regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 TDI
Moderator: Kosiarz
regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 TDI
w manualu i na masce jest 0,25 na cieplym, czy robil ktos regulacje na zimnym aby wyszlo wlasnie to 0,25 na cieplym? gdzies czytalem w jakims poscie, ze 0,15 na zimnym ktos zrobil ale nie mam pewnosci czy to tak faktycznie jest.
w Vitarze 1,6 8V jak robilem to w serwisowce byly luzy i na cieplym i na zimnym, jako, ze niespecjalnie umiecha mi sie grzebac w silniku co ma 90 st C i spieszyc sie aby sie wyrobic zanim ostygnie a obecnie mamy jednak zimne dni stad moje pytanie o Pajero, moze ktos ma pewne informacje
w Vitarze 1,6 8V jak robilem to w serwisowce byly luzy i na cieplym i na zimnym, jako, ze niespecjalnie umiecha mi sie grzebac w silniku co ma 90 st C i spieszyc sie aby sie wyrobic zanim ostygnie a obecnie mamy jednak zimne dni stad moje pytanie o Pajero, moze ktos ma pewne informacje
Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T
0,15 na zimnym.
przygotuj sie na wydatek w postaci srub regulacyjnych
przygotuj sie na wydatek w postaci srub regulacyjnych

Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T





ide robic na 0,15
nie moge zczaic w manualu jakim momentem dokrecic to sruby regulacyjne?
Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T
zawsze podchodze. jak pierwszy raz regulowalem zawory to popekaly takie plasticzki na srubach. na wszystkich osmiu 

Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T
Były tez wersje śrubek bez plasticzków.
Moment to 15Nm
Moment to 15Nm
Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T
wszystko spoko, ustawilem n zimnym po 0.15 a mialy wszystkie po 0,25, czyli poprzedni wlasciciel takie musial chyba ustawic, pospieszylem sie i zakrecilem na 18 Nm, chyba nic sie nie stanie,
ja nie mialem zadnych plasticzkow,
ten nadlew na glowicy smaryjemy silikonem czy tez wglebienie w deklu pod uszczelka? w sumie nie wiem, po co to smarowac, w motocyklu np honda CB900 tez jest takie polkole wyciete w glowicy i jest nizej przez to i to ruzmiem, ze smaruje ale tutaj nadlew usytuowany wyzej niz plaszcyzna dolegania dekla??
spoko spoko, juz wiem o co chodzi, o to wyciecie z tylu glowicy
ja nie mialem zadnych plasticzkow,
ten nadlew na glowicy smaryjemy silikonem czy tez wglebienie w deklu pod uszczelka? w sumie nie wiem, po co to smarowac, w motocyklu np honda CB900 tez jest takie polkole wyciete w glowicy i jest nizej przez to i to ruzmiem, ze smaruje ale tutaj nadlew usytuowany wyzej niz plaszcyzna dolegania dekla??
spoko spoko, juz wiem o co chodzi, o to wyciecie z tylu glowicy

Ostatnio zmieniony sob sty 07, 2012 3:02 pm przez maasser, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T
ja smaruje silikonem caly polksiezyc dookola
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość