PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Pandora
Posty: 393
Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4

Post autor: Pandora » ndz lis 27, 2011 7:18 pm

Witam dawno mnie tu nie było

pytanie brzmi: jak powinny zachowywać się kontrolki na poszczególnych biegach terenowych i czy niezaswiecenie się kontrolki zawsze oznacza uszkodzenie mechaniki.

Drugie pytanie brzmi czy PII z lusterkiem i anteną na lewym przednim błotniku zawsze oznacza przekładke z anglika? I dlaczego nie warto kupować auta po przekładce?

pozdrówka dla wszystkich miśkomanów
WD21 2,7TD

tel 609204000
GG - 506386

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4

Post autor: alibia1112 » ndz lis 27, 2011 7:38 pm

Nie zawsze.
Czasami żaróweczki na wyświetlaczu się wypalają. Mi tylne koło się nie świeci, a jakoś tam się kręci.
sprawdź w jakieś dziurze, czy blokada się zapina !!
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Re: PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4

Post autor: goszen » ndz lis 27, 2011 8:30 pm

[quote="Pandora"
Drugie pytanie brzmi czy PII z lusterkiem i anteną na lewym przednim błotniku zawsze oznacza przekładke z anglika? I dlaczego nie warto kupować auta po przekładce?

pozdrówka dla wszystkich miśkomanów[/quote]
Czasem może ktoś z angola błotnik kupił i tak zamontował?
Jeśli chodzi o przerobionego anglika, to nigdy nie masz pewności jak została zrobiona przekładka.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Pandora
Posty: 393
Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4

Post autor: Pandora » ndz lis 27, 2011 10:02 pm

Nie swiecą się kontrolki kół dolne a górne mrugają dlatego prosiłem o wyjaśnienie jak zachowują się kontrolki na poszczególnych przełożeniach.

Raczej błotnik nie był zmieniany.
Czyli chodzi tylko o to czy ktoś dobrze zrobił przekładkę a nie czy jest po przekładce?
WD21 2,7TD

tel 609204000
GG - 506386

Awatar użytkownika
malosc
 
 
Posty: 228
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 2:20 am
Lokalizacja: Warszawa - Krasnik

Re: PII 2.5, automat, super selekt kontrolki a 4x4

Post autor: malosc » ndz lis 27, 2011 11:11 pm

Sporo o kontrolkach na forum, jak poszukasz to znajdziesz, a generelnie jeśli chodzi o przód to są dwa czujniki, pierwszy przy reduktorze drugi przy osi. Po przełączeniu na 4H pierwszy się aktywuje, kontrolki zaczynają mrugac do momentu aż odpali czuknik na przedzie - czyli załączy się przód i wtedy zaczynają świecić ciągle. Skororo mrugają to albo strzelił czujnik na przedzie, albo rzeczywiście przód ci sie nie załącza, u mnie akurat czujnik poszedł. Czasy takie ze cieżko znaleźć teren na Ursynowie żeby sprawdzić czy się przód załącza :(

Co do przekładki to mój gazownik przekładał jakieś pajero II, mówił że masakra w cholere spawania i drobnych przeróbek. Nie wiem jaka jest rzeczywistość, ale czytałem o przekładkach z rok temu sporo i z przepisów wychodziło na to że nie da rady zarejestrować przekładki robionej tak sobie nie w "profesjonalnym" zakładzie - potrzebne papiery jeśli przeróbka dotyczy systemów mających wpływ na bezpieczeństwo.
Misiek II 92 LPG - daje rade

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość