L200 urwany wężyk od tylniego mostu, do czego on służył :)

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

gacek-69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

L200 urwany wężyk od tylniego mostu, do czego on służył :)

Post autor: gacek-69 » pt lis 04, 2011 11:24 am

witam wszystkich , jak w temacie , zauważyłem dzisiaj urwany wężyk w tylnim moście a że mam trochę czasu i pogoda odpowiednia to wlazłem pod spód żeby zobaczyć z bliska to ustrojstwo co to się urwało i jako że nie jestem mechanikiem i na samochodach się dobrze nie znam ale pogrzebać się lubię to nie mam pojęcia czy jest to ważna rzecz dla działania tylnego mostu czy też nie. stąd pytanie do was , a przy okazji zauważyłem jakieś dziwne pęknięcie chyba na tylnym krzyżaku. poniżej zamieszczam zdjęcia
Obrazek Obrazek Obrazek
a na tym zdjęciu widać właśnie jakieś pęknięcie na tym chyba krzyżaku Obrazek
pozdrawiam i czekam na jakąś odpowiedź żebym wiedział czy mogę z tym jeździć czy mi się tylni most rozwali :)

Awatar użytkownika
zagaj1

Re: L200 urwany wężyk od tylniego mostu, do czego on służył

Post autor: zagaj1 » pt lis 04, 2011 11:28 am

Ten wężyk to było odpowietrzenie mostu :wink: będzie łapał tamtędy wodę, a przez to w końcu się rozwali :wink:
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

gacek-69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: gacek-69 » pt lis 04, 2011 11:37 am

czyli najlepiej było by go wymienić lub po prostu szczelnie zatkać zalać most olejem i jeździć czy tak??? a wydaje mi się że z wymianą może być problem ponieważ on zardzewiał , złamał się i jego metalowa część została w środku wężyka więc trzeba by tą metalową część dospawać do mostu i założyć z powrotem wężyk dobrze rozumiem ???? a z tym krzyżakiem czy tam wałem pękniętym to da się coś zrobić?? w sensie wymienić czy czekać aż się rozsypie w wtedy wymienić :)

Awatar użytkownika
zagaj1

Post autor: zagaj1 » pt lis 04, 2011 11:41 am