Pajero II - 3.0 V6 - problem z wysokimi obrotami silnika

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

leśny
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 5:29 pm

Pajero II - 3.0 V6 - problem z wysokimi obrotami silnika

Post autor: leśny » śr wrz 07, 2011 4:15 pm

Witam,

Czy ktoś mial podobny problem. Silnik w pajero II z '96 v6 3.0 po nagrzaniu się nie schodzi z wysokich obrotów - 2000 - 2500
lub faluje. Na zimnym ma normalne obroty jak wcześniej. Po odłączeniu przepływomierza obroty są podwyższone, ale stałe - okolo 1000

Podejzewam przepływomierz - ale może też silnik krokowy lub czujnik położenia przepustnicy. Co wymienić? - niestety był problem z podlączeniem do komputera, więc trzeba troche działać na "czuja"

artmit
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 25, 2008 9:38 pm

Re: Pajero II - 3.0 V6 - problem z wysokimi obrotami silnika

Post autor: artmit » śr wrz 07, 2011 7:11 pm

Może też być walnięty czujnik temperatury ( nie mylić z tym od tablicy przyrządów) - padnięty może dawać info do kompa że silnik jest cały czas zimny i stąd obroty - to moja luźna koncepcja.
Pozdro
Arturos Pajeros

Awatar użytkownika
malosc
 
 
Posty: 228
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 2:20 am
Lokalizacja: Warszawa - Krasnik

Re: Pajero II - 3.0 V6 - problem z wysokimi obrotami silnika

Post autor: malosc » śr wrz 07, 2011 7:35 pm

Problemy typowe z opla vectry - najczęstsze przyczyny
- brudny, zabrudzony silnik krokowy
- pękniety kolektror wydechowy, nieszczelność w wydechu, przed sondą lambda
- nieszczelność w układzie dolotowym, czyli lewe powietrze w dolocie.
- walnięta sonda lambda
Misiek II 92 LPG - daje rade

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości