silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

wojtek2801
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: czw sie 23, 2012 7:00 am

silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

Post autor: wojtek2801 » czw sie 23, 2012 7:40 am

ILe powinno byc cisnienia na cylindrach.U mnie jest 20 na trzech a na pierwszym juz prawie nic.
Co mam zrobic ,czy szukac innego silnika czy bawic sie w remont.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

Post autor: Eskapada » czw sie 23, 2012 8:42 am

prawie nic ?? to musiałby tam nie być pierścieni tłokowych - to dla czego pozostałe cylindry maja ( i tak za niskie ciśnienie ) po 20.

Moim zdaniem - motor jest do rozebrania i sprawdzenia. Jeśli wał i blok jest nominalny jeśli nie trzeba będzie robić kosztownych szlifów to warto zrobić remont motoru. Kupno używanego motoru to loteria za 2 do 4 tys złotych ( kupując motor z osprzętem ).
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

Post autor: ernil » czw sie 23, 2012 8:53 am

Remont na chińskich częściach to natomiast pewno wygranej :)21
Pajero na złom!!!
Albo szukać motóra na aucie i diagnozować przed zakupem.
Jak tam Bartek we Wrocławiu? Powodzie się zbliżają? Kazanów drży? Kostkę już wymienili na asfalt? 8)
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

Post autor: Adas » czw sie 23, 2012 10:20 am

tylko i wyłącznie wymienić na drugi. Przerabiałem ten temat kilka lat temu i bym się w życiu nie pchał w remont bo samo zdjęcie głowicy to już koszt co najmniej 1500zł, bo będzie śmietnik a cały remont wyjdzie 5 tyś,

kup używkę z jeżdżącego auta i będzie git
jaki rocznik tej Elzbiety ?
ciśnienie w tłokach powinno być 30-25 Bar równo na wszystkich, poniżej 25 to już śmietnik można przerobić na benzyniaka :)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

Post autor: Eskapada » czw sie 23, 2012 12:29 pm

ernil pisze:Remont na chińskich częściach to natomiast pewno wygranej :)21
Pajero na złom!!!
Albo szukać motóra na aucie i diagnozować przed zakupem.
Jak tam Bartek we Wrocławiu? Powodzie się zbliżają? Kazanów drży? Kostkę już wymienili na asfalt? 8)
Euro było tak - jest porządek asfalicik, ścieżki rowerowe nowoczesny tramwaj, obwodnica - wszystko to w okolicach kozanowa który i tak zaleje kolejna powódź

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

Post autor: Eskapada » czw sie 23, 2012 12:32 pm

Adas pisze:tylko i wyłącznie wymienić na drugi. Przerabiałem ten temat kilka lat temu i bym się w życiu nie pchał w remont bo samo zdjęcie głowicy to już koszt co najmniej 1500zł, bo będzie śmietnik a cały remont wyjdzie 5 tyś,

kup używkę z jeżdżącego auta i będzie git
jaki rocznik tej Elzbiety ?
ciśnienie w tłokach powinno być 30-25 Bar równo na wszystkich, poniżej 25 to już śmietnik można przerobić na benzyniaka :)21
skąd wiesz że to L200 ??

Jeśli to Pajero to ...to motor z l200 lub sporta po 2001 roku będzie to motorem z elektronicznie sterowaną pompą więc albo trzeba ją ....usunąć albo zanabyć komputer.

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

Post autor: Adas » czw sie 23, 2012 12:44 pm

Eskapada pisze:
Adas pisze:tylko i wyłącznie wymienić na drugi. Przerabiałem ten temat kilka lat temu i bym się w życiu nie pchał w remont bo samo zdjęcie głowicy to już koszt co najmniej 1500zł, bo będzie śmietnik a cały remont wyjdzie 5 tyś,
kup używkę z jeżdżącego auta i będzie git
jaki rocznik tej Elzbiety ?
ciśnienie w tłokach powinno być 30-25 Bar równo na wszystkich, poniżej 25 to już śmietnik można przerobić na benzyniaka :)21
skąd wiesz że to L200 ??
Jeśli to Pajero to ...to motor z l200 lub sporta po 2001 roku będzie to motorem z elektronicznie sterowaną pompą więc albo trzeba ją ....usunąć albo zanabyć komputer.
:)21
kurde fakt, jakość mi się wydawało, że to L200 :D bo nowy nie raczył napisać, aż się już nie chce pisać że buraki się nie witają itp...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości