Problem z załączeniem przedniego mostu

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

lakmat
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 15, 2010 7:52 pm

Problem z załączeniem przedniego mostu

Post autor: lakmat » sob paź 16, 2010 9:35 pm

Witam.Mam problem z załączeniem przedniego mostu,sprawdzałem wężyki i zaworki podciśnienia są dobre,zauważyłem że załącza most po odłączeniu prądu zaworków podciśnieniowych.Może ktoś wie jak to działa,a w szczególności co steruje tymi zaworkami,czy jest jakiś czujnik,co załancza i rozłącza prąd na zaworki?Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Problem z załączeniem przedniego mostu

Post autor: ernil » sob paź 16, 2010 9:51 pm

lakmat pisze:załancza i rozłącza
Czemu raz piszesz poprawnie a raz nie zbliżony wyraz?
Poza tym - przywitaj się ładnie w odpowiednim miejscu, zapoznaj się z zasadami i zwyczajami na Forum - włazisz w butach na salony ( :)21 ) i piszesz ciężki do zrozumienia post... Podaj jakiego auta dotyczy problem (domyślam się, że coś z SuperSelectem), zatytułuj precyzyjnie temat i użyj interpunkcji.
No. Nakrzyczałem.
W tematach przyklejonych o ile dobrze pamiętam były manuale do Pajero. Spróbuj przeglądnąć.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

lakmat
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 15, 2010 7:52 pm

Re: Problem z załączeniem przedniego mostu.

Post autor: lakmat » sob paź 16, 2010 10:05 pm

Jeszcze raz WITAM i przepraszam za to wejście.Problem dotyczy PAJERO II 2.5 TD Super Select

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Problem z załączeniem przedniego mostu

Post autor: DamnIt! » ndz paź 17, 2010 9:35 am

Gdyż albowiem przednia oś jest ROZŁĄCZANA podciśnieniem - czyli bez podciśnienia oś jest spięta. A to z powodu możliwości uszkodzenia wężyków w terenie - co w przypadku ZAŁĄCZNIA osi wiązałoby się z utratą napędu na przód. A w Pajero możesz upierdzielić dosłownie całą elektrykę sterującą i podciśnieniową - a samochód dalej będzie jechał bez kłopotu - także na czarnym po rozblokowaniu centralnego dyfra(czyli 2H lub 4H) :)2

Tak więc sprawdź sobie w takiej kolejności:
- czy dochodzi do elektrozaworków sterujących podciśnienie;
- działanie elektrozaworków;
- napięcia sterujące elektrozaworkami w zależności od położenia wajchy reduktora;
- sygnały wychodzące ze sterownika SuperSelecta(puszka pod radiem w środkowej konsoli);
- działanie czujników w reduktorze(wtyczka przy sterowniku - lub odkręć plastiki koło wajch skrzyni/reduktora - po prawej stronie masz 2 wtyczki wychodzące przez gumowy przepust od spodu samochodu);

Gdzie i jak to wszystko sprawdzić - masz w pdfach w przyklejonym temacie. Masz szukać np. skrzyni V5MT1-3.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

lakmat
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 15, 2010 7:52 pm

Re: Problem z załączeniem przedniego mostu

Post autor: lakmat » ndz paź 17, 2010 8:04 pm

Napięcie się nie zmienia, na 2h i 4h jest prąd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość