Pajero I łożyska przód
Moderator: Kosiarz
Pajero I łożyska przód
Witam
Mam do wymiany przednie łożyska w Pajero I. Jest to moje pierwsze auto tego typu
Trochę nas przeraża rysunek tego całego systemu w przednich kołach. Co przejrzeć przy okazji i na co zwrócić uwagę przy składaniu tego do kupy?
Mam do wymiany przednie łożyska w Pajero I. Jest to moje pierwsze auto tego typu
Trochę nas przeraża rysunek tego całego systemu w przednich kołach. Co przejrzeć przy okazji i na co zwrócić uwagę przy składaniu tego do kupy?
Re: Pajero I łożyska przód
Zwróć uwagę na kolejność rozkładania, np zamontowanie mosiężnej podkładki odwrotnie ( obrócenie jej o 180 stopni ) będzie skótkowalo nie możliwością zamontowania pierścienia segera.
Jeśli bazujesz na zestawie naprawczym piasty koła to wiedz o tym, że zawiera on dwa łożyska stożkowe i jeden uszczelniacz a może mieć do wymiany łożysko igiełkowe na półosi ( lub je uszkodzisz przy wyjmowaniu ). Nie kupuj tanich łożysk tanich zestawów naprawczych np: BTA
Jeśli bazujesz na zestawie naprawczym piasty koła to wiedz o tym, że zawiera on dwa łożyska stożkowe i jeden uszczelniacz a może mieć do wymiany łożysko igiełkowe na półosi ( lub je uszkodzisz przy wyjmowaniu ). Nie kupuj tanich łożysk tanich zestawów naprawczych np: BTA
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Pajero I łożyska przód
dzięki, nie ma objawów usterki łożysk półosi ale sprawdzę dostępność na wszelki wypadekEskapada pisze:Zwróć uwagę na kolejność rozkładania, np zamontowanie mosiężnej podkładki odwrotnie ( obrócenie jej o 180 stopni ) będzie skótkowalo nie możliwością zamontowania pierścienia segera.
Jeśli bazujesz na zestawie naprawczym piasty koła to wiedz o tym, że zawiera on dwa łożyska stożkowe i jeden uszczelniacz a może mieć do wymiany łożysko igiełkowe na półosi ( lub je uszkodzisz przy wyjmowaniu ). Nie kupuj tanich łożysk tanich zestawów naprawczych np: BTA
Re: Pajero I łożyska przód
Torrington b-2012 to jest to łozysko igiełkowe. Co sprawdzic jeszcze ? No przeguby, sworznie, koncowki drązkow, elementy gumowe zawieszenia, oleje, krzyrzaki, wspornik ukladu kierowniczego, ilosc rdzy na ramie, amortyzatory... to tak z grubsza 

Re: Pajero I łożyska przód
po co sie meczyc skoro pewno na bank wyrypane wsioKajen pisze:Co sprawdzic jeszcze ? No przeguby, sworznie, koncowki drązkow, elementy gumowe zawieszenia, oleje, krzyrzaki, wspornik ukladu kierowniczego, ilosc rdzy na ramie, amortyzatory... to tak z grubsza

Re: Pajero I łożyska przód
NIe do konca ale faktycznie gorny sworzen przed wymianą losysk to mogłby kupic bo nie ciekawie widze tą wymiane bez zdejmowania zwrotnicy. Dol jakos pusci, cztery sruby da sie wyciągnac ale gorny to mozna latwo rozwalic... I warto miec w zapasie. I warto tez zapakowac tam koyo.
Re: Pajero I łożyska przód
Kajen pisze:NIe do konca ale faktycznie gorny sworzen przed wymianą losysk to mogłby kupic bo nie ciekawie widze tą wymiane bez zdejmowania zwrotnicy. Dol jakos pusci, cztery sruby da sie wyciągnac ale gorny to mozna latwo rozwalic... I warto miec w zapasie. I warto tez zapakowac tam koyo.
masz jakies problemy z wyjeciem sworznia z zwrotnicy







Re: Pajero I łożyska przód
Ja ? Nie, juz nie, akurat cały przedni zawias robie w jeden wieczor, jak potrzeba 
EDIT:
Ale kolega od łozysk moze miec, przeciez jeszcze nigdy tego nie robil. A jak bedzie kupowal wujowe zamienniki to nauczy sie to robic szybko tak jak ja

EDIT:
Ale kolega od łozysk moze miec, przeciez jeszcze nigdy tego nie robil. A jak bedzie kupowal wujowe zamienniki to nauczy sie to robic szybko tak jak ja

Re: Pajero I łożyska przód
wybic sworzen ze zwrotnicy to 5 min pracy malego mlotka bez zadnych strat w sprzecie.
napisz mi lepiej czy da rade wyjac poloske bez odpinania dolnego sworznia, bo juz nie pamietam a poszly sie ebac mieszki karwa...(lewa poloska)
napisz mi lepiej czy da rade wyjac poloske bez odpinania dolnego sworznia, bo juz nie pamietam a poszly sie ebac mieszki karwa...(lewa poloska)
Re: Pajero I łożyska przód
oczywiście, że się - szlifierką kontowądrut pisze:wybic sworzen ze zwrotnicy to 5 min pracy malego mlotka bez zadnych strat w sprzecie.
napisz mi lepiej czy da rade wyjac poloske bez odpinania dolnego sworznia, bo juz nie pamietam a poszly sie ebac mieszki karwa...(lewa poloska)

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Pajero I łożyska przód
to jakas bankowa odmiana szlifierki jest ?Eskapada pisze:oczywiście, że się - szlifierką kontowądrut pisze:wybic sworzen ze zwrotnicy to 5 min pracy malego mlotka bez zadnych strat w sprzecie.
napisz mi lepiej czy da rade wyjac poloske bez odpinania dolnego sworznia, bo juz nie pamietam a poszly sie ebac mieszki karwa...(lewa poloska)




czy chodzi o jakies inne konto ?




Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość