
w srodku sa lozyska toczne.
japoncy do dzisiaj nie stworzyli trwalego wspornika do swoich szrotow

Moderator: Kosiarz
to ciekawe co piszesz. w takim razie bedziesz musial wywalic te ktore masz w kolumnie kierowniczej.N2O pisze:Łożyska toczne, to raczej niezbyt udany pomysł we wsporniku w którym wałek obraca się pewnie mniej niż 90 stopni.
przeciętna kolumna wykonuje około 3 obroty (najczęściej) od jednego do drugiego skrajnego położeniadrut pisze:to ciekawe co piszesz. w takim razie bedziesz musial wywalic te ktore masz w kolumnie kierowniczej.N2O pisze:Łożyska toczne, to raczej niezbyt udany pomysł we wsporniku w którym wałek obraca się pewnie mniej niż 90 stopni.
Eskapada pisze:Drucik ile ty jeszcze założysz tematów dotyczący owego wspornika - przy..łeś się w głowę nim czy co, że tak Ci za skórę zalazł
![]()
Auto idealne trzeba sobie zbudować samemu a każdy fabryczny produkt ma swoje wady i zalety i czas już przestać zaśmiecać dział Mitsubishi kolejnymi debilnymi tematami na temat wspornika wspornika - albo kontynuuj swoje gorzkie żale w jednym ze swoich tematów albo pisz w towarzyskich. Jak ktoś będzie miał naprawdę problem ze wspornikiem na na pewno to wyszukiwarki nie pisze haseł ruskie japońcy itp...
![]()
A działowi Mitsubishi przydał by się drugi moderator mający więcej czasu i cierpliwości aby ogarnąć tą tematyczna anarchie i chaos
nie ma problemu, moge się tym zająćEskapada pisze:(...)A działowi Mitsubishi przydał by się drugi moderator mający więcej czasu i cierpliwości aby ogarnąć tą tematyczna anarchie i chaos
przecietna kolumna kierownicza wykonuje dokladnie tyle samo obrotu co wspornik pracujacy w jej ukladzie, drogi kolegopolaff pisze:przeciętna kolumna wykonuje około 3 obroty (najczęściej) od jednego do drugiego skrajnego położeniadrut pisze:to ciekawe co piszesz. w takim razie bedziesz musial wywalic te ktore masz w kolumnie kierowniczej.N2O pisze:Łożyska toczne, to raczej niezbyt udany pomysł we wsporniku w którym wałek obraca się pewnie mniej niż 90 stopni.
przepraszamEskapada pisze:Drucik ile ty jeszcze założysz tematów dotyczący owego wspornika - przy..łeś się w głowę nim czy co, że tak Ci za skórę zalazł
![]()
kolumna kierownicza wykonuje tyle obrotów ile napisałem i nie zamierzam Ci tego udowadniać - poczytaj :drut pisze:
przecietna kolumna kierownicza wykonuje dokladnie tyle samo obrotu co wspornik pracujacy w jej ukladzie, drogi kolego![]()
na drugi raz pomysl zanim cos napiszesz![]()
Balu-Balu pisze: Oczywiście tej z wąsem.![]()
link nie pyci.bilans pisze:https://picasaweb.google.com/lh/photo/6 ... directlink
czy to wg . ciebie jest przekładnia czy kolumna kierownicza ..???
bo sie kurna jakoś dogadać nie możemy ...
to jest drazek kolumny kierowniczej - steering column shaft. jeszcze jakies pytania?
polaff pisze:Balu-Balu pisze: Oczywiście tej z wąsem.![]()
jak bez wąsa jest to też
Wytłumaczcie tamu gamoniowi bo ja już nie mam pomysłu jak najmądrzejszemu na forum wyjaśnić, zaraz z maglownicą i bendiksem wysprzęglika tu wyskoczy!
Do pajero to może i nie stworzyli. W takiej vitarze na ten przykład nic się nie dzieje ze wspornikiem. Raz na 15 lat trzeba tylko tulejkę wymienić.drut pisze: japoncy do dzisiaj nie stworzyli trwalego wspornika do swoich szrotow
Po naszemu steering box to przekładnia kierownicza. A ci, którzy mówią kolumna, mówią też tłoczki na zaciski a na tłoczki mówią cylinderki.drut pisze:to jest steering box. po naszemu niektorzy mowia przekladnia a inni kolumna.
kozioU pisze:
Po naszemu steering box to przekładnia kierownicza. A ci, którzy mówią kolumna, mówią też tłoczki na zaciski a na tłoczki mówią cylinderki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości