Strona 1 z 2
Pytania odnośnie L200
: ndz wrz 25, 2011 6:00 pm
autor: tomek.p
Witam.
Posiadam L200 z roku 1995.
Mam do was dwa pytania:
Chciałbym włożyć w zawieszenie polibusze. Czy do mojego auta będzie pasował taki sam zestaw polibuszy jak do Pajero 1 ?
A druga sprawa to montaż wyciągarki elektrycznej. Chciałbym zostawić oryginalny zderzak, i wyciągarkę zamontować na płycie. Czy do tego modelu występują dedykowane płyty pod wyciągarkę, czy montować na uniwersalnej?
Pozdrawiam.
Re: Pytania odnośnie L200
: śr wrz 28, 2011 8:40 pm
autor: piotr-stihl
dopiszę się coby nowego tematu nie zakładać
Jak długie są przewody hamulcowe do tyłu w L 200 ?
brak kanału i czasu dlatego pytam
jutro zamówię miedzianki zrobione w sklepie z podobnymi akcesoriami - końcówki zakują takie jak potrzeba
Re: Pytania odnośnie L200
: czw wrz 29, 2011 7:40 am
autor: rudypajero.koszalin
Polibusze będą pasować tylko częściowo, więc nie ma sensu kupować całego kompletu od p1
A płyta teoretycznie istnieje. Pod warunkiem że nie masz L200 w starej budzie bo w 95 roku L200 był wytwarzany w dwóch wersjach.
Ta powinna pasować:
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/155/11855.html
Ale jak to na koncertach życzeń za dedykację trzeba zapłacić

Re: Pytania odnośnie L200
: ndz paź 02, 2011 6:02 pm
autor: piotr-stihl
poda jakiś miły duszek gdzie szukać tematów o hamulcach w miśku L 200 [ nie robi tylny ]
szukam i nima

Re: Pytania odnośnie L200
: pn paź 03, 2011 10:14 pm
autor: Kajen
Korektor sie pewno wyburaczyl....
Ponoc idzie ominąc i nawet działa...
Re: Pytania odnośnie L200
: pn paź 03, 2011 10:37 pm
autor: lukas 78
bez korektora będzie miał poland drift

Re: Pytania odnośnie L200
: wt paź 04, 2011 2:33 am
autor: piotr-stihl
pod koniec tygodnia zerknę czy korektor nie zapowietrzony - może z niego idzie luft w resztę
Re: Pytania odnośnie L200
: wt paź 04, 2011 6:42 pm
autor: Eskapada
piotr-stihl pisze:pod koniec tygodnia zerknę czy korektor nie zapowietrzony - może z niego idzie luft w resztę
masz pneumatyczne hamulce

Re: Pytania odnośnie L200
: śr paź 05, 2011 12:42 am
autor: piotr-stihl
jakie tam pneumatyczne - możliwe że powietrze siedzi gdzieś w układzie i dlatego cuda się dzieją

Re: Pytania odnośnie L200
: śr paź 05, 2011 5:50 am
autor: DamnIt!
Pneumatyczne hamulce się nie zapowietrzają

Re: Pytania odnośnie L200
: śr paź 05, 2011 8:23 am
autor: rudypajero.koszalin
DamnIt! pisze:Pneumatyczne hamulce się nie zapowietrzają

Ta, są permanentnie zapowietrzone

Re: Pytania odnośnie L200
: śr paź 05, 2011 6:36 pm
autor: piotr-stihl
Loży już dziękuję
może coś wreszcie ktoś doradzi gdzie może być wina [ może przez niemożność odpowietrzenia lewego przodu - urwany odpowietrznik ? ]
Re: Pytania odnośnie L200
: śr paź 05, 2011 9:59 pm
autor: lukas 78
spróbuj rozruszać korektor tak jak pisał kajen a ten zacisk z przodu odluftuj odkręcejąc przewód , może masz syf w układzie zamiast płynu
Re: Pytania odnośnie L200
: śr paź 05, 2011 10:49 pm
autor: Kajen
I kup wykrętaki.
I wymien odpowietrznik.

Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 1:29 am
autor: piotr-stihl
dzięki
płyn nowy
wykrętakiem pójdzie ?
Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 5:11 am
autor: Kajen
Powinno ale musisz rozwiercic otwór pod konkretny wymiar.
Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 6:38 am
autor: PiRoman
piotr-stihl pisze:...wykrętakiem pójdzie ?
Nie, ale będziesz miał świadomość że zrobiłeś wszystko co w Twojej mocy...
Zasick na stół, wiertło i dłubanie albo gwintownik maszynowy, ale z tego co pamiętam, to tam jakiś "gupi" gwint był.
Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 7:37 am
autor: rudypajero.koszalin
Nie głupi tylko M10x1. Wszystkie odpowietrzniki taki mają (i przewody hamulcowe). Odpowietrznik będzie pasował nawet z golfa.
Wywiercić, przegwintować, wkręcić nowy. Jak nie odpowietrzysz przednich hamulców to w korektorze siły hamowania z tyłu na ramie będzie bąbelek i tył nie będzie hamować. Korektor też ma odpowietrznik, tam też trzeba zajrzeć. Korektor łączy przód z tyłem na zasadzie sprzężenia zwrotnego - nie ma ciśnienia z przodu tył nie hamuje.
Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 9:27 am
autor: PiRoman
No, mówię ze gupi...

ewentualnie odpowietrz to przewodem, powinno sie udać bez większego problemu. Ale to działanie "raczej" doraźne...
Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 12:05 pm
autor: lukas 78
tak czy siak czeka cię dłubanina z tym wierceniem to ostrożnie bo jak pójdziesz za głęboko to zacisk na smietnik , wykrętakiem mozna spróbować ale nie jakimś z marketu bo to kicha jak się urwie w środku to niczym tego nie ruszysz ale i tak szukaj nowego zacisku bo na 80 % nic z tego
ja to bym sobie wszystkie przewody przy okazji zmienił od a do z
jesli masz ABS to odpowietrzać trzeba na zapalonym motorze
mam coś takiego i od czasu do czasu coś wykręci
http://allegro.pl/kpl-wykretaki-do-zerw ... 76767.html
Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 4:05 pm
autor: piotr-stihl
wreszcie konkretne podpowiedzi
tak myślałem że siedzi gdzieś powietrze - to się śmiali jak napisałem że w korektorze może
teraz już wiem co należy zrobić
z abs-em nie wiedziałem że trzeba na zapalonym
dzięki
teraz tylko znaleźć czas
Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 4:31 pm
autor: lukas 78
powinien być przynajmniej włączony zaplon żeby zawory w pompie ruszyły
powodzenia
Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 7:54 pm
autor: piotr-stihl
podpalę chyba to francowate L 200
raz tył hamuje a wiele razy nie - odpowietrzyłem wszystko , na zapalonym zgaszonym
podejrzewam serwo i/lub pompę bo i przodu mi nie załącza - wcześniej załączało,czasem [ ale z nim to już całkiem dla mnie czarna magia ]
nie ma jak było suzuki v6 - tam 2 wajchy i musiało wsio działać
tu wężyki , sryki i inne dziadostwo

Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 8:07 pm
autor: lukas 78
vitarowskie v6 też miało swoje wady np łańcuchy rozrządu
spokojnie dojdziesz
co do przodu to nie wiem jak jest w l200 ale w pajero masz załączany przód podciśnieniem i odpowiadają za to 2 zawory które są na prawym nadkolu pod maską ewentualnie sprawdź wspominane wężyki do tych zaworków i do siłownika przy przednim moście
co do hamulców to musisz coś mieć z korektorem i tu trzeba szukać raczej takie moje zdanie
jakbyś miał serwo padnięte to pedał byłby cały czas twardy. Mozesz sprawdzić -przed odpaleniem naciśnij kilka razy hamulec aż stwarnieje(bez skojarzeń

) a później trzymając dajej nogę na hamulcu odpal mitsu. Jak pedał zrobi się miękki i pójdzie do dołu to serwo jest ok.
Re: Pytania odnośnie L200
: czw paź 06, 2011 8:16 pm
autor: piotr-stihl
zaworki wyjęte- na aku cykały , wężyki sprawdzone , gdzie ten siłownik

???????????
serwo na zgaszonym twardnieje , jak odpalę mięknie
korektor odpowietrzałem
i raz na 5 -10 prób hamulców działa poprawnie [ próby na szlakówce ] jutro kolejny raz ten korektor sprawdzę
i poszukam tego siłownika od napędów
a co to za puszka na dole ramy z dochodzącym wężykiem ?