Pajero III 3D 2.5TD

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

niktwazny
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: ndz mar 11, 2012 1:27 pm

Pajero III 3D 2.5TD

Post autor: niktwazny » ndz mar 11, 2012 1:29 pm

Witam
Zacząłem interesować się mocno krótkim pajerem z silnikiem 2.5 TD.
1. Czy takie wersje występowały wyłącznie na rynku włoskim?
2. Czy silnik ten pochodzi z poprzedniej wersji czyli pajero II?
3. Czy występował również w pajero sport po 2000r?
4. Czy nie posiada koła dwumasowego?
5. Koszt pompowtrysków, wydatek jak np. w D4D toyoty, 2,500zł / szt?
6. Awaryjny, ładować się w taką wersję?
Dziękuje!

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Pajero III 3D 2.5TD

Post autor: gebels » ndz mar 11, 2012 1:57 pm

to stare kowadło, pompowtrysków tam nie znajdziesz
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: Pajero III 3D 2.5TD

Post autor: Ajwen » ndz mar 11, 2012 1:58 pm

gebels pisze:to stare kowadło, pompowtrysków tam nie znajdziesz

aa.. po co odpowiadasz? przecież to niktważny :wink: :)21

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pajero III 3D 2.5TD

Post autor: lukas 78 » ndz mar 11, 2012 2:33 pm

niktwazny pisze:Witam
Zacząłem interesować się mocno krótkim pajerem z silnikiem 2.5 TD.
1. Czy takie wersje występowały wyłącznie na rynku włoskim?
2. Czy silnik ten pochodzi z poprzedniej wersji czyli pajero II?
3. Czy występował również w pajero sport po 2000r?
4. Czy nie posiada koła dwumasowego?
5. Koszt pompowtrysków, wydatek jak np. w D4D toyoty, 2,500zł / szt?
6. Awaryjny, ładować się w taką wersję?
Dziękuje!
wszelkie pytania i odpowiedzi w dziale "JESTEM TU NOWY I WITAM WSZYSTKICH" a nie od razu z buciorami na dywany :)21
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pajero III 3D 2.5TD

Post autor: Eskapada » pn mar 12, 2012 6:16 pm

niktwazny pisze:Witam
Zacząłem interesować się mocno krótkim pajerem z silnikiem 2.5 TD.
1. Czy takie wersje występowały wyłącznie na rynku włoskim?
2. Czy silnik ten pochodzi z poprzedniej wersji czyli pajero II?
3. Czy występował również w pajero sport po 2000r?
4. Czy nie posiada koła dwumasowego?
5. Koszt pompowtrysków, wydatek jak np. w D4D toyoty, 2,500zł / szt?
6. Awaryjny, ładować się w taką wersję?
Dziękuje!
AD 1 nie - w Niemczech było to Pajero Classic
AD 2 tak, to jest motor 4D56 z elektroniczne sterowana pompą wtryskowa stosowny w L200 i Pajero Sport ( 2001/2005 ) oraz w Pajero II Classic 1998/2003
AD 3 - patrz AD2
AD 4 posiada koło dwu masowe. Sugerowałbym od razu zamówić zestaw Extreme Outback zastępującym koło dwu masowe, tradycyjnym kołem zamachowym wraz ze wzmocnionym dociskiem +30 %
AD 5 nie mam tam pompo wtryskiwaczy tylko tradycyjne wtryskiwacze
AD6 Zasadniczo nie jest to awaryjne auto. Koło dwu masowe to eksploatacyjna cześć mająca prawo po 10 latach odmówić posłuszeństwa tak samo jak łożyska piast kół. Problem polega na tym, że owe piasty kosztują około 900 zł / sztuka za dobry zamiennik lub oryginał. Tanich piast za 300 zł nie radził bym kupować.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość