Strona 1 z 1
Mosty pajero I motał ktos??
: ndz wrz 11, 2011 7:21 pm
autor: guzik1125
mam pytanie bo szukałem ale nie mogłem znalesc. Wiec czy do pajero mozna włozyc mosty od toyoty 70 bez wiekszych ingerencji w konstrukcje.. Lub od jakiegos innego auta ze sztywnym mostem??
Re: Mosty pajero I motał ktos??
: ndz wrz 11, 2011 8:12 pm
autor: ernil
Po co?
Re: Mosty pajero I motał ktos??
: ndz wrz 11, 2011 8:40 pm
autor: Zbowid
Można, nawet ktos na forum takie miał i jęździł. Dawno temu jak miałem Miśka to miałem okazję kupić... Takie rzeczy robił chyba @Skiter
Re: Mosty pajero I motał ktos??
: ndz wrz 11, 2011 9:15 pm
autor: ernil
Ponawiam pytanie po co?

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: ndz wrz 11, 2011 9:24 pm
autor: Zbowid
On się nie pyta: Po co? , tylko czy się da

To tak jak z tym palcem: czy da się odciąć małego palca drzwiami od malucha

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: ndz wrz 11, 2011 11:51 pm
autor: bazylisek
Re: Mosty pajero I motał ktos??
: pn wrz 12, 2011 5:56 am
autor: Eskapada
ernil pisze:Ponawiam pytanie po co?

Bo dobry pomysł jest
Gdyby Mitsubishi Pajero I i II było fabrycznie produkowane ze sztywnym mostem byłby to prawdopodobnie najlepsze auto fabryczne. W przypadku dwójki auto miałoby dwa dobre proste nie jebliwe diesle do wyboru, doskonały silnik benzynowy V6 3.0 oraz V6 3.5 , centralny mechanizm różnicowy ( Super Select ) automatycznie skrzynie biegów, przełożenia w mostach do 5.29 ( znoszących opony 35 cali ) fabryczne blokady w tylnych mostach, 3 podstawowe wersje nadwoziowe ( Cabrio 3D, 5D) oraz doskonałe wyposażanie wewnętrzna. Czy Defender to wszystko może zaoferować

( raczej nie ) Czy Toyoty z serii 7 to mogą zaoferować ( raczej nie

) Czy Wrangler Patrol no raczej też nie....
Bo dobry pomysł jest.
Żeby całość miała sens to trzeba kupić most tylny z blokadą mechanizmu różnicowego do Pajero II z przełożeniami 4.875 bo między innymi takie mają Toyoty lub najlepiej ale znacznie drożej most od Pajero z 5.29 + wzmocniony atak z talerzem ( 5.29 do mostu do Toyoty ) z Yukon Gear & Axle. Do tego trzeba wymienić reduktor na Super Select z II ( bo ma mocniejszy łańcuch ).
W tedy będziesz miał dobre auto do turtyska i paru rajdów w klasie advance. Bo do terenu to puki co Kufel zbudował dobre auto
ernil pisze:Ponawiam pytanie po co?

Ernil ma racje, po co

koszt motania wyjdzie minimum 5, bo za sam most z zawrotnicami trzeba zapłacić koło 3 tys + robota dwie sprzężny i dwa amortyzatory, polibusze itp. Jak będziesz chciał zrobić od razu 4 calowy lift, przełożenia 5.29 reduktor od Pajero II to koszt motania wyjdzie na poziomie 15 tys. Toyotę z serii 7 kupisz już za 10 tys z fabrycznie zamontowanymi dwoma mostami. Jak Toyota nie będzie miała fabrycznej blokady mostów to kupisz sobie używany most od Pajero II ( za 300 zł ) i wstawisz go bez problemu do Toyoty.

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: pn wrz 12, 2011 8:31 pm
autor: guzik1125
Eskapada pisze:Ponawiam pytanie po co?
tak ja pisze Eskapada bo to by było super auto w teren ..
Re: Mosty pajero I motał ktos??
: pn wrz 12, 2011 9:29 pm
autor: Kajen
[quote="Eskapada"][/quote]
Bartku, przypomniało mi się, ze kiedyś wklejałeś tu na forum bardzo ciekawe zdjęcie kitu do pajero, który wyglądał jak zwolnice aczkolwiek nimi nie był, bo nie zwalniało (chyba) ale poprawiało prześwit. Masz to jeszcze gdzieś na kompie ?
Się usmiechnę nawet ładnie

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: pn wrz 12, 2011 9:51 pm
autor: Qbartx
Eska, w j7 masz tez glowke tylna z blokada oryginal, automat oryginal, klime nawet. 3d dlugie, krotkie, bushtaxi, 5d. Nie idealizuj tak tego pahero wiec

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: wt wrz 13, 2011 8:17 pm
autor: ernil
guzik1125 pisze:Eskapada pisze:Ponawiam pytanie po co?
tak ja pisze Eskapada bo to by było super auto w teren ..
Ale takie auta już istnieją i nazywają się zupełnie inaczej i są o niebo lepsze pod każdym względem. A jak razi Cię znaczek na masce to przeklej sobie trzy diamenty do czegoś sensownego. Operacja za 20zł i szansa, że nie zrobisz nikomu krzywdy wzrasta drastycznie.
Re: Mosty pajero I motał ktos??
: wt wrz 13, 2011 8:46 pm
autor: DamnIt!
Qbartx pisze:Eska, w j7 masz tez glowke tylna z blokada oryginal, automat oryginal, klime nawet. 3d dlugie, krotkie, bushtaxi,[...]
No dobra, ale w którym miejscu są smoki? I rycerze?
Re: Mosty pajero I motał ktos??
: wt wrz 13, 2011 8:54 pm
autor: Zbowid
W bajkach

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: wt wrz 13, 2011 9:01 pm
autor: DamnIt!
No właśnie

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: wt wrz 13, 2011 9:03 pm
autor: Qbartx
DamnIt! pisze:Qbartx pisze:Eska, w j7 masz tez glowke tylna z blokada oryginal, automat oryginal, klime nawet. 3d dlugie, krotkie, bushtaxi,[...]
No dobra, ale w którym miejscu są
smoki? I
rycerze?
Tu sa, sam pisze i nie widzi
A merytorycznie lj78 glowka z blokada tyl 5d automat, klima i np 3.0 td.
Hzj 70/3 4.2 springi przod resor tyl,opcjonalnie 2 blokady zalaczane linka, wersje z klima
Pisac dalej?
Smiki i rycerzy zostaw dla siebie

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: wt wrz 13, 2011 9:18 pm
autor: DamnIt!
Ja bardzo lubię i cenię prawdziwe Toyoty 4x4(bo te suvy w rodzaju J9 czy J12 to jest jakiś żart na ich tle). Problem w tym, że opisane przez Ciebie konfiguracje występują równie często jak smoki&rycerze - a jeśli już się jakieś bush taxi trafi to kosztuje jakieś niewyobrażalne sumy. Nie zmienia to faktu, że HZJ73 to druga pozycja na mojej liście życzeń na przyszły samochód

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: wt wrz 13, 2011 9:47 pm
autor: Qbartx
Przecie 5d automat z blokada to najbardziej popularna tojka u brytoli
Co do hzj to bylo kilka na allegro jeszcze niedawno.
Hzj' em bym sie nie podniecal tak bo to nastepne auto do wszystkiego i do niczego :/
Ciezki klamor duzo mniej sprawny w terenie od zwyklej lj70 a zbyt drezynowaty i malo pojemny na dalsze wypady.
Co by nie powiedziec to wszystkie toyoty serii 7 charakteryzuje niezajebliwosc

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: wt wrz 13, 2011 10:00 pm
autor: selim
to, ile satelit mają mosty w pahero ?
z mitasubishi -to mi się krótka jedynka podoba
stoi fajna na allegro
może se kiedyś zamiast rakiety - takie coś kupie
Re: Mosty pajero I motał ktos??
: wt wrz 13, 2011 10:51 pm
autor: gebels
selim pisze:to, ile satelit mają mosty w pahero ?
z mitasubishi -to mi się krótka jedynka podoba
stoi fajna na allegro
może se kiedyś zamiast rakiety - takie coś kupie
tylne 4 mają a przednie nie wiem nie rozbierałem
Re: Mosty pajero I motał ktos??
: śr wrz 14, 2011 3:22 am
autor: DamnIt!
Qbartx pisze:Przecie 5d automat z blokada to najbardziej popularna tojka u brytoli
Co do hzj to bylo kilka na allegro jeszcze niedawno.
Hzj' em bym sie nie podniecal tak bo to nastepne auto do wszystkiego i do niczego :/
Ciezki klamor duzo mniej sprawny w terenie od zwyklej lj70 a zbyt drezynowaty i malo pojemny na dalsze wypady.
Co by nie powiedziec to wszystkie toyoty serii 7 charakteryzuje niezajebliwosc

Miałem okazję parę km HZJtem zrobić - pasuje mi idealnie i do moich celów starcza jak najbardziej. Masa to kwestia przyzwyczajenia

Re: Mosty pajero I motał ktos??
: śr wrz 14, 2011 5:08 am
autor: Adas
selim pisze:to, ile satelit mają mosty w pahero ?
z mitasubishi -to mi się krótka jedynka podoba
stoi fajna na allegro
może se kiedyś zamiast rakiety - takie coś kupie
przednie i tylne są 4 satelitowe, są też przednie 2 satelitowe.
Co do porównania blokady oryginalnej Miska i Toyoty to blokada Toyoty to kpina, no i ten ręczny w toyotach z linkami od tylu w niektórych wersjach.
Re: Mosty pajero I motał ktos??
: śr wrz 14, 2011 6:07 am
autor: Mroczny
DamnIt! pisze:Ja bardzo lubię i cenię prawdziwe Toyoty 4x4(bo te suvy w rodzaju J9 czy J12 to jest jakiś żart na ich tle). Problem w tym, że opisane przez Ciebie konfiguracje występują równie często jak smoki&rycerze - a jeśli już się jakieś bush taxi trafi to kosztuje jakieś niewyobrażalne sumy. Nie zmienia to faktu, że HZJ73 to druga pozycja na mojej liście życzeń na przyszły samochód

to co jest pierwszym?
hzj fajny - a jak resor nie jest wadą to nawet bardzo fajny