Strona 1 z 1
silnik 4D56 mi pada prosze o opinie
: czw sie 23, 2012 7:40 am
autor: wojtek2801
ILe powinno byc cisnienia na cylindrach.U mnie jest 20 na trzech a na pierwszym juz prawie nic.
Co mam zrobic ,czy szukac innego silnika czy bawic sie w remont.
Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie
: czw sie 23, 2012 8:42 am
autor: Eskapada
prawie nic

to musiałby tam nie być pierścieni tłokowych - to dla czego pozostałe cylindry maja ( i tak za niskie ciśnienie ) po 20.
Moim zdaniem - motor jest do rozebrania i sprawdzenia. Jeśli wał i blok jest nominalny jeśli nie trzeba będzie robić kosztownych szlifów to warto zrobić remont motoru. Kupno używanego motoru to loteria za 2 do 4 tys złotych ( kupując motor z osprzętem ).
Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie
: czw sie 23, 2012 8:53 am
autor: ernil
Remont na chińskich częściach to natomiast pewno wygranej

Pajero na złom!!!
Albo szukać motóra na aucie i diagnozować przed zakupem.
Jak tam Bartek we Wrocławiu? Powodzie się zbliżają? Kazanów drży? Kostkę już wymienili na asfalt?

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie
: czw sie 23, 2012 10:20 am
autor: Adas
tylko i wyłącznie wymienić na drugi. Przerabiałem ten temat kilka lat temu i bym się w życiu nie pchał w remont bo samo zdjęcie głowicy to już koszt co najmniej 1500zł, bo będzie śmietnik a cały remont wyjdzie 5 tyś,
kup używkę z jeżdżącego auta i będzie git
jaki rocznik tej Elzbiety ?
ciśnienie w tłokach powinno być 30-25 Bar równo na wszystkich, poniżej 25 to już śmietnik można przerobić na benzyniaka

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie
: czw sie 23, 2012 12:29 pm
autor: Eskapada
ernil pisze:Remont na chińskich częściach to natomiast pewno wygranej

Pajero na złom!!!
Albo szukać motóra na aucie i diagnozować przed zakupem.
Jak tam Bartek we Wrocławiu? Powodzie się zbliżają? Kazanów drży? Kostkę już wymienili na asfalt?

Euro było tak - jest porządek asfalicik, ścieżki rowerowe nowoczesny tramwaj, obwodnica - wszystko to w okolicach kozanowa który i tak zaleje kolejna powódź

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie
: czw sie 23, 2012 12:32 pm
autor: Eskapada
Adas pisze:tylko i wyłącznie wymienić na drugi. Przerabiałem ten temat kilka lat temu i bym się w życiu nie pchał w remont bo samo zdjęcie głowicy to już koszt co najmniej 1500zł, bo będzie śmietnik a cały remont wyjdzie 5 tyś,
kup używkę z jeżdżącego auta i będzie git
jaki rocznik tej Elzbiety ?
ciśnienie w tłokach powinno być 30-25 Bar równo na wszystkich, poniżej 25 to już śmietnik można przerobić na benzyniaka

skąd wiesz że to L200
Jeśli to Pajero to ...to motor z l200 lub sporta po 2001 roku będzie to motorem z elektronicznie sterowaną pompą więc albo trzeba ją ....usunąć albo zanabyć komputer.

Re: silnik 4D56 mi pada prosze o opinie
: czw sie 23, 2012 12:44 pm
autor: Adas
Eskapada pisze:Adas pisze:tylko i wyłącznie wymienić na drugi. Przerabiałem ten temat kilka lat temu i bym się w życiu nie pchał w remont bo samo zdjęcie głowicy to już koszt co najmniej 1500zł, bo będzie śmietnik a cały remont wyjdzie 5 tyś,
kup używkę z jeżdżącego auta i będzie git
jaki rocznik tej Elzbiety ?
ciśnienie w tłokach powinno być 30-25 Bar równo na wszystkich, poniżej 25 to już śmietnik można przerobić na benzyniaka

skąd wiesz że to L200

Jeśli to Pajero to ...to motor z l200 lub sporta po 2001 roku będzie to motorem z elektronicznie sterowaną pompą więc albo trzeba ją ....usunąć albo zanabyć komputer.

kurde fakt, jakość mi się wydawało, że to L200

bo nowy nie raczył napisać, aż się już nie chce pisać że buraki się nie witają itp...