieco ponad litr. zalewam najpierw filtr i tam wchodzi z pol litra, pozniej wlewam do maxa na bagnecie i tyle mi włazi.
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » ndz cze 20, 2010 9:26 pm
nikt mnie nie oszukuje

sprawdzone
kupuje 2x4L i mam literek na dolewke
może faktycznie coś pozmieniali po 2000 roku

biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » ndz cze 20, 2010 9:39 pm
Dzis wlewałem - 2.5td 5.5L - mozna doać 0.5 sie rozejdze na filtr to da 6L
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » ndz cze 20, 2010 11:06 pm
Ja po dzisiejszej korekcie przy dolewaniu Ojeju do P-II 97rok 2.5 Dizel TurboIntercooler 3x dwierna weszło 5,7L i jest prawie nieco więcej niż połowa pomiędzy Min. a Max....
Kupiłem 1x Bańkę 5L i 1x Banieczkę 1L = +/-300setki zostały w razie wu na dolewkę
Trochę dziś pośmigałem to jutro wstanę i luknę

ile przez noc zeszło na bagnet...
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » ndz cze 20, 2010 11:46 pm
Mi tez wchodzi 6 litrow. Wole jednak litra miec w zapasie, jakkolwiek to brzmi

-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » pn cze 21, 2010 7:54 am
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » pn cze 21, 2010 8:56 am
Kolego " majcher "
Ale za to teraz każdy wie ile ma Oleju u siebie w krążowniku

począwszy od 5L.. z groszami aż po 7L
Bo co do szukaj to ja szukałem w dziale " Szukaj itp z każdym i byle jakim słowem i nic nie znalazłem....

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » pn cze 21, 2010 7:12 pm
Nie chodzi o to by znaleźć, tylko o to by szukać.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » wt cze 22, 2010 11:32 am
Ojj tak coś tam jest opisane tylko że jak klikam w Linka wyskakuje coś takiego
404 Not Found
The request /forum/viewtopic.php was not found on this server.
Ale ogólnie wiadomo o co chodzi....
Pozdrawiam
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości