Strona 1 z 1

silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

: czw sie 23, 2012 7:40 am
autor: wojtek2801
ILe powinno byc cisnienia na cylindrach.U mnie jest 20 na trzech a na pierwszym juz prawie nic.
Co mam zrobic ,czy szukac innego silnika czy bawic sie w remont.

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

: czw sie 23, 2012 8:42 am
autor: Eskapada
prawie nic ?? to musiałby tam nie być pierścieni tłokowych - to dla czego pozostałe cylindry maja ( i tak za niskie ciśnienie ) po 20.

Moim zdaniem - motor jest do rozebrania i sprawdzenia. Jeśli wał i blok jest nominalny jeśli nie trzeba będzie robić kosztownych szlifów to warto zrobić remont motoru. Kupno używanego motoru to loteria za 2 do 4 tys złotych ( kupując motor z osprzętem ).

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

: czw sie 23, 2012 8:53 am
autor: ernil
Remont na chińskich częściach to natomiast pewno wygranej :)21
Pajero na złom!!!
Albo szukać motóra na aucie i diagnozować przed zakupem.
Jak tam Bartek we Wrocławiu? Powodzie się zbliżają? Kazanów drży? Kostkę już wymienili na asfalt? 8)

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

: czw sie 23, 2012 10:20 am
autor: Adas
tylko i wyłącznie wymienić na drugi. Przerabiałem ten temat kilka lat temu i bym się w życiu nie pchał w remont bo samo zdjęcie głowicy to już koszt co najmniej 1500zł, bo będzie śmietnik a cały remont wyjdzie 5 tyś,

kup używkę z jeżdżącego auta i będzie git
jaki rocznik tej Elzbiety ?
ciśnienie w tłokach powinno być 30-25 Bar równo na wszystkich, poniżej 25 to już śmietnik można przerobić na benzyniaka :)21

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

: czw sie 23, 2012 12:29 pm
autor: Eskapada
ernil pisze:Remont na chińskich częściach to natomiast pewno wygranej :)21
Pajero na złom!!!
Albo szukać motóra na aucie i diagnozować przed zakupem.
Jak tam Bartek we Wrocławiu? Powodzie się zbliżają? Kazanów drży? Kostkę już wymienili na asfalt? 8)
Euro było tak - jest porządek asfalicik, ścieżki rowerowe nowoczesny tramwaj, obwodnica - wszystko to w okolicach kozanowa który i tak zaleje kolejna powódź

:)21

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

: czw sie 23, 2012 12:32 pm
autor: Eskapada
Adas pisze:tylko i wyłącznie wymienić na drugi. Przerabiałem ten temat kilka lat temu i bym się w życiu nie pchał w remont bo samo zdjęcie głowicy to już koszt co najmniej 1500zł, bo będzie śmietnik a cały remont wyjdzie 5 tyś,

kup używkę z jeżdżącego auta i będzie git
jaki rocznik tej Elzbiety ?
ciśnienie w tłokach powinno być 30-25 Bar równo na wszystkich, poniżej 25 to już śmietnik można przerobić na benzyniaka :)21
skąd wiesz że to L200 ??

Jeśli to Pajero to ...to motor z l200 lub sporta po 2001 roku będzie to motorem z elektronicznie sterowaną pompą więc albo trzeba ją ....usunąć albo zanabyć komputer.

:)21

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie

: czw sie 23, 2012 12:44 pm
autor: Adas
Eskapada pisze:
Adas pisze:tylko i wyłącznie wymienić na drugi. Przerabiałem ten temat kilka lat temu i bym się w życiu nie pchał w remont bo samo zdjęcie głowicy to już koszt co najmniej 1500zł, bo będzie śmietnik a cały remont wyjdzie 5 tyś,
kup używkę z jeżdżącego auta i będzie git
jaki rocznik tej Elzbiety ?
ciśnienie w tłokach powinno być 30-25 Bar równo na wszystkich, poniżej 25 to już śmietnik można przerobić na benzyniaka :)21
skąd wiesz że to L200 ??
Jeśli to Pajero to ...to motor z l200 lub sporta po 2001 roku będzie to motorem z elektronicznie sterowaną pompą więc albo trzeba ją ....usunąć albo zanabyć komputer.
:)21
kurde fakt, jakość mi się wydawało, że to L200 :D bo nowy nie raczył napisać, aż się już nie chce pisać że buraki się nie witają itp...