
Zakupilem pajero igle jak to zwykle bywa widzialem nowa glowice i uszczelke wiskoza tez nowa. problem polega na tym ze na wolnych obrotach grzeje sie silnik podczas jazdy ostyga w chlodnicy jest pusto a w wyrownawczym zbiorniczku max i wypluwa plyn. Cisnienie sie robi ogromna w chlodnicy ale plyn ucieka nie pobiera ze zbiorniczka. Na korku wlewu oleju nie robi sie nagar- smietanka, jak i w wyrownawczym oczka oleju nie plywaja i nie smierdzi. Pasek jest dobrze naciagniety pompa sprawna korek od chlodnicy dobry bo mam 2 pasujace jeden z subaraka na 100% sprawny. termostat sie otwiera jak powinien. Podczas jazdy wieje gorace powietrze ale gdy tylko stane na swiatlach to zaczyna wiac zimne wraz ze wzrostem temp. silnika. Czy ktos ma pojecie dlaczego sie tak robi? Co moze byc przyczyna? Samochod jezdzi od tygodnia po majstrach i kazdy rozklada rece.
Na innym forum dostalem kontakt do Slawomira Galana w Lublinie ktory sie specjalizuje w marce 3 rombow. Zaprowadze go tam prawdopodobnie dzisiaj.
Rowniez ktos podsunal pomysl i mial podobny problem zeby przeczyscic chlodnice octem zostawic na kilka godzin i dokladnie woda wyplukac. Potem przeplukac caly uklad. Wiec zapewne jak nikt nic nie poradzi a tonacy brzytwy sie chwyta to tak zrobie.
Jesli macie jakies pomysly to wszystkie mile widziane!
Pozdrawiam