Witam dawno mnie tu nie było
pytanie brzmi: jak powinny zachowywać się kontrolki na poszczególnych biegach terenowych i czy niezaswiecenie się kontrolki zawsze oznacza uszkodzenie mechaniki.
Drugie pytanie brzmi czy PII z lusterkiem i anteną na lewym przednim błotniku zawsze oznacza przekładke z anglika? I dlaczego nie warto kupować auta po przekładce?
pozdrówka dla wszystkich miśkomanów
PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4
Moderator: Kosiarz
PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4
WD21 2,7TD
tel 609204000
GG - 506386
tel 609204000
GG - 506386
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4
Nie zawsze.
Czasami żaróweczki na wyświetlaczu się wypalają. Mi tylne koło się nie świeci, a jakoś tam się kręci.
sprawdź w jakieś dziurze, czy blokada się zapina
Czasami żaróweczki na wyświetlaczu się wypalają. Mi tylne koło się nie świeci, a jakoś tam się kręci.
sprawdź w jakieś dziurze, czy blokada się zapina

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4
[quote="Pandora"
Drugie pytanie brzmi czy PII z lusterkiem i anteną na lewym przednim błotniku zawsze oznacza przekładke z anglika? I dlaczego nie warto kupować auta po przekładce?
pozdrówka dla wszystkich miśkomanów[/quote]
Czasem może ktoś z angola błotnik kupił i tak zamontował?
Jeśli chodzi o przerobionego anglika, to nigdy nie masz pewności jak została zrobiona przekładka.
Drugie pytanie brzmi czy PII z lusterkiem i anteną na lewym przednim błotniku zawsze oznacza przekładke z anglika? I dlaczego nie warto kupować auta po przekładce?
pozdrówka dla wszystkich miśkomanów[/quote]
Czasem może ktoś z angola błotnik kupił i tak zamontował?
Jeśli chodzi o przerobionego anglika, to nigdy nie masz pewności jak została zrobiona przekładka.
GG 3597101 tel. 602-673-905
Re: PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4
Nie swiecą się kontrolki kół dolne a górne mrugają dlatego prosiłem o wyjaśnienie jak zachowują się kontrolki na poszczególnych przełożeniach.
Raczej błotnik nie był zmieniany.
Czyli chodzi tylko o to czy ktoś dobrze zrobił przekładkę a nie czy jest po przekładce?
Raczej błotnik nie był zmieniany.
Czyli chodzi tylko o to czy ktoś dobrze zrobił przekładkę a nie czy jest po przekładce?
WD21 2,7TD
tel 609204000
GG - 506386
tel 609204000
GG - 506386
Re: PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4
Sporo o kontrolkach na forum, jak poszukasz to znajdziesz, a generelnie jeśli chodzi o przód to są dwa czujniki, pierwszy przy reduktorze drugi przy osi. Po przełączeniu na 4H pierwszy się aktywuje, kontrolki zaczynają mrugac do momentu aż odpali czuknik na przedzie - czyli załączy się przód i wtedy zaczynają świecić ciągle. Skororo mrugają to albo strzelił czujnik na przedzie, albo rzeczywiście przód ci sie nie załącza, u mnie akurat czujnik poszedł. Czasy takie ze cieżko znaleźć teren na Ursynowie żeby sprawdzić czy się przód załącza 
Co do przekładki to mój gazownik przekładał jakieś pajero II, mówił że masakra w cholere spawania i drobnych przeróbek. Nie wiem jaka jest rzeczywistość, ale czytałem o przekładkach z rok temu sporo i z przepisów wychodziło na to że nie da rady zarejestrować przekładki robionej tak sobie nie w "profesjonalnym" zakładzie - potrzebne papiery jeśli przeróbka dotyczy systemów mających wpływ na bezpieczeństwo.

Co do przekładki to mój gazownik przekładał jakieś pajero II, mówił że masakra w cholere spawania i drobnych przeróbek. Nie wiem jaka jest rzeczywistość, ale czytałem o przekładkach z rok temu sporo i z przepisów wychodziło na to że nie da rady zarejestrować przekładki robionej tak sobie nie w "profesjonalnym" zakładzie - potrzebne papiery jeśli przeróbka dotyczy systemów mających wpływ na bezpieczeństwo.
Misiek II 92 LPG - daje rade
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość