Przebudowa RHD na LHD Pajero II

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Przebudowa RHD na LHD Pajero II

Post autor: acinski » wt gru 14, 2010 10:14 am

Powiedzcie ile trzeba przeorać aby to dobrze zrobić.
Magiel i układ kierowniczy pluc opedałowanie.
Tniemy mocno ściane grodziową czy jest symetryczna?
Pas podszybia (wycieraczki) jest demontowalny czy wspawany bo widziałem kilka z pasem wymienionym.
Montaż magla bezproblemowy czy trzeba coś spawać do ramy?
Wnetrze można zostawić na jakiś czas angielskie poza deską oczywiście.
Co jeszcze? Ma to sens czy nie da się tego zrobić dobrze i bezpiecznie.
Zakładamy, że mamy komu zaufać w robociźnie.
Ostatnio zmieniony wt gru 14, 2010 12:02 pm przez acinski, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Przebudowa LHD na RHD Pajero II

Post autor: gruszkin » wt gru 14, 2010 10:27 am

acinski pisze:Powiedzcie ile trzeba przeorać aby to dobrze zrobić.
Magiel i układ kierowniczy pluc opedałowanie.
Tniemy mocno ściane grodziową czy jest symetryczna?
Pas podszybia (wycieraczki) jest demontowalny czy wspawany bo widziałem kilka z pasem wymienionym.
Montaż magla bezproblemowy czy trzeba coś spawać do ramy?
Wnetrze można zostawić na jakiś czas angielskie poza deską oczywiście.
Co jeszcze? Ma to sens czy nie da się tego zrobić dobrze i bezpiecznie.
Zakładamy, że mamy komu zaufać w robociźnie.
nie latwiej kupic anglika :o
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Przebudowa RHD na LHD Pajero II

Post autor: acinski » wt gru 14, 2010 12:01 pm

A co ja napisałem cholera.
RHD na LHD miało być:)
Temat poprawiony
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Przebudowa RHD na LHD Pajero II

Post autor: gruszkin » wt gru 14, 2010 12:07 pm

acinski pisze:A co ja napisałem cholera.
RHD na LHD miało być:)
Temat poprawiony
to lepiej nie przerabiac :)12
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
malosc
 
 
Posty: 228
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 2:20 am
Lokalizacja: Warszawa - Krasnik

Re: Przebudowa RHD na LHD Pajero II

Post autor: malosc » wt gru 14, 2010 1:16 pm

Jak mi zakładali gaz to jeden z ekipiy gozowników zaczął się uzewnętrzniać że kiedyś robili przekładkę w Pajero 2. Generalnie starsznie psioczył w cholere przerabiania nic nie pasowało przerabiali co drugie mocowanie bo brakowało centymetra dwóch. Nie wiem czy można mu ufać ale był sfrustrowany jak o tym opowiadał. Jest szansa ze za pare miesięcy przejdzie ustawa z możliwością rejestracji RHD, wiec jestli do upalania ten sprzęt to moze warto poczekac.

Pozdrawiam
malosc
Misiek II 92 LPG - daje rade

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Przebudowa RHD na LHD Pajero II

Post autor: Videlec » wt gru 14, 2010 2:39 pm

Adas ci sprawe najlepiej by naświetlił, co prawda przerabiał PI ale konstrukcyjnie różnic z PII niewiele (byle nie trafić PII RHD z climatronic :)21 )

sens to może mieć gdy masz anglika w jakimś ponadprzeciętnie dobrym stanie i skleisz to auto dla siebie, tak by nim troche pojeździć, rychła sprzedaż po takiej akcji raczej nie wchodziła by w grę.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa RHD na LHD Pajero II

Post autor: Kajen » wt gru 14, 2010 5:21 pm

Łojezusmaryja, Krzychu zlituj sie, ja Cie prosze... Chcesz sie dodatkowo zrujnowac finansowo ? Ponoc nie pasuje sciana grodziowa a z tego co sie orientuje to angol jest dobry tylko na czesci.

Kup jedynke i baw sie, a jak Marta ma obiekcje to Jej jutro moge udostepnic swoje truchło zeby sobie przypomniała co i jak :)21

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Przebudowa RHD na LHD Pajero II

Post autor: DamnIt! » pn gru 20, 2010 11:11 am

RHD-> LHD w przypadku pojary to jest sprawa duża i nieopłacalna. Ściana grodziowa wymaga interwencji szlifierki/spawarki, trzeba przespawać mocowanie kolumny kierowniczej, przedłużyć od cholery kabli, inny jest nawet zamek od maski a nawet chłodnicę pasowałoby przesunąć - bo się kolumna kierownicza nie mieści. Inny jest cały układ ogrzewania/nawiewu i dużo innych rzeczy w rodzaju "metalowa fikuśna porozgałęziana rurka podciśnienia od vakuum pompy do serwa hamulca". Dodatkowy kłopot jest taki - że trudno kupić naprawdę kompletny zestaw części do przekładki - bo niestety za handel miśkami wzięły się "handlorze" bez żadnego pojęcia i dla nich deska+przekładnia+lampy to "absolutnie kompletna przekładka do Pajero".

Kolejny temat to ceny anglików - a te na allegro wskazują że sprzedawców pojebało dosyć mocno. Bo jeśli anglik kosztuje 7-8kzł a wersję LHD można wyrwać za 12 tysi - to trzeba być naprawdę konkretnie przypalonym żeby ubierać się w przekładanie. Części do przekładki to koszt co najmniej 3000 zł, anglika trzeba zarejestrować i zapłacić sporą akcyzę(samochód pow. 2000 cm3) co razem z ceną anglika daje w sumie już kwotę za którą można kupić wersję z kierownicą po "naszej stronie". A gdzie koszt robocizny przy przekładaniu? Moim zdaniem operacja jest totalnie bez sensu. No chyba że angliki spadną do cen jakie były kilka lat temu - czyli 3-4kzł. Wtedy można się zastanowić - teraz jest to bez sensu.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Przebudowa RHD na LHD Pajero II

Post autor: acinski » wt gru 21, 2010 12:13 am

O i o taką odpowiedź mi chodziło bo wpadł do mnie gość z przerobionym i wyglądało to na dobrą robotę. Stąd pytanie o zakres, który chciałem skonfrontować z tym co tez tamten opowiadał.
Dzięki serdeczne.
Zatem szukamy kupca na subaraka a potem pojary.
Dziadek 2,5TD `98

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość