Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » czw lis 24, 2011 12:34 pm
witam mam pytanie czy skrzynia automatyczna z pajero2 podejdzie do pajero 2.5tdi z 85'
prosze o szybka odpowiedz
dzieki
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » czw lis 24, 2011 4:56 pm
jak zmienisz reduktor, wajchę, wały to podejdzie
-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » czw lis 24, 2011 7:16 pm
karwa waly myslalem ze tylko reduktor i bedzie plug&play.. Musze to jeszcze rozkminic czy warto.
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » czw lis 24, 2011 8:44 pm
Warto.
Manuale są strasznie drogie i jest ich jak na lekarstwo.
I zeby nie bylo to mam manuala...
Zapodaj sobie automat z superselectem, waly i tak bedziesz musiał rzezbic...
-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » czw lis 24, 2011 9:39 pm
a z super selektem to wydaje mi sie ze jeszcze most przedni czy nie

-
Blues_M07

- Posty: 579
- Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
- Lokalizacja: Gliwice-Paniówki
Post
autor: Blues_M07 » czw lis 24, 2011 9:52 pm
Most przedni raczej nie,bo niby dlaczego? Przeca superselect jest "tylko" mechanizmem różnicowym centralnego dyferencjału.
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » czw lis 24, 2011 9:55 pm
tez wlasnie tak siedze i mysle ze raczej nie bedzie trzeba ..
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » czw lis 24, 2011 9:57 pm
Blues_M07 pisze:Most przedni raczej nie,bo niby dlaczego? Przeca superselect jest "tylko" mechanizmem różnicowym centralnego dyferencjału.
Sprawę mostu przedniego załączanego podciśnieniowo załatwiają manualne sprzęgiełka lub stałe zabieraki. Automaty to już różnie.
-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » śr lis 30, 2011 10:40 am
dobra to jeszcze pytanie bo szukajka mnie tak wku..rwiła że nie moge juz wytrzymac od ktorego rocznika wsadzali SS do II

-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » śr lis 30, 2011 4:54 pm
guzik1125 pisze:dobra to jeszcze pytanie bo szukajka mnie tak wku..rwiła że nie moge juz wytrzymac od ktorego rocznika wsadzali SS do II

od samego początku od 91 roku.
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » śr lis 30, 2011 5:24 pm
Ha słyszałem o tym z pierwsze lata produkcji miały ES tylko które

-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » śr lis 30, 2011 8:33 pm
guzik1125 pisze:Ha słyszałem o tym z pierwsze lata produkcji miały ES tylko które

co ci sie stało z reduktorem?
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » czw gru 01, 2011 3:30 pm
ogolnie łancuch juz mialem wyciagniety a w dodatku osłona pekla i lancuch jest na wieszchu olejj wyciekł. A poza tym chcem wymienic manuala na automata z II z reduktorem SS.

-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » wt gru 06, 2011 5:03 pm
To Super Select, z automatem to chyba najlepsza możliwa konfiguracja.
-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » śr gru 07, 2011 7:02 pm
-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » sob gru 17, 2011 5:44 pm
manuala wymontowałem zabieram sie za montarz automata a tu nagle zonk!! kolo zamachowe nie pasuje do sprzegla kinetycznego i tu nasuwa sie pytanie czy sa dwa rodzaje tych kol zamachowych czy jak?? bo miało byc P&P a tu sie karawa nie da
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » sob gru 17, 2011 5:51 pm
Potrzebujesz chyba jeszcze płytę montażową do automata, w manualu miałeś pewno blaszkę 2 mm a potrzebna jest taka 8 -10 mm. Jakby co to mam ale w domu będę dopiero na święta. I żeby nie było ze hienuję to oddam za darmo. Czy koła zamachowe były różne ? Nie wiem, ale istnieje prawdopodobieństwo ze będziesz jeszcze potrzebował rozrusznika z "wystającymi" zębami.
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » sob gru 17, 2011 6:03 pm
koła zamachowe są inne na 100%
blacha między skrzynią a silnikiem u mnie jest taka sama mimo tego, że wszyscy mówili, że ma być gruba u mnie pasowało na cienkiej.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » sob gru 17, 2011 6:27 pm
Ale rozrusznik zostawileś od manuala ?
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » sob gru 17, 2011 8:10 pm
Kajen pisze:Ale rozrusznik zostawileś od manuala ?
tak, ale przeliczyłem zęby i się zgadzały. Koło zamachowe różni się tylko grubością.
Jak zakładasz automat to pamiętaj, że konwerter musisz założyć na SKRZYNIE a nie przykręcać najpierw do koła zamachowego. znam kilku geniuszy, ktorzy rozerwali skrzynię składając na siłę koło przykręcone do zamachu...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » sob gru 17, 2011 8:10 pm
aaaa blachę od Domagalskiego dostałem taką samą do awtomata jak do manuala dlatego swojej nie przełożylem..
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » wt gru 27, 2011 5:27 pm
chłopaki potrzebuje dystans do kola zamachowego ma ktorys moze bo nie moge nigdzie go dostac

tak mysle zeby dotoczyc ten dystans da sie

-
guzik1125
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Post
autor: guzik1125 » czw gru 29, 2011 9:00 am
odpowietrzenie tej skrzynki przez bagnet czy jak?
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » czw gru 29, 2011 9:05 am
jakie odpowietrzenie?
zalewasz przez bagnet dexron II do stanu i wszystko.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości