Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » pn lut 28, 2011 1:26 am
witam. panowie taki problem u mnie sie pojawil.
otoz rano gdy chce zapalic strucla i przekrecam kluczyk to grzanie wlacza sie doslownie na ulamek sekundy. kilka razy przekrece kluczyk z takim efektem i za ktoryms tam razem zalapie i grzeje te kilka sekund. zauwazylem tez ze to milisekundowe grzanie swiec jest tez wtedy gdy wypniemy wtyczke od alternatora.
zastanawiam sie co u mnie niedomaga ze trzeba kilkakrotnie wlaczac zaplon zeby grzanie normalnie zaskoczylo ? od czego zalezy dlugosc grzania swiec i czemu po wyjeciu wtyczki alternatora grzanie jest przez ulamek sekundy ?
dlugosc grzania jest doslownie losowa. 5 wlaczen zaplonu i krotkie grzanie, nagle zalapuje i 2-3 grzania dlugie, po czym znowu krotkie i szlag mnie trafia

-
dikson17
-

- Posty: 919
- Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm
Post
autor: dikson17 » pn lut 28, 2011 3:59 am
moze timer, moze przkaznik, zalezy czym jezdzisz...
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » pn lut 28, 2011 5:59 am
ppxt pisze:witam. panowie taki problem u mnie sie pojawil.
otoz rano gdy chce zapalic strucla i przekrecam kluczyk to grzanie wlacza sie doslownie na ulamek sekundy. kilka razy przekrece kluczyk z takim efektem i za ktoryms tam razem zalapie i grzeje te kilka sekund. zauwazylem tez ze to milisekundowe grzanie swiec jest tez wtedy gdy wypniemy wtyczke od alternatora.
zastanawiam sie co u mnie niedomaga ze trzeba kilkakrotnie wlaczac zaplon zeby grzanie normalnie zaskoczylo ? od czego zalezy dlugosc grzania swiec i czemu po wyjeciu wtyczki alternatora grzanie jest przez ulamek sekundy ?
dlugosc grzania jest doslownie losowa. 5 wlaczen zaplonu i krotkie grzanie, nagle zalapuje i 2-3 grzania dlugie, po czym znowu krotkie i szlag mnie trafia

to może jeszcze zdradź jakiego samochodu problem dotyczy
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
kawekk
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: sob gru 05, 2009 12:21 pm
Post
autor: kawekk » pn lut 28, 2011 8:48 am
podejrzewam QGS czyli masz złe świece poczytaj o tym ustrojstwie
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » pn lut 28, 2011 8:08 pm
samochod to koreanska delica z silnikiem 4d56. qgs tam nie ma, swiece orginaly na 11v.
z tym dziwnym grzaniem to jest losowe tak jak pisalem wczesniej. przypominam sobie ze jest tak od wymiany alternatora, choc podejrzewam jeszcze akumulator. jak odpale auto i pochodzi 5 minut to nastepne odpalenia sa juz z dlugim grzaniem bez wzgledu na ilosc prob. tak jakby napiecie wzroslo na aku przez ta chwile.
ponawiam pytanie - o co chodzi z wplywem podlaczenia badz nie wtyczki alternatora ? dlaczego przy odlaczonej zawsze grzanie jest milisekundowe?
-
Faja

- Posty: 366
- Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
- Lokalizacja: Puławy
Post
autor: Faja » pn lut 28, 2011 8:55 pm
W pajero sterownik grzania świec jest zależny od czujnika temperatury w głowicy i od sprawności alternatora. Zamiast bawić się w szukanie byćmoże chwilowego błędu któregoś elementu sprzedaj sterownik na allegro i zastosuj niezawodny włącznik manualny...
Różne diesle teraz vitara tdi.
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » pn lut 28, 2011 9:09 pm
Faja pisze:W zastosuj niezawodny włącznik manualny...
Ja mam knefla na dwoch przekaznikach. Ale mozna to załatwic na automacie od lublina za 30 pln.
-
Faja

- Posty: 366
- Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
- Lokalizacja: Puławy
Post
autor: Faja » pn lut 28, 2011 9:38 pm
Przekaźnik zostawiłem oryginalny tylko jest sterowany manualnie. Swoją drogą niedługo jak zaczną padać czujniki wilgoci sterujące pracą wycieraczek w nowoczesnych samochodach to dopiero się zacznie...
Różne diesle teraz vitara tdi.
-
ajk
- jestem tu nowy...

- Posty: 3
- Rejestracja: sob lip 10, 2010 12:10 pm
Post
autor: ajk » czw mar 03, 2011 9:13 am
Czas grzania świec ustaliłeś po długości świecenia kontrolki, miernikiem, na słuch / klikanie przekaźnika?
Spotkałem się że kontrolka gaśnie po 2s a świece jeszcze grzeją z 10-15s 4d56 11v
-
Blues_M07

- Posty: 579
- Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
- Lokalizacja: Gliwice-Paniówki
Post
autor: Blues_M07 » sob mar 05, 2011 5:55 pm
U mnie przekaźnik od świec cykał jak posrany,ale podgrzewał dobrze.Po walnięciu śrubokrętem w czujnik temperatury wszystko wróciło do normy,przestał cykać

Felerny czujnik wymieniłem na nowy i jest
Niby zwykły czujnik a jakiego bajzlu może narobić.
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » ndz mar 06, 2011 11:43 pm
przyczyna okazal sie padniety nowy akumulator centra 100Ah i/lub brak dobrego styku na czujniku plynu chlodniczego.
Oddalem aku na gwarancji, w miedzyczasie sprawdzajac wtyczke czujnika. poprawilem styk, zalozylem nowy aku i dziala jak trza.
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » pn mar 07, 2011 1:25 am
ppxt pisze:przyczyna okazal sie padniety nowy akumulator centra 100Ah i/lub brak dobrego styku na czujniku plynu chlodniczego.
Oddalem aku na gwarancji, w miedzyczasie sprawdzajac wtyczke czujnika. poprawilem styk, zalozylem nowy aku i dziala jak trza.
Dali Ci nowy akumulator ? Ja mam dwa centry i mam juz to w dupie, jak nie pali to dzwonie po serwis, przyjezdzają w godzine. Mam dosc reklamowania tych ciezkich złomow gdzie w informacji zwrotnej dostaje "postepujaca destrukcja masy czynnej". Tysiak w akumulatorach tej zjebanej firmy to niech jezdza i odpalają, trzeba było nie dawac trzyletniej gwarancji

-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » pn mar 07, 2011 5:28 am
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » wt mar 08, 2011 1:02 am
dzisiaj dostalem nowy aku centry. tyle ze juz kupilem rano nowy
nie potrzebuje ktos ?
-
lukas 78

- Posty: 1716
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
- Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
Post
autor: lukas 78 » wt mar 08, 2011 3:17 pm
ile za ten aku i dlaczego tak drogo

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » śr mar 09, 2011 11:16 pm
Jaka by nie była cena to i tak nie warto bo to centra...

-
lukas 78

- Posty: 1716
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
- Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
Post
autor: lukas 78 » śr mar 09, 2011 11:20 pm
nie mów ja na pw negocjuję

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
Heilsberg

- Posty: 492
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Post
autor: Heilsberg » czw mar 10, 2011 1:12 am
A ja mam trzy lata dwie Centry 100 Ah i nic się nie dzieje, mrozy, nie mrozy. Cuda czy fart?
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » czw mar 10, 2011 3:38 am
Kajen pisze:Jaka by nie była cena to i tak nie warto bo to centra...

dokladnie. zdecydowanie odradzam. i juz nie chodzi nawet o to czy dobra czy nie tylko o podejscie firmy do klienta. najciekawsze jest to ze varte g8 kupilem taniej niz ta zasrana centre

-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » czw mar 10, 2011 3:43 am
Heilsberg pisze:A ja mam trzy lata dwie Centry 100 Ah i nic się nie dzieje, mrozy, nie mrozy. Cuda czy fart?
dwie w jednym wozku, tak? no to masz jakby nie patrzec 200Ah. ja przez dwa dni jezdzilem i odpalalem na kilkunastoletnim aku z uno 36Ah wiec mozesz spokojnie zalozyc ze te twoje dwie centry lacznie moga miec wlasnie tyle, wiec ja bym sie tak nie cieszyl
a swoja droga po jaka cholere wozic 50kg w akumulatorach skoro do odpalenia sprawnego silnika wystarcza wlasnie taka mini bateryjka jak z malucha?
-
lukas 78

- Posty: 1716
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
- Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
Post
autor: lukas 78 » czw mar 10, 2011 9:53 am
bo może kolegom trafiły się jakies inne centry może z Chin....

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » pn mar 14, 2011 6:54 pm
ppxt pisze:Kajen pisze:Jaka by nie była cena to i tak nie warto bo to centra...

dokladnie. zdecydowanie odradzam. i juz nie chodzi nawet o to czy dobra czy nie tylko o podejscie firmy do klienta. najciekawsze jest to ze varte g8 kupilem taniej niz ta zasrana centre

Co z tą vartą ? Jakas sensowna jest ?
-
Heilsberg

- Posty: 492
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Post
autor: Heilsberg » pn mar 14, 2011 10:14 pm
ppxt pisze:Heilsberg pisze:A ja mam trzy lata dwie Centry 100 Ah i nic się nie dzieje, mrozy, nie mrozy. Cuda czy fart?
dwie w jednym wozku, tak? no to masz jakby nie patrzec 200Ah. ja przez dwa dni jezdzilem i odpalalem na kilkunastoletnim aku z uno 36Ah wiec mozesz spokojnie zalozyc ze te twoje dwie centry lacznie moga miec wlasnie tyle, wiec ja bym sie tak nie cieszyl
a swoja droga po jaka cholere wozic 50kg w akumulatorach skoro do odpalenia sprawnego silnika wystarcza wlasnie taka mini bateryjka jak z malucha?
Jeździłeś latem? To się nie dziwię. Przyjedź do mnie jak będzie - 34 jak w zeszłym roku, postaw wóz na parę dni i weź ten 36Ah, przyda się za stołek. A moje Centry mają sporo więcej niż 36Ah, nie martw się o to.
Co do wagi to równie dobrze po co wozić zapas? Lepiej komórkę.
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » pn mar 14, 2011 10:55 pm
Kajen pisze:ppxt pisze:Kajen pisze:Jaka by nie była cena to i tak nie warto bo to centra...

dokladnie. zdecydowanie odradzam. i juz nie chodzi nawet o to czy dobra czy nie tylko o podejscie firmy do klienta. najciekawsze jest to ze varte g8 kupilem taniej niz ta zasrana centre

Co z tą vartą ? Jakas sensowna jest ?
sensowna. kreci rozrusznikiem na ucho z poltora raza szybciej niz tamta zasrana centra.
kupilem w ic. od razu spytalem co jesli sie zdupcy. facio powiedzial ze daja zastepczy a po paru dniach wymiana na nowy.
polecam tez kupowac w norauto. od razu daja nowy. tylko ze ta varta u nich kosztuje 760 zeta.
-
Richat
-

- Posty: 123
- Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:36 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Richat » pt mar 08, 2013 1:37 am
nie wiem jak w 2.5 ze sterownikiem, ale w 2.8 brak ładowania = spalone swiece
Jeep XJ '92 4.0 umarł
Pajero II '97 3.5 V6
Pajero II '99 2.8 TDI
Toyota LC Prado '07 dupowóz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości