podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
mussoart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 24, 2008 2:47 pm

podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Post autor: mussoart » ndz sty 29, 2012 10:26 pm

Witam czy ktos z użytkowników miśków z diesel 4D56 podkręcał turbine dla lepszych osiągów terenowych. Potrzeba rzetelnych sprawdzonych informacji uzytkowników takej przeróbki. Dziękuje i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn sty 30, 2012 11:49 am przez mussoart, łącznie zmieniany 1 raz.
MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl

lemur
 
 
Posty: 977
Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
Lokalizacja: Klucze

Re: podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Post autor: lemur » ndz sty 29, 2012 10:57 pm

rzetelnych*
Niva 93r.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Post autor: Eskapada » pn sty 30, 2012 8:00 am

mussoart pisze:Witam czy ktos z użytkowników miśków z diesel 4D56 podkręcał turbine dla lepszych osiągów terenowych. Potrzeba żetelnych sprawdzonych informacji uzytkowników takej przeróbki. Dziękuje i pozdrawiam.
Turbo od 2.8 załóż
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
mussoart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 24, 2008 2:47 pm

Re: podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Post autor: mussoart » pn sty 30, 2012 11:48 am

Witam
Możesz coś więcej rozwinąć na temat tej turbiny z od 2,8 bo też o tym myślałem ale może wystarczy podkręcić obecną i uzyskać podobny efekt jak w 2.8 czy nie możliwe.

Pozdrawiam
MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl

Awatar użytkownika
kastor80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk

Re: podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Post autor: kastor80 » pn sty 30, 2012 2:40 pm

Ciekawy temat. Sam bym delikatnie podkręcił swoją pojarę na pompie i turbinie. Może ktoś podzieli się swoim doświadczeniem w tej materii?
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Post autor: Eskapada » pn sty 30, 2012 7:09 pm

Ruszanie pompy wtryskowej to o tyle kiepski pomysł, że motor 4D56 do ekonomicznych nie należy a po zwiększeniu dawki będzie pił jak zły. Prostszym sposobem zwiększani mocy i momentu jest montaż instalacji LPG tak jak to ma zrobione kolega z forum Wojetk w Nissan Terrano. Nie chodzi o to by paliwo ( olej napędowy ) zastąpić gazem, tylko auto pracuje non stop na oleju napędowym a najprostsza instalacja gazowa podaje około 5 litrów LPG do kolektora dolotowego.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Post autor: lukas 78 » pn sty 30, 2012 7:56 pm

da się podrasować i to bez żadnych kosztów
-trzeba grzebnąć w LDA
-podciągnąć turbo
- zwiększyć delikatnie dawkę paliwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=28
co prawda nie misiek ale pampa taka
do tej zabawy trzeba troche cierpliwości , poznaczyć sobie punkty od których się zaczynało i nie szaleć na pałę
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Post autor: Faja » czw lut 02, 2012 9:21 pm

http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=19&t=71512
Celem rzucenia innego światła na zagadnienie. Jednak gdybym dalej ujeżdżał pajero to tylko swap...
Różne diesle teraz vitara tdi.

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Post autor: acinski » pn lut 13, 2012 10:41 pm

Faja pisze:http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=19&t=71512
Celem rzucenia innego światła na zagadnienie. Jednak gdybym dalej ujeżdżał pajero to tylko swap...
Da się podkręcać bez najmniejszego problemu. Dużo nie podciągnie się niestety ale trochę można i owszem. Bawiliśmy się moim kiedyś z pompiarzem. Dochodziliśmy z dawką i turbiną do granicy zaworu upustowego. Dawał radę.
Nie wiem jedynie jak wpływa to na trwałość silnika i czy w ogóle jest taka potrzeba skoro klasyczne ustawienia dają radę w błocie.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
mussoart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 24, 2008 2:47 pm

Re: podkręcenie turbiny w diesel 4D56 100KM

Post autor: mussoart » wt lut 14, 2012 1:22 pm

Przy 31 fabrycznych MT było ok. Ale na 33 czuć różnicę dla 100KM. Dla 33 BFG AT na co dzień może nie aż tak jak dla 33 simex w błocie.
Ewentualnie może wymiana 4D56 na V6 z Pajero Sport bo czy PB czy ON to i tak spalanie powyżej 10 / 100km.
MMC L200 LIFT IRONMAN 2'' Body Lift 2'' 33MT
NISSAN TERRANO R20 WARN M6000 AT
http://www.plock4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość