regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 TDI

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

maasser
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: sob gru 17, 2011 8:41 am

regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 TDI

Post autor: maasser » sob sty 07, 2012 12:37 pm

w manualu i na masce jest 0,25 na cieplym, czy robil ktos regulacje na zimnym aby wyszlo wlasnie to 0,25 na cieplym? gdzies czytalem w jakims poscie, ze 0,15 na zimnym ktos zrobil ale nie mam pewnosci czy to tak faktycznie jest.
w Vitarze 1,6 8V jak robilem to w serwisowce byly luzy i na cieplym i na zimnym, jako, ze niespecjalnie umiecha mi sie grzebac w silniku co ma 90 st C i spieszyc sie aby sie wyrobic zanim ostygnie a obecnie mamy jednak zimne dni stad moje pytanie o Pajero, moze ktos ma pewne informacje

kzh

Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T

Post autor: kzh » sob sty 07, 2012 12:58 pm

0,15 na zimnym.

przygotuj sie na wydatek w postaci srub regulacyjnych :)21

maasser
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: sob gru 17, 2011 8:41 am

Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T

Post autor: maasser » sob sty 07, 2012 1:04 pm

:)21 :)21 :)21 nie no stary, nie wierze, podszedles kiedys to miska w formie optymistycznej? :)21 :)21

ide robic na 0,15


nie moge zczaic w manualu jakim momentem dokrecic to sruby regulacyjne?

kzh

Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T

Post autor: kzh » sob sty 07, 2012 2:23 pm

zawsze podchodze. jak pierwszy raz regulowalem zawory to popekaly takie plasticzki na srubach. na wszystkich osmiu :)21

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T

Post autor: Kajen » sob sty 07, 2012 2:38 pm

Były tez wersje śrubek bez plasticzków.

Moment to 15Nm

maasser
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: sob gru 17, 2011 8:41 am

Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T

Post autor: maasser » sob sty 07, 2012 2:54 pm

wszystko spoko, ustawilem n zimnym po 0.15 a mialy wszystkie po 0,25, czyli poprzedni wlasciciel takie musial chyba ustawic, pospieszylem sie i zakrecilem na 18 Nm, chyba nic sie nie stanie,
ja nie mialem zadnych plasticzkow,

ten nadlew na glowicy smaryjemy silikonem czy tez wglebienie w deklu pod uszczelka? w sumie nie wiem, po co to smarowac, w motocyklu np honda CB900 tez jest takie polkole wyciete w glowicy i jest nizej przez to i to ruzmiem, ze smaruje ale tutaj nadlew usytuowany wyzej niz plaszcyzna dolegania dekla??

spoko spoko, juz wiem o co chodzi, o to wyciecie z tylu glowicy :)
Ostatnio zmieniony sob sty 07, 2012 3:02 pm przez maasser, łącznie zmieniany 1 raz.

kzh

Re: regulacja zaworów na gorącym a moze na zimnym P II 2,5 T

Post autor: kzh » sob sty 07, 2012 3:00 pm

ja smaruje silikonem caly polksiezyc dookola

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość