Strona 1 z 1

Pogadałbym o PIII :)

: pt wrz 02, 2011 11:23 am
autor: kra
Dawno nie zaglądałem na to forum :oops: .
Natomiast zainteresowałem się ostatnio Pajero III Długim.
Niestety sam użytkuję tylko Explorera (którego znam już dość dobrze ;P - natomiast Pojarek nihuhu).
Czy jest ktoś z Was z okolic Głogów-Lubin z PIII i byłbym chętny na małe spotkanko?
Nie ma to jak pogaworzyć z właścicielem - fanem :) aby lepiej poznać to auto.
W każdym razie dzięki z góry, jeśli się odezwiecie, a jak się nie odezwiecie :)21 to też luzik. :)16

Pozdrawiam wszystkich krewnych i znajomych Pojarek oraz Explorerów :D .

Re: Pogadałbym o PIII :)

: pt wrz 02, 2011 12:59 pm
autor: Eskapada
Przyjedz do Wrocławia ( daleko nie masz ) przejedziesz się kilkoma autami i pogadasz kilkoma wieloletnimi użytkownikami

Re: Pogadałbym o PIII :)

: sob wrz 03, 2011 8:39 am
autor: Mikrusek
To się będzie nazywało "kubeł zimnej wody" :D

Re: Pogadałbym o PIII :)

: sob wrz 03, 2011 11:20 pm
autor: freelander.
Mikrusek pisze:To się będzie nazywało "kubeł zimnej wody" :D

Dlaczego? Slyszalem wiele dobrych opini na temat PIV, czyzby PIII to jakas nieudana konstrukcja? ;)

Re: Pogadałbym o PIII :)

: ndz wrz 04, 2011 6:19 am
autor: DamnIt!
No pewnie że nieudana :)21 - ale za to duster to jest dopiero wypas :)21

Re: Pogadałbym o PIII :)

: ndz wrz 04, 2011 8:24 am
autor: gebels
DamnIt! pisze:No pewnie że nieudana :)21 - ale za to duster to jest dopiero wypas :)21

:)2 :)23

Re: Pogadałbym o PIII :)

: czw wrz 08, 2011 7:16 am
autor: Ironcruz
a jak jest z tym silnikiem 3.2 DID? moc i moment ma niezły w dobrym zakresie obrotów - a jak z żywotnością? I dlaczego pajero waży aż 2,2 tony skoro ma uniframe'a? Da się go jakoś odciążyć - ma mitsu jakieś elementy zbędne?

Re: Pogadałbym o PIII :)

: czw wrz 08, 2011 8:32 am
autor: Kabal
Ironcruz pisze: I dlaczego pajero waży aż 2,2 tony skoro ma uniframe'a?
Podłużnice w tym uniframe są masywniejsze niż klasyczna rama w PII, które też do lekkich nie należy.

Re: Pogadałbym o PIII :)

: czw wrz 08, 2011 9:36 am
autor: Eskapada
Kabal pisze:
Ironcruz pisze: I dlaczego pajero waży aż 2,2 tony skoro ma uniframe'a?
Podłużnice w tym uniframe są masywniejsze niż klasyczna rama w PII, które też do lekkich nie należy.
:)2

Wczoraj wjechałem na wagę ( Centrostal Wrocław ) Pajero III ze zderzakiem ARB wyciągarką, aluminiowymi osłami podwozia, aluminiowym bagażnikiem i parą innymi gadżetami i wszyło 2.698 KG

Zawsze mówiłem, że Pajero Patrolowi dorównuje

:)21

Re: Pogadałbym o PIII :)

: czw wrz 08, 2011 1:20 pm
autor: Mikrusek
Jakby za kierownicą siedział prawdziwy offrołder, a nie jego szczupła imitacja to i Patrola by przegonił :P

Re: Pogadałbym o PIII :)

: pt wrz 09, 2011 7:41 am
autor: Ironcruz
Eskapada pisze:Wczoraj wjechałem na wagę ( Centrostal Wrocław ) Pajero III ze zderzakiem ARB wyciągarką, aluminiowymi osłami podwozia, aluminiowym bagażnikiem i parą innymi gadżetami i wszyło 2.698 KG

Zawsze mówiłem, że Pajero Patrolowi dorównuje

:)21
:o

Wow: no dobra masy nie oszukamy ani nie uszczuplimy, można tylko ograniczyć utycie auta.
A wracając do silnika? Ile pali i jak z żywotnością turbiny, czy tez tutaj występuje problem delikatnych głowic?

Re: Pogadałbym o PIII :)

: pt wrz 09, 2011 5:57 pm
autor: Mikrusek
13 l/100 - przynajmniej w moim przypadku. Przy ślimaczeniu się po wertepach podchodzi pod 15l/100
żywotny to chyba jest (samochód jako całość), skoro po moich przygodach jest na chodzie :P