Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
RAFULUS
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 10:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: RAFULUS » pn gru 26, 2011 11:06 am
Pajero II 3,5 V6 lift 4" SIMEX 36"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"
-
kzh
Post
autor: kzh » pn gru 26, 2011 12:44 pm
CONTROL UNIT,VARIABLE SUSP
DIFF AUFH-GU
-
RAFULUS
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 10:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: RAFULUS » pn gru 26, 2011 9:37 pm
czyli tak czy nie ?

Pajero II 3,5 V6 lift 4" SIMEX 36"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pn gru 26, 2011 10:11 pm
czytać nie umie
CONTROL UNIT,VARIABLE SUSP
DIFF AUFH-GU
blokada chyba się przyda

sterowanie amorami możesz wywalić no chyba że masz fabryczne jeszcze to zostaw
Czwarte serce

-
RAFULUS
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 10:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: RAFULUS » pn gru 26, 2011 10:49 pm
czytać umie ale gorzej ze zrozumieniem

dzięki za pomoc
Pajero II 3,5 V6 lift 4" SIMEX 36"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"
-
dziczek
-

- Posty: 1136
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:15 pm
- Lokalizacja: Góry Izerskie od początku do końca
Post
autor: dziczek » pn gru 26, 2011 10:59 pm
tylne prawe-
komp ABSu , można się obyć... Nawet czasem lepiej bez

Pajero Classic
VW BUS ('72)-odpoczywa
ZRX 1100
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pn gru 26, 2011 11:20 pm
dziczek pisze:tylne prawe-
komp ABSu , można się obyć... Nawet czasem lepiej bez

na czarne lepiej zostawić, dorobić wyłącznik żeby w terenie wyłączyć
Czwarte serce

-
dziczek
-

- Posty: 1136
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:15 pm
- Lokalizacja: Góry Izerskie od początku do końca
Post
autor: dziczek » pn gru 26, 2011 11:54 pm
gebels pisze:dziczek pisze:tylne prawe-
komp ABSu , można się obyć... Nawet czasem lepiej bez

na czarne lepiej zostawić, dorobić wyłącznik żeby w terenie wyłączyć
ja tam jeżdżę bez.. jak widać po kontrolkach
http://www.youtube.com/watch?v=CIykFVaAQ9s
lepiej czasem na lodzie ręcznie kontrolować niż liczyć na maszyny...
Pajero Classic
VW BUS ('72)-odpoczywa
ZRX 1100
-
Marcus65

- Posty: 370
- Rejestracja: wt sty 31, 2006 1:07 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcus65 » wt gru 27, 2011 3:27 am
dziczek pisze:ręcznie kontrolować
Chyba nożnie?
Pozdro
Marcus
GG: 483578, V6 3500 24V DOHC, 1996
Pajero Owners Club Polska
-
dziczek
-

- Posty: 1136
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:15 pm
- Lokalizacja: Góry Izerskie od początku do końca
Post
autor: dziczek » wt gru 27, 2011 7:02 am
Już kilka przypadków spotkałem, że ABS gówno dał na lodzie....
Pajero Classic
VW BUS ('72)-odpoczywa
ZRX 1100
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » wt gru 27, 2011 4:22 pm
bo w misku faktycznie gowno daje
w innych autach nawet robi
nie wiem co misiufisiu spieprzyło ale pare razy miałem pełnego pampersa jak sie ABS włączył
biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » wt gru 27, 2011 4:29 pm
poreb pisze:bo w misku faktycznie gowno daje
w innych autach nawet robi
nie wiem co misiufisiu spieprzyło ale pare razy miałem pełnego pampersa jak sie ABS włączył
Ty chyba jeepem nie jechales

tam dopiero mialbys pelne gacie jakbys na francuskim wynalazku abs w xj wcisnal hamulec i pojechal prosto jak ja, dobrze ze sad byl obok

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
RAFULUS
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 10:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: RAFULUS » wt gru 27, 2011 10:37 pm
dziczek pisze:tylne prawe-
komp ABSu , można się obyć... Nawet czasem lepiej bez

tym autem po czarnym nie jeżdżę więc wywalam

blokadę zostawię

Pajero II 3,5 V6 lift 4" SIMEX 36"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"
-
kzh
Post
autor: kzh » śr gru 28, 2011 8:11 am
dziczek pisze:Już kilka przypadków spotkałem, że ABS gówno dał na lodzie....
aha. za to pewnie bez absu zatrzymaly by sie w miejscu?
uwielbiam takie bajeczki.
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » śr gru 28, 2011 2:18 pm
jak masz tylko w teren autko to blokadę przerób żeby w dowolnej pozycji napędu można było ją zapinać
Czwarte serce

-
dziczek
-

- Posty: 1136
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:15 pm
- Lokalizacja: Góry Izerskie od początku do końca
Post
autor: dziczek » śr gru 28, 2011 3:04 pm
kzh pisze:dziczek pisze:Już kilka przypadków spotkałem, że ABS gówno dał na lodzie....
aha. za to pewnie bez absu zatrzymaly by sie w miejscu?
uwielbiam takie bajeczki.
ABS na lodzie prawie w 100% odłącza hamulce, bez ABSu możesz jeszcze kombinować... Fumfel skorpiakiem wjechał wprost pod naczepę... Zero hamulców, jadąc 20km/h- ABS był nadgorliwy...
Pajero Classic
VW BUS ('72)-odpoczywa
ZRX 1100
-
kzh
Post
autor: kzh » śr gru 28, 2011 3:43 pm
zacznijmy od tego ze przy 20kmh abs nie dziala. reszte bajeczki nie komentuje

-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » śr gru 28, 2011 4:03 pm
kzh pisze:zacznijmy od tego ze przy 20kmh abs nie dziala. reszte bajeczki nie komentuje

pitolisz działa przynajmniej u mnie

Czwarte serce

-
kzh
Post
autor: kzh » śr gru 28, 2011 4:24 pm
to jakis popsuty masz
a tak serio to ponizej jakiejs tam predkosci nie dziala (i jest to okolo 20kph)
juz nie pamietam dokladnie musialbym popatrzec w erwisowke boscha
-
dziczek
-

- Posty: 1136
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:15 pm
- Lokalizacja: Góry Izerskie od początku do końca
Post
autor: dziczek » śr gru 28, 2011 4:37 pm
Nie twierdzę, że ABS jest do dupy. Przeważnie ratuje dupę, przydałby mi się np w moturze, jak mają beemki. Ale na super śliskiej powierzchni robi czasem psikusy..
Pajero Classic
VW BUS ('72)-odpoczywa
ZRX 1100
-
kzh
Post
autor: kzh » śr gru 28, 2011 4:48 pm
ze abs jest do dupy pisza przewaznie ci ktorzy go nie maja lub im nie dziala. tym samym usprawiedliwiaja sobie ten fakt.
powyzsze dotyczy tez innych rzeczy w samochodach, nie tylko trzyliterowych systemow.
np stalowki sa lepsze od alusow... bo jak rozwalisz to nie zal, brak klimy tez lepszy bo mnie rzeczy do zepsucia, nie zabiera mocy silnika, a ferrari i lambo to wozki nie na nasze drogi itd itd....
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr gru 28, 2011 7:17 pm
Muszę Cię zmartwić, ale jestem w stanie wyhamować na krótszym dystansie autem z odłączonym ABS niż z działającym system

Zwłaszcza na nawierzchni innej niż suchy asfalt różnica ta będzie znaczna (szutry, dziury, nierówności, śnieg). Więc to nie jest do końca tak, że ABS jest superczadonanturbo. Natomiast typowemu kierowcy system ten pozwala nad samochodem zapanować oraz drogę hamowania skrócić więc jestem jak najbardziej ZA tym, by ABS montować i by go kierowcy używali - w kwestiach bezpieczeństwa należy po prostu równać w dół do statystycznego Iksińskiego. Auto wyposażone w kilka "trzyliterowych" systemów i dobre zimówki pozwala się prowadzić neutralnie w niesprzyjających warunkach praktycznie każdemu - i to jest git.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
kzh
Post
autor: kzh » śr gru 28, 2011 7:43 pm
ernil pisze:Muszę Cię zmartwić, ale jestem w stanie wyhamować na krótszym dystansie autem z odłączonym ABS niż z działającym system
zwlaszcza w zakrecie

bo row cie zatrzyma skutecznie

-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr gru 28, 2011 7:46 pm
Tak, oczywiście.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
malosc
-

- Posty: 228
- Rejestracja: ndz sty 20, 2008 2:20 am
- Lokalizacja: Warszawa - Krasnik
Post
autor: malosc » śr gru 28, 2011 11:19 pm
Pewnie większość z tu piszących jeździ na MT'kach. Miśkiem krótkim na MT praktycznie nie da się jechać po śliskim bez ABS'u, od razu stawia go bokiem. Nie chodzi o to że nie równo koła łapią, ucieka tak jak jest szosa pochylona. Abs mi strzelił w trakcie przekładania kół z AT na MT wiec nie wiem jak jest z ABS'em. ale w obecnej konfiguracji nie ma bata żeby sie do 60 rozpędzić nawet na ubitym śniegu.
Misiek II 92 LPG - daje rade
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości