insa turbo do pajero II...??

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

HOLLANder
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt sie 23, 2011 4:10 pm
Lokalizacja: częstochowa

insa turbo do pajero II...??

Post autor: HOLLANder » ndz cze 17, 2012 10:38 pm

Witam,
Już praktycznie całe forum przeglądałem(siedzę 2tydzien :lol: :)21 ) i nie znalazłem do końca co mnie interesuje a więc tak, mam pajerko II ,3.0v6 body lift 5cm robiony,teraz zakładam podkładki 7cm pod sprężynę tylne i amorki z J90 ,tak znalazłem na forum i chyba najtańsze rozwiązanie a nie przelewa się więc kombinuje :roll:

Mam na razie oponki 265/75/16 MT hankook dynapro (pozostały po toyki 8) ) ale czas zmienić na wymarzony błoto włazy czyli Insa turbo (wzór simex),felga mam 16" ET-40 szerokość o ile się nie mylę to 7,5" lub 8" .
Autko jeździ tylko w teren więc stabilizatory pofruną i nie patrze na wielki osiągi na asfalcie :D zastanawiam się jednak nad rozmiarem,biorę pod uwagę 265/75/16 lub 265/85/16 tylko nie wiem czy bez przeróbek (podkładki itp) przodu mnie się to uda...?Tył chyba nie powinno robić problemu ale pozostaje jak zwykle przód...po za tym czy duża będzie różnica 75 czy 85 wysokość zawsze to 2cm ale jakim kosztem???
Poczytałem o łańcuchach i tym podobny i mnie troszkę zmartwili bo kosztów miałem w ciul przy toyocie więc pogoniłem dziada i celowo kupiłem w końcu auto gdzie nie będzie mnie bolał każdy wyjazd w teren.co jak na razie się świetnie sprawdzi więc wydaje mnie się ze było to dobry ruch.

To co teraz mam lekko obciera w ekstremalnych sytuacji więc wydaje mnie się jak na maksa podkręcę przód (teraz jest na 3\4 możliwości podkręcony) to te 265/75/16 insa turbo powinno się udać ale czy ktoś to przerobił??
Bo nie sztuka kupić ale z autopsji wiem ze potem sprzedać to się da ale za półdarmo więc wole się w miarę możliwości informować :)21

Z góry dziękuję za informacje pozdrawiam i do zoba w błocie :)12 :lol:
Ostatnio zmieniony pn cze 18, 2012 2:27 pm przez HOLLANder, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie spać zwiedzać !! Pajero cabrio 3.0V6 12V ,aut,body lift 5cm,pomotany troszkę :) pozdrawiam

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: insa turbo do pajero II...??

Post autor: Eskapada » pn cze 18, 2012 6:14 am

Jakie masz przełożenia w mostach ?? - Tak czy owak na pewno nie 5.29 więc zacznij od zmiany mostów a potem 285x75R16.

Przy tak dużym ET podkręcanie drązków body lift nic da - trzeba podciąć przednie nadkola.
Ostatnio zmieniony pn cze 18, 2012 7:23 am przez Eskapada, łącznie zmieniany 1 raz.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: insa turbo do pajero II...??

Post autor: rudypajero.koszalin » pn cze 18, 2012 6:23 am

Jak byś czytał forum to byś już wiedział że podkręcanie drążków na maxa to błąd.
I skąd wziąłeś rozmiar 265/85r16 jeszcze takiego na oczy nie widziałem :o
Chyba chodzi o 285/75r16
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

HOLLANder
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt sie 23, 2011 4:10 pm
Lokalizacja: częstochowa

Re: insa turbo do pajero II...??

Post autor: HOLLANder » pn cze 18, 2012 6:43 am

Jak byś czytał forum to byś już wiedział że podkręcanie drążków na maxa to błąd.
I skąd wziąłeś rozmiar 265/85r16 jeszcze takiego na oczy nie widziałem
drązków nie mam na maksa podkręcony tylko 3/4 jak pisałem i to chyba każdy ma i po za tym sa rożny szkoły więc chyba nie ma tragedii,co do czytania tu uwierz mi ze to nie żart ale dotarłem nawet do postach z 2008/2009r. więc na prawda co nie co przerobiłem 8)
Co do rozmiaru to faktycznie pomyliłem się a taki rozmiar by się przydał :D ale jest to 285/85 r16
Jakie masz przełożenia w mostach ??
Kupiłem auto już na polibuszach ale nie sądzę by z mostami cos robili więc raczej standard.A nie da rady na standardzie,dlaczego od razu zmiany,robi na reduktorze całkiem fajnie na te Mtki co mam teraz...?
Nie spać zwiedzać !! Pajero cabrio 3.0V6 12V ,aut,body lift 5cm,pomotany troszkę :) pozdrawiam

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: insa turbo do pajero II...??

Post autor: rudypajero.koszalin » pn cze 18, 2012 8:25 pm

HOLLANder pisze:Witam,
......To co teraz mam lekko obciera w ekstremalnych sytuacji więc wydaje mnie się jak na maksa podkręcę przód (teraz jest na 3\4 możliwości podkręcony) to te 265/75/16 insa turbo powinno się udać ale czy ktoś to przerobił??
....
Z góry dziękuję za informacje pozdrawiam i do zoba w błocie :)12 :lol:

Mistrzu czytaj ze zrozumieniem... Sam napisałeś że "wydaje mi się" więc ja ci odpisałem że to kiepski pomysł.
Ale nie o tym.


265 to 31"
285 to 33"
Do niektórych miśków wchodzą 33" a do innych tylko 32" (bez czochrania nadkoli). Jest to uzależnione od konstrukcji ramy, a konkretnie od wysokości wspawania przez fabrykę mocowań poduszek karoserii. Można by powiedzieć że była wersja z fabrycznym Bodyliftem.
Jeśli masz "wysoką" ramę to 33" (285/75r16) wejdą ci bez problemu, ja tak mam i dokładnie na tym rozmiarze sobie pomykam bez problemu. Jeśli masz "niską" to do 33" musisz ją podwyższyć bodyliftem.

Co do przełożeń, to benzyniak bardzo odczuje zmianę rozmiaru opon na większe, z powodu przebiegu krzywej momentu obrotowego. Diesel duże koła łyka z większą godnością, ale i tu szału nie ma.
Dlatego chcąc mieć większe kółka warto zmienić przełożenia w mostach na wolniejsze.
W moim miśku fabryka dała przekładnię 4,636, a ja zapodałem mu 4,900 coby zniwelować różnicę w obwodzie tocznym koła.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość