nastała pora na zmotanie sztywnego mostu w pajero
i tak sobie zbieram informacje
czy ktoś z was posiada linki fotki opisy itd..
problem nr 1, przełożenia 5.285 zostają
problem nr 2 od czego most ? toyka raczej odpada ... koszty
jeep

Moderator: Kosiarz
Biorąc pod uwagę datę dołączenia do forum i datę cytowanego postu – do dojście do słusznych wniosków zajęło Ci 2x krócej niż mnie i pewnie dwa worki pieniędzy mniejpolaff pisze:@ESKA pewnie nie uwierzysz ale w pełni się z Tobą zgadzam bez żadnych ale. Może dorosłem do Twojego podejścia.
to chyba dobrze uczyć się na cudzych a nie swoich błędachEskapada pisze: Biorąc pod uwagę datę dołączenia do forum i datę cytowanego postu – do dojście do słusznych wniosków zajęło Ci 2x krócej niż mnie i pewnie dwa worki pieniędzy mniej
wpadnij na kawe .. zapraszampolaff pisze:zaglądam czasem, jednak off road trochę ostatnio "przygasł" u mnie również więc na zerkaniu się kończy moja aktywność. czasu brak niestety.
bywam w Twojej okolicy często jednak nie odzywam się bo czasu brak
bilans pisze:tak powoli mam dość zawieszenia przedniego w miśku ...
nastała pora na zmotanie sztywnego mostu w pajero
i tak sobie zbieram informacje
czy ktoś z was posiada linki fotki opisy itd..
problem nr 1, przełożenia 5.285 zostają
problem nr 2 od czego most ? toyka raczej odpada ... koszty
jeep??
Oj tam oj tamredzik pisze:wykrzyzyk cosik slabawy.![]()
Reduktor w Pajero jest za szybki - 4.625 to fabryczna opona 215R15 lub 235/75R15. Max 265x75R15.redzik pisze:bilans pisze:tak powoli mam dość zawieszenia przedniego w miśku ...
nastała pora na zmotanie sztywnego mostu w pajero
i tak sobie zbieram informacje
czy ktoś z was posiada linki fotki opisy itd..
problem nr 1, przełożenia 5.285 zostają
problem nr 2 od czego most ? toyka raczej odpada ... koszty
jeep??
A musi byc przelozenie 5.costam ? bo jakby wystarczylo 4.625 to spokojnie mozesz mosty zapodac tylny z T2 a przedni z K260 (latwo mu przestawic glowke ze strony pasazera na kierowcy) i na 33" jezdzisz bez stresu.
N2O pisze:Jaka tam żeliwna - to staliwo jest i to spawalne.
Gdzie zdobyłeś most od 160-ki z takim przełożeniem?
Jakbyś miał komplet przód + tył to może bym przygarnął - do 35" w 160-ce idealne w teren.Eskapada pisze:N2O pisze:Jaka tam żeliwna - to staliwo jest i to spawalne.
Gdzie zdobyłeś most od 160-ki z takim przełożeniem?
Jest ale gniazdo sprężyny też zrobisz ze staliwa...
nie ważne gdzie - ważne że chce się go pozbyć w wersji do pajero lub wersji do K160/260
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość