przelożenia w mostach?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

4x4rd
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob sie 13, 2005 5:45 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

przelożenia w mostach?

Post autor: 4x4rd » ndz paź 24, 2010 1:24 pm

Witam i pozdrawiam posiadaczy pajero. Wiem że na pewno gdzieś kiedyś o tym bylo ale jakby ktoś byl tak mily i podal mi jakie przelożenia w mostach ma pajero II. A w sczególności w wersji 2.5TD i 2.8TD z góry dziękuje.
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: ernil » ndz paź 24, 2010 4:07 pm

XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: Szarbia » ndz paź 24, 2010 4:39 pm

Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
bartai
 
 
Posty: 132
Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: bartai » ndz paź 24, 2010 8:13 pm

Wszystko jest na tabliczkach pod maską. Koledzy mnie niedawno oświecili :roll:
PAJERO 2,6 88r KRWISTY

4x4rd
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob sie 13, 2005 5:45 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: 4x4rd » śr paź 27, 2010 3:38 pm

Wielkie dzięki ale czegoś tu nie rozumiem wynika bowiem że slabszy silnik 2.5TD (4.625) ma szybsze przelożenia niż mocniejszy 2.8DT (4.875) czy ktoś móglby mi to wyjaśnić?
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku

4x4rd
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob sie 13, 2005 5:45 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: 4x4rd » sob paź 30, 2010 6:50 pm

Skoro 2.8 ma wolniejsze przelożenia a mimo to rozwija większom prędkość max. domyślam się że 2.8 ma inne przelożenia na skrzyni biegów i tu mam następne pytanie czy skrzynie z 2.5 pasują do silnika 2.8itp.? może ktoś motal?
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku

Heilsberg
Posty: 492
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: Heilsberg » sob paź 30, 2010 8:42 pm

Z tego co pamiętam to skrzynie z 2,5 do 2,8 nie pasują. Tak samo automaty do manuali.

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: DamnIt! » sob paź 30, 2010 10:18 pm

4x4rd pisze:Skoro 2.8 ma wolniejsze przelożenia a mimo to rozwija większom prędkość max. domyślam się że 2.8 ma inne przelożenia na skrzyni biegów i tu mam następne pytanie czy skrzynie z 2.5 pasują do silnika 2.8itp.? może ktoś motal?
etam :)21

2.5 ma: 4.636(krótki), 4.875(krótki/długi), 5.285(długi)
2.8 ma: 4.636(krótki), 4.9(długi)

a przełożenia skrzyni biegów masz w kwitach w przyklejonych tematach. Same skrzynie są inne i nie pasują z uwagi na różne bloki silników i niezamienne obudowy sprzęgła itd.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: polaff » ndz paź 31, 2010 4:29 pm

Heilsberg pisze:Z tego co pamiętam to skrzynie z 2,5 do 2,8 nie pasują. Tak samo automaty do manuali.
ja mialem manuala i w tej chwili mam automat przełożenie skrzyni trwalo dwa popołudnia i nie wymagało przeróbek
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Heilsberg
Posty: 492
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: Heilsberg » ndz paź 31, 2010 4:33 pm

A to ciekawe. Ja osobiście skrzyni nigdy nie przekładałem, ale z wypowiedzi bardziej doświadczonych kolegów wynikało, że są jakieś różnice w grubości wałków czy coś i że nie podchodzi.
A może w jedynkach podchodzi a w dwójkach nie? Nie wiem sam. Ale jak się ostatnio zastanawiałem (mając w perspektywie remont skrzyni manuala) to koledzy mnie informowali, że automat nie podejdzie. Nawet mnie to martwiło bo używany automat łatwiej kupić.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: polaff » ndz paź 31, 2010 6:28 pm

Heilsberg pisze:A to ciekawe. Ja osobiście skrzyni nigdy nie przekładałem, ale z wypowiedzi bardziej doświadczonych kolegów wynikało, że są jakieś różnice w grubości wałków czy coś i że nie podchodzi.
A może w jedynkach podchodzi a w dwójkach nie? Nie wiem sam. Ale jak się ostatnio zastanawiałem (mając w perspektywie remont skrzyni manuala) to koledzy mnie informowali, że automat nie podejdzie. Nawet mnie to martwiło bo używany automat łatwiej kupić.
łatwiej i taniej a przekładka jest bezproblemowa.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: Kajen » ndz paź 31, 2010 8:59 pm

Wałki nie podejda motając reduktor ss z automata do manuala es. Reszta tak jak pisze polaff.

4x4rd
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob sie 13, 2005 5:45 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: przelożenia w mostach?

Post autor: 4x4rd » pn lis 01, 2010 2:00 pm

rozumiem że reduktory też mogą mieć różne przelożenia a mnie chodzi o to aby skonfigurować najwolniejsze przelożenia w mostach z najwolniejszym reduktorem i możliwie najwolniejszą skrzynią biegów ale z silnikiem 2.8TD czy jest to możliwe czy nie ?
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość