Witam,
Czy ktoś mial podobny problem. Silnik w pajero II z '96 v6 3.0 po nagrzaniu się nie schodzi z wysokich obrotów - 2000 - 2500
lub faluje. Na zimnym ma normalne obroty jak wcześniej. Po odłączeniu przepływomierza obroty są podwyższone, ale stałe - okolo 1000
Podejzewam przepływomierz - ale może też silnik krokowy lub czujnik położenia przepustnicy. Co wymienić? - niestety był problem z podlączeniem do komputera, więc trzeba troche działać na "czuja"
Pajero II - 3.0 V6 - problem z wysokimi obrotami silnika
Moderator: Kosiarz
Re: Pajero II - 3.0 V6 - problem z wysokimi obrotami silnika
Może też być walnięty czujnik temperatury ( nie mylić z tym od tablicy przyrządów) - padnięty może dawać info do kompa że silnik jest cały czas zimny i stąd obroty - to moja luźna koncepcja.
Pozdro
Pozdro
Arturos Pajeros
Re: Pajero II - 3.0 V6 - problem z wysokimi obrotami silnika
Problemy typowe z opla vectry - najczęstsze przyczyny
- brudny, zabrudzony silnik krokowy
- pękniety kolektror wydechowy, nieszczelność w wydechu, przed sondą lambda
- nieszczelność w układzie dolotowym, czyli lewe powietrze w dolocie.
- walnięta sonda lambda
- brudny, zabrudzony silnik krokowy
- pękniety kolektror wydechowy, nieszczelność w wydechu, przed sondą lambda
- nieszczelność w układzie dolotowym, czyli lewe powietrze w dolocie.
- walnięta sonda lambda
Misiek II 92 LPG - daje rade
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości