Pajero w wersji dla sił ONZ, UN itp...

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Pajero w wersji dla sił ONZ, UN itp...

Post autor: Ingrid » śr lis 03, 2010 9:09 pm

Witam,

Czy ktoś się orientuje w specyfikacji Pajero dla formacji takich jak UN ? Ok dwa lata temu było na allegro do sprzedania białe, długie, z podwyższonym dachem pajero 2.8, fabryczne podniesione zawieszenie, winylowa tapicerka, blokada mostu, szyby na korbę, ale z klimatyzacją (rzekomo specjalnie na gorące klimaty podczas misji pokojowych na Bałkanach itp). Teraz tym autem jeżdzi kolega znajomego a w przyszłości może uda mi się je odkupić. Wie ktoś coś więcej na temat tej wersji ?

Pozdrawiam, Marcin

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Pajero w wersji dla sił ONZ, UN itp...

Post autor: N2O » śr lis 03, 2010 9:42 pm

Kiedyś widziałem takie PII z wolnossącym dieslem 2,8 i na resorach z tyłu.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: Pajero w wersji dla sił ONZ, UN itp...

Post autor: Jogi4x4 » czw lis 04, 2010 9:30 am

Czyli specyfikacja podobna do Patrola W260, wolnossący motor (ewentualnie 2.7TD), podniesiony dach, jeszcze bardziej ubogi ale z klimą itp.
Galloper LWB - turysta

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Pajero w wersji dla sił ONZ, UN itp...

Post autor: Ingrid » czw lis 04, 2010 10:54 am

Najbardziej jestem ciekaw tego czego nie widać pierwszym okiem. Co zmienili w zawieszeniu itd..

NikusB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr sty 17, 2007 9:00 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: Pajero w wersji dla sił ONZ, UN itp...

Post autor: NikusB » sob lis 06, 2010 12:54 pm

Witam. Też mam takowego ,, gazika,, 2,6 benzyna z gazem. Główne zmiany to w wyglądzie i zabezpieczeniu od piasku no i jest dziewięcioosobowy. felgi wąskie 16 , mocowanie na kanister na tylnej klapie, plastikowe osłony zamków, tył na resorze, podwyższony dach za przednimi fotelami i poza klimą to tylko przerywacz kierunków i kilka przekażników ma coś wspólnego z elektroniką. aha i ma dwa wentylatory na chłodnicy. wszystko proste jak w żuku prąd, benzyna i ma jechać.
Pajero II 3.5 + LPG LONG
KRAZ 255B 6X6
TATRA 815 6x6 v12

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Pajero w wersji dla sił ONZ, UN itp...

Post autor: Misiek Cypr » sob lis 06, 2010 1:46 pm

O ile obserwowalem takie na Cyprze, to tyl byl na resorze, nie mialo to intercoolera, wiec turbiny pewnie tez nie, choc mogla byc bez IC. Takie mialy 2.5 w dwojkach Van.

Nie maja super selecta, ale maja przod zapinany tak samo jak SS, czyli podcisnieniowo. Nie widzialem w nich diff locka, ale moze sa takie wersje.

Fakt, byly z wysokim dachem i lawkami z tylu.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Pajero w wersji dla sił ONZ, UN itp...

Post autor: Ingrid » sob lis 06, 2010 3:44 pm

Wersja która mnie interesuje ma intercooler, blokadę tyłu i sprężyny.... niestety nie mogę nigdzie w necie znaleźć takiej wersji... choćby zdjęcia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości