Strona 1 z 2
montaż blokad w Pajero I
: wt lut 08, 2011 8:43 pm
autor: darek86
witam,
czy ktoś wie, w jaki sposób zamontować mosty z blokadami (z Pajero II) w Pajero I? (mile widziany schemat)
co jest potrzebne do prawidłowego ich działania?

Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 6:38 am
autor: Kajen
darek86 pisze:
co jest potrzebne do prawidłowego ich działania?

Silnik, skrzynia z reduktorem...
Jeszcze jeden post o blokadach w pajero i zrezygnuje chyba z forum...
Szukac i czytac polecam...
Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 9:01 am
autor: Ajwen
Kajen pisze:darek86 pisze:
co jest potrzebne do prawidłowego ich działania?

Silnik, skrzynia z reduktorem...
Jeszcze jeden post o blokadach w pajero i zrezygnuje chyba z forum...
Szukac i czytac polecam...
przecież nie musisz odpowiadać
trzeba ignoooorooować

Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 9:17 am
autor: Adas
darek86 pisze:witam,
czy ktoś wie, w jaki sposób zamontować mosty z blokadami (z Pajero II) w Pajero I? (mile widziany schemat)
co jest potrzebne do prawidłowego ich działania?

przyłącze się do pytania, chciałbym złożyć blokadę na przód, czy ten siłowniczek przy moście z Pajero 2 wystarczy założyć czy trzeba jeszcze jakiś pstryczek do niego zamontować

Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 10:09 am
autor: bobon
Adasiu musisz zamontować dwa pstryczki:jeden przy kierownicy a drugi Majchrowi przy uchu-żeby wiedział kiedy ma blokować

Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 11:37 am
autor: bazylisek
trza spawarkę wozić i agregat

w razie czego rachu ciachu i mamy 100% blokadę - wyjeżdżamy z paryji i zakładamy nowy most

. Czynność powtarzamy przy każdym wtopieniu ... albo lepiej przed>> leprzy dostęp do bebechów mostu
PS
ARB

Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 5:20 pm
autor: Adas
Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 5:27 pm
autor: kastor80
Adas pisze:jeszcze mam jedno ważne pytanie czemu jak włączam 4L auto wolniej jedzie, co się mi zepsuło

Ewidentnie masz coś uwalone

Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 5:35 pm
autor: bazylisek
emulator bulbularora

ten dwu pinowy
Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 6:25 pm
autor: bobon
Adas pisze:
jeszcze mam jedno ważne pytanie czemu jak włączam 4L auto wolniej jedzie, co się mi zepsuło

Nie Adasiu nic Ci się nie popsuło-po prostu masz samochód pochodzący z rynku niemieckiego:literka L na dźwigni to skrót od niemieckiego "LANGSAM" czyli wolno. Gdy przekładasz położenie w pozycję 4L , to w środku w samochodziku są takie maleńkie dyngsiki i te dynksiki ryksztosują i się robi cztery razy wolniej.
Gdybyś miał Adasiu jeszcze jakieś trudne pytania techniczne to pisz, wszystko Ci wytłumaczę i narysuje. Możesz również poprosić to podjadę i Ci wszystko na żywo rozkminię
Nie przejmuj się ,początki są zawsze trudne, a na tym cholernym forum siedzi po prostu banda ciuli i się naśmiewają bydlaki z porządnych ludzi co chcą wiedzę techniczną przez internet zanabyć
Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 6:44 pm
autor: Adas
bobon pisze:Adas pisze:
jeszcze mam jedno ważne pytanie czemu jak włączam 4L auto wolniej jedzie, co się mi zepsuło

Nie Adasiu nic Ci się nie popsuło-po prostu masz samochód pochodzący z rynku niemieckiego:literka L na dźwigni to skrót od niemieckiego "LANGSAM" czyli wolno. Gdy przekładasz położenie w pozycję 4L , to w środku w samochodziku są takie maleńkie dyngsiki i te dynksiki ryksztosują i się robi cztery razy wolniej.
Gdybyś miał Adasiu jeszcze jakieś trudne pytania techniczne to pisz, wszystko Ci wytłumaczę i narysuje. Możesz również poprosić to podjadę i Ci wszystko na żywo rozkminię
Nie przejmuj się ,początki są zawsze trudne, a na tym cholernym forum siedzi po prostu banda ciuli i się naśmiewają bydlaki z porządnych ludzi co chcą wiedzę techniczną przez internet zanabyć
aha, już się bałem, że znowu muszę wezwać pomoc drogową i odstawić auto do serwisu MMC Polska.
to skoro jesteś tak miły Mareczku to napisz o co chodzi z tym moim napędem, jak jadę na 2H na lodzie to kręci się tylko jedno koło, dopiero jak załączę 4H to kręcą się dwa koła, to kiedy jest napęd na 4 koła

co trzeba włączyć

Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 7:02 pm
autor: bobon
Przestań się mazać, przede wszystkim nie wolno jeździć po lodzie bo to niebezpieczne. A problem z kręceniem bądź nie kręceniem się kół jest bardzo prosty: udaj się do najbliższej firmy zajmującej się przyciemnianiem szyb ,zapodaj sobie folię na szybki i wtenczas nie będziesz widział które koło się kręci a które nie i nie będziesz się tym martwił i będziesz spał spokojnie

Re: montaż blokad w Pajero I
: śr lut 09, 2011 7:08 pm
autor: Adas
bobon pisze:Przestań się mazać, przede wszystkim nie wolno jeździć po lodzie bo to niebezpieczne. A problem z kręceniem bądź nie kręceniem się kół jest bardzo prosty: udaj się do najbliższej firmy zajmującej się przyciemnianiem szyb ,zapodaj sobie folię na szybki i wtenczas nie będziesz widział które koło się kręci a które nie i nie będziesz się tym martwił i będziesz spał spokojnie

marudzę bo Pokraka w warsztacie, nowe progi, bodylift -7cm w dół, skrócenie przodu i nowe mocowanie do chłodnicy na pace.
Myślę, ze w piątek go odbiorę i końcowa rzeźba już w garażu, instalacja elektryczna silnika już nowe, majcher rzeźbi instalację neonów

Re: montaż blokad w Pajero I
: czw lut 10, 2011 4:51 pm
autor: bobon
To jeszcze powiedz gdzie pierwszy start i już nie będę na Ciebie krzyczał

Re: montaż blokad w Pajero I
: czw lut 10, 2011 6:34 pm
autor: Adas
Re: montaż blokad w Pajero I
: pt lut 11, 2011 5:47 am
autor: bobon
To trzymam kciuki, jest chytry plan żebyśmy spotkali się w Ełku

Re: montaż blokad w Pajero I
: pt lut 11, 2011 10:14 am
autor: adam992
Wiele też jedziemy ?!
Adaś, a ja myślałem, że masz juz dwie blokady, jedna z tylu, a jedną w głowie

Re: montaż blokad w Pajero I
: pt lut 11, 2011 10:29 am
autor: Kajen
Adas pisze:bobon pisze:Adas pisze:
jeszcze mam jedno ważne pytanie czemu jak włączam 4L auto wolniej jedzie, co się mi zepsuło

Nie Adasiu nic Ci się nie popsuło-po prostu masz samochód pochodzący z rynku niemieckiego:literka L na dźwigni to skrót od niemieckiego "LANGSAM" czyli wolno. Gdy przekładasz położenie w pozycję 4L , to w środku w samochodziku są takie maleńkie dyngsiki i te dynksiki ryksztosują i się robi cztery razy wolniej.
Gdybyś miał Adasiu jeszcze jakieś trudne pytania techniczne to pisz, wszystko Ci wytłumaczę i narysuje. Możesz również poprosić to podjadę i Ci wszystko na żywo rozkminię
Nie przejmuj się ,początki są zawsze trudne, a na tym cholernym forum siedzi po prostu banda ciuli i się naśmiewają bydlaki z porządnych ludzi co chcą wiedzę techniczną przez internet zanabyć
aha, już się bałem, że znowu muszę wezwać pomoc drogową i odstawić auto do serwisu MMC Polska.
to skoro jesteś tak miły Mareczku to napisz o co chodzi z tym moim napędem, jak jadę na 2H na lodzie to kręci się tylko jedno koło, dopiero jak załączę 4H to kręcą się dwa koła, to kiedy jest napęd na 4 koła

co trzeba włączyć


Re: montaż blokad w Pajero I
: pt lut 11, 2011 12:58 pm
autor: bobon
No dobra my tu pitu pitu , ale w końcu jak się te blokadę instaluje

Re: montaż blokad w Pajero I
: pt lut 11, 2011 10:13 pm
autor: darek86
a czy jest potrzebny jakiś zbiorniczek do powietrza

czy połączone bezpośrednio z pompki do mostów

Re: montaż blokad w Pajero I
: pt lut 11, 2011 10:20 pm
autor: Adas
darek86 pisze:a czy jest potrzebny jakiś zbiorniczek do powietrza

czy połączone bezpośrednio z pompki do mostów

nie, seryjna sprężarecza daje radę, ale kół tym nie napompujesz
Re: montaż blokad w Pajero I
: pn lut 14, 2011 7:55 pm
autor: darek86
to dzięki
a wiecie może dlaczego w przedniej blokadzie są dwa wejścia a z tyłu tylko jedno

a w pompce są dwa wejścia które do czego służy

i czy jest potrzebny filterek do powietrza na tą pompke

Re: montaż blokad w Pajero I
: pn lut 14, 2011 8:25 pm
autor: Adas
Re: montaż blokad w Pajero I
: pn lut 14, 2011 9:52 pm
autor: darek86
[/quote]
a tak powarznie

Re: montaż blokad w Pajero I
: pn lut 14, 2011 9:57 pm
autor: Kajen
A ja mam z tyłu dwa wejscia. Jedno jest przy bebechach z lewej strony patrzac na most od strony wału. Blokade podpiąłem pod to drugie wejscie, musiałem tylko zaspawac tą rure w ramie bo mi powietrze uciekało no...
